Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Games!
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by ShyTrance
jag köpte unreal tournament 2004 igår riktigt bra

ah, bara testat betan. Är onslaugt lika tråkig som det är där ?

KESO!

Old Post Mar-22-2004 13:37  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by keddo
ah, bara testat betan. Är onslaugt lika tråkig som det är där ?

hehehe, ne d e bättre sköna banor. fast jag gillar mest deathmatch, bomb run och capture the flag

Old Post Mar-22-2004 13:54 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cloudburst
I am the maximum

Registered: Oct 2003

Har införskaffat, StarWars: Knight of the Old Republic. Riktigt kul att spela något datorspel faktiskt. Har inte spelat något seriöst sedan augusti!

Även lite WarCraft 3 och StarCraft har hunnits med! Underbara spel!

insignificant cor member alliance

Old Post Mar-22-2004 14:38  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AnD
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by ShyTrance
jag köpte unreal tournament 2004 igår riktigt bra

Vad gav du för det?

Help me identify these tunes, please:
ID1 and ID2

Old Post Mar-22-2004 21:54  Sweden
Click Here to See the Profile for AnD Click here to Send AnD a Private Message Add AnD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Imorrn får jag "Far Cry" på DVD kopia... yes spelet kommer på DVD...

Ni som sett demon vet att det är tungt som satan... även datorn lär få jobba ihjäl sig !!!

Old Post Mar-22-2004 22:07  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Vad är Far Cry? Har inte ens hört talas om

Old Post Mar-22-2004 22:12 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by reveal
Vad är Far Cry? Har inte ens hört talas om
Krigar spel typ... allt e så grymt realistiskt... ja mest i rörelser och omgivningar... vatten, gräs, sand, träd.. .allt lever och rör sig naturtroget.
Figurer i spelet är mer intelligent, blir dom skjutna i benet beter dom sig som en riktig människa skulle göra i princip... + massa annat

Old Post Mar-22-2004 22:15  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by AnD
Vad gav du för det?

han köpte det för 329kr

Old Post Mar-22-2004 22:18  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by St_Andrew
han köpte det för 329kr

word ^^

jo jag köpte den för 329:- på webhallen i hötorget (www.webhallen.com)

far cry e grymt fick en dvd kopia av en kompis :P
battlefield vietnam tycker jag e trist däremot har aldrig gillat bf så mycket.

Old Post Mar-23-2004 06:08 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

i BF finns det grejer som aldrig funnits tidigare. man kan både leka som 1st person shooter (quake-stil) samt köra i jeeps, tanks, helikoptrar, osv. det är det jag gillar. på ett nätverk med max. 64 spelare är det asbra.
UT har jag aldrig gillat, bara orealistiskt space fejk skit

Old Post Mar-23-2004 10:14  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by ScuL
i BF finns det grejer som aldrig funnits tidigare. man kan både leka som 1st person shooter (quake-stil) samt köra i jeeps, tanks, helikoptrar, osv. det är det jag gillar. på ett nätverk med max. 64 spelare är det asbra.
UT har jag aldrig gillat, bara orealistiskt space fejk skit

det va att kunna köra massa olika fordon som jag tyckte skulle bli så ball med BF, men sen när jag testa demot gilla jag det inte alls.. gillar inte stucket på det hela.. kontrollerna och så...

blev hel besviken :/

Old Post Mar-23-2004 11:03  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by dbl
det va att kunna köra massa olika fordon som jag tyckte skulle bli så ball med BF, men sen när jag testa demot gilla jag det inte alls.. gillar inte stucket på det hela.. kontrollerna och så...

blev hel besviken :/

du hade kanske en av de första release. många problem med BF-engine:n blev lösat med de senaste patches. BF1942 v1.6 lirar bättre än den första. tyvärr finns några av dessa problem fortfarande i BF:vietnam för att de började bygga den när BF1942 var vid v1.3 releasen.

Old Post Mar-23-2004 11:15  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Games!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBAD ASS TUNE Needs IDing!!!! [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackChris Salt - Atmospheric Graffiti (Aiden Lavelle mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:04.

Forum Rules: