|
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Skön bild Vizay !
Hade vart kul å fått med alla 14 eller va de nu va på stället...
Kan ju tillägga
På bilden från vänster: Kraith, jag, Aendy, Zamzon, mindshooter & Vizay 
[edit] ska se om jag kan minnas alla jag träffade 
Aendy
Jaybee
lonne
mindshooter
vizay
Kraith
Zamson
Can
Proximus
Whiterussian
Staz
Amplifire
Gaby
Vet de va fler men dom träffade jag aldrig |
morakickers var där 
det låter på tråden som om halva SWETA var där, jag fattar inte att vi alltid är på samma arrangemang men att jag aldrig känner igen ngn. tyckte för övrigt det var en grym kväll, gillade misjas musikval. tyckte trance gav lite mer drag på weekender, snabbare och melodiskt. SKOJ.
jag tror som gaby, RK har slagit till och vill avskräcka yngre från droger. zamson, även 16-17-18-åringar har råd med droger så jag vet inte om jag håller med om att det bara är äldre som tar dem (kostar ju bara 100 spänn). tjuriga vakter är ju snarare regel än undantag, som nybliven 30-åring är de dock bara ett minne att skratta åt ... fast fokused borde tänka på vilka som stöttat dem från början och inte få ett rykte för dryga vakter.
|