|
| quote: | Originally posted by RebeL9
kul att Rank1 har återvänt till TE. Hoppas de kör sitt sedvanliga livespelning och inte djset.
|
Rank 1 gjør ikke live PAs lengre. Trance Energy i '01 var den siste live opptredenen de gjorde noensinne. Så her er det nok Piet Bervoets som spiller plater.
| quote: |
I övrigt så verkar allt väldigt förutsägbart med alla halvtaskiga i täten som Gielen, DJ Jean, Joop och alla andra sunkiga holländare.
Synd att det inte e någon bra på hardstage. Det saknas Kai Tracid, DJ Scot Project ellre The Freak. I mitt tycke de enda som fortfarande lirar seriös hardtrance. Till skillnad från skämtdjs som Max B Grant |
Max B spiller hardtrance også, hvor bra han er da vet jeg ikke, er kun vant med å høre hardstyle fra den kanten, det gjelder Pavo også. Og hadde du ærlig talt ventet deg noe annet enn dette fra ID&T? Spesielt på Trance Energy som er kanskje det mest kommersielle partyet som ID&T overhodet har, det det vrimler av TMF/MTV-fjortiser som går der fordi det er trendy og driter fullstendig i musikken? (skal dog medgi at jeg aldri har vært der, men det jeg har hørt fra NLTA sier egentlig sitt)
Selv om det er for det meste standard ID&T-møl på lineupen i år, skal ID&T ha credit for en lineup som er langt bedre enn ifjor. På mainstage er alt meget bra utenom Gielen, og Mac Zimms og Mark Norman skulle jeg gjerne likt å se som DJs da de har gjort seg vel bemerket som produsenter allerede. Sist gang Mac Zimms var i Oslo rocket han visst stedet ganske så hardt i følge rapportene derfra, og Mark Norman har gjort seg mer og mer bemerket i det siste som DJs.