quote:Originally posted by TOR special thread voor Z op het Franse forum: http://www2.tranceaddict.com/forums...threadid=206126 pvd en tiesto zijn idd heel fotogeniek Echte parels ertussen Hadden we niet ooit een thread met vrouwelijke dj's? It should be brought back, ik zoek wel pix van Gayle San
grappig...
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
Gayle San, Singapore's finest:
Zoals Pumaz zei was er al een thread over vrouwelijke dj's. Ik heb alles vanaf Zehra's thread-hijack naar hier verplaatst
quote:Originally posted by CygnusX Zehra's thread-hijack foei!
quote:Originally posted by Jasperovitsj Als je dan toch bezig bent, kan je geen pics vinden van Allison Marks? Eerst zoek ik pix van Caroline Banx
Misschien ook van Sarah Calsworth? Geen idee hoe ze eruit ziet, maar als ze er evengoed uitziet als ze draait...
Caroline Banx, hard house dj, heb ik gezien in Godskitchen:
quote:Originally posted by Jasperovitsj Misschien ook van Sarah Calsworth? Geen idee hoe ze eruit ziet, maar als ze er evengoed uitziet als ze draait... jezelf inhouden J, ze is pas 17 en ze zal voor zes maanden offline zijn wegens ziekte (geloof dat het kanker was )
quote:Originally posted by Jasperovitsj Misschien ook van Sarah Calsworth? Geen idee hoe ze eruit ziet, maar als ze er evengoed uitziet als ze draait... Geen van beiden, al weet ik nu dat er een zwemster is die Allison Marks noemt Miss Behavin':