Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Kai Tracid @ Linköping, 13e december
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

lazslo,hmmm... vågar ju inte säga att det finns kvar i dörren när du kommer (i och med att du kommer från växjö och allt) men de e ju bara att be nån som bor i linköping (mig tex) köpa ut biljetter åt dig?

det med att fråga ef. plats gör du nog bättre i att fråga på TC? mer folk därifrån som ska på festen antar jag.

kommer du inte om du inte får plats i bil eller? ere det det hänger på?

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-05-2003 19:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Glorie
kommer du inte om du inte får plats i bil eller? ere det det hänger på?

Japp, jag är rädd för det...för jag vet inte om jag kan få med mig några polare, med tanke på födelsedagsfesten och allt det där. Jag har en polare som med all säkerhet skulle haka på, men om han står i valet och kvalet mellan att köra eller stanna hemma så är jag rädd för att han väljer det sistnämnda.

www.laszlo.se

Old Post Dec-05-2003 19:15 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

lazslo...ahhh, äsch då :/ hoppas din kompis får för sig att vilja åka upp ändå. kommer bli kul ju!

Med min räkning är det nu 4 dagar kvar!!!! Jag räknar inte lördagen, hihi.

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-08-2003 18:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

kom just på att jag e grymmt sugen på att åka dit, även fast kai tracid inte faller helt i min smak...

får se...

Old Post Dec-08-2003 19:05  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Unis
Junior tranceaddict

Registered: Feb 2002

Snart smäller det!
Kommer bli så jäkla grymt!
Nån som vet nåt om bussen ner från stockholm, varifrån går den(exakt, inte bara stockholm central som det står på Tc:s hemsida)?

Last edited by Unis on Dec-08-2003 at 20:15

Old Post Dec-08-2003 19:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Unis Click here to Send Unis a Private Message Add Unis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Party Hat

Unis!!! Dig ser man inte till så mycket? eller har jag fel kanske...
du får se till att komma på vår TA-meetup eller langa upp dig själv på http://sweta.mine.nu så man vet vem man ska leta efter

på tal om bussen, så kan jag luska i det, med arrangören som jag känner

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-08-2003 20:43  Sweden
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

vet ni om det fortfarande finns tix i sthlm?

Old Post Dec-08-2003 22:07  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

det fanns 20 biljetter kvar i sthlm i fredags...

ang mer exakt vilken gate bussen går från, väntar jag på mer exakt svar.. vet att det finns över 30 gates eller så,. från vart bussen kan gå ifrån så jag förstår om ni är lite oroliga

jag återkommer.

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-09-2003 00:15  Sweden
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

ingen som ska dit med bil från sthlm och har 2 platser över i bil? finns det biljetter kvar så är det intressant.

Old Post Dec-10-2003 00:14  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by staz
ingen som ska dit med bil från sthlm och har 2 platser över i bil? finns det biljetter kvar så är det intressant.

sväng förbi varberg också, så hakar jag också , nee, men det vore kul att sticka dit ... fast ganska långt bit att åka .

KESO!

Old Post Dec-10-2003 07:41  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mario_GX
tranceaddict

Registered: Aug 2003

tjenare alla...då ses vi på lördag då en bra fråga ja måste ha svar på...var i linköping ligger nationernas hus? jag kommer från helsingborg o hittar precis till linköping :P hehe, väl inne där hittar ja knappt centrum lite hjälp hade varit nice...

//dj m

Old Post Dec-10-2003 12:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Mario_GX Click here to Send Mario_GX a Private Message Visit Mario_GX's homepage! Add Mario_GX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

quote:
Originally posted by Mario_GX
tjenare alla...då ses vi på lördag då en bra fråga ja måste ha svar på...var i linköping ligger nationernas hus? jag kommer från helsingborg o hittar precis till linköping :P hehe, väl inne där hittar ja knappt centrum lite hjälp hade varit nice...

//dj m

grymt! kommer du oxå se till att kolla den här tråden så sent som möjligt eftersom jag kommer föreslå exakt tid för TA-meetupen snart.

vet inte om du kommer med bil eller tåg?

bil:
Parkeringar är utmärkta på kartan. gratisparkeringar med ljusgrönt. Kolla dock skyltarna för säkerhets skull
OBS: Ställ er inte i parkeringshus eftersom de stänger klockan 12!!

tåg:
Från Resecentrum till Nationernas är det ca 750 meter att traska.
du går rakt upp från RC längs den stora stora gatan järnvägsavenyn(som senare byter namn till vasavägen) med en allé!!! sväng vänster när du når stora teatern utmärkt med ett T!! (ef. ca 350 m, (den ligger på vänster sida ) You can't miss it. gå vänster in där på platensgatan.. gå ändra fram (två kvarter) ca: 300 m till du ser en kiosk som heter Ynges i ett hörn...(tittar du höger ser du domkyrkan) och du lär förmodligen höra dunket då oxå. sen går du höger upp på den kullerstensgatan..50 m den går lite uppför, så har du NH på höger sida! gå in nedre ingången.

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-10-2003 13:10  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Kai Tracid @ Linköping, 13e december
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSong from TIC 2004 *Day2* [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPerasma - Swing 2 Harmony [2013]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:16.

Forum Rules: