|
| quote: | Originally posted by total woot
Stiekem zijn we gewoon allemaal jaloers hoor ambs |
Nooit voor de rest praten Woutje,just for yourself
Jaloezie is een kutgevoel en ben ik alleen als t ECHT maar dan ook ECHT iets is om jaloers op te zijn.
Als ik bv niet naar TIC ofzo had gekunt en de rest wel had ik wel ff een vlaag van jaloezie door me heen gekregen jah
En vroegah,toen mn vriendjes en vriendinnetjes zo goed als alles van paps en mams gedaan kregen wassik r zekers wel jaloers op.
Zij nu op mij omdat ze te weinig incasseringsvermogen opgebouwd hebben:P
Tjaja tis hopeloos gesteld met de wereld!! 
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves
|