Pfffff.... al dat gezwets over uitverkocht blijkt nog (een beetje) mee te vallen. Vanmiddag ff rondgebeld, in Eindhoven hadden ze ze nog, dus meteen daar heen gesjeesd en dusssss ... kaartjes in de pocket! Wij zijn van de partij donderdag! (En vrijdag vrijgepland, ook belangrijk )
Als je iets goed gedaan wil hebben moet je 't zelf doen, dat blijkt maar weer
De laatste kaarten!
Voor de Gold Edition van Invited, dat aanstaande donderdag op 29 januari 2004 zal plaatsvinden in Cruise Terminal Rotterdam, zijn nog circa 100 kaarten beschikbaar. Naar aanleiding van veel e-mails van bezorgde mensen die ervan uitgingen dat het uitverkocht is, hebben we besloten jullie via dit extra nieuwsbericht ervan op de hoogte te stellen dat dit nog niet het geval is!
Bij de volgende voorverkoopadressen zijn nog kaarten te verkrijgen:
-Trancentral in Haarlem (023-5420336)
-Clubwearhouse in Amsterdam (020-6228766)
-Twist & Shout in Utrecht (030-2340520)
-Freaky Records in Eindhoven (040-2435599).
Wie bij deze unieke gelegenheid aanwezig wil zijn en nog niet in het bezit is van een kaartje moet dus erg snel zijn!
Van elke editie van Invited is een film gemaakt.
Klik hier voor Invited by Tiësto op 25 september 2003 in Cruise Terminal Rotterdam.
Tot slot willen we er iedereen op attenderen dat de deuren om 22.00 uur open gaan en om 05.00 uur sluiten.
___________________
Down-Under was da bomb
Jan-27-2004 17:38
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Zo ff een lijssie gemaakt met mensen die gaan:
Lex
Remy D
M-Peror
PartyHardy
Trancefool
3 o 3
MaGiK54
Freezel
Nook
Raymond
Emma
Jappio
Total Woot
Gelieve aanvullen als iemand ontbreekt.
___________________
Down-Under was da bomb
Jan-27-2004 17:54
Ries'79
Senior tranceaddict
Registered: May 2002
Location: Paleistuinen
quote:
Originally posted by MaGiK54
Zo ff een lijssie gemaakt met mensen die gaan:
Lex
Remy D
M-Peror
PartyHardy
Trancefool
3 o 3
MaGiK54
Freezel
Nook
Raymond
Emma
Jappio
Total Woot
RIES'79
Gelieve aanvullen als iemand ontbreekt.
___________________
Start audio upload now!
Van diepens dance department
Jan-27-2004 20:46
Three 'O Three
Lekker raggen
Registered: Mar 2002
Location: Rotterdam (Posse), Holland
No problem
___________________
Jan-29-2004 16:01
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Three 'O Three
No problem
mag ook wel weer is eindelijk weer eens alle bekende feestgezichten
Jan-29-2004 16:37
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by Jappio
mag ook wel weer is eindelijk weer eens alle bekende feestgezichten
mot je niet fietsen dan?
___________________
Jan-29-2004 16:56
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
Juist ja....eindelijk donderdagavond!!!!! heb er extreem veel zin in
zie iedereen vanavond wel!