Op partyflock behoren de foto's te staan, maar ze worden hiero op me werk niet weergegeven. Ligt dat aan me werkpc of aan partyflock ?
___________________ Down-Under was da bomb
ligt aan Pf
ligt idd aan Pf, het is nu wachten totdat t0mm1e ziet dat ze het niet doen of zijn pb's een keer leest.... was ook leuk jou weer te zien emma, maar volgende keer je niet weer achterin verstoppen zodat ik je niet kan vinden he!
___________________ Ga eens dood!
Er zijn trouwens ook nog foto's gemaakt door www.start2dance.com. Ze staan nog niet op de site.
idd, eric(boom) was er ook, en anne was er voor housem, de rest van de fotograven herkende ik zo niet, maar er zullen nog wel wat sites zijn geweest die op housem zijn al online overgens
Eindelijk de foto's doen het op partyflock. Mini TA-meeting: (edit) Grrrrrrr foto wil weer niet werken.
Foto doet het wel Jij bent dus diegene die aan de Red-Bull zit, want jij bent de enigste die ik niet herken.
Gave foto mannuh!
___________________ "Life is all about choices & respect"
quote:Originally posted by moogwai Foto doet het wel Jij bent dus diegene die aan de Red-Bull zit, want jij bent de enigste die ik niet herken. Ik onken alles