Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance Parade Rotterdam 2001
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Ja, bij de hardcore tent waren flinke rellen, mn vrienden stonden er middenin (vage gasten waren dat zeg, met dat legerzeil voor de wagen, echt duister). En het schijnt dat er twee politieagenten zijn bewerkt met glasscherven, tyfuslijers, dat verpest het hele feest weer . Toen ik bij de Mullerpier stond kwamen er ook ambulances af en aan rijden. Ik heb er gelukkig zelf nix van gemerkt

Old Post Aug-14-2001 15:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ik ben van begin tot het eind bij Armin zijn truck geweest ben alleen ff 10 min naar Tiësto geweest maar daar was het echt kankerdruk dus ben ik met mijn vrienden meteen weer naar Armin gerent. En die heeft echt de hele rit SUPER gedraaid . En de sfeer om zijn kar heen was ook heel vet. Toen heb ik op het veld Tom Harding horen draaien in zijn kar en hij draaide ook weer errug lekker.

Maar verder vond ik het feest op het veld echt schraal, wat een klote sfeer zeg. Allemaal achterlijke idioten die er naar mijn mening niet veel te zoeken hadden maar alleen maar aan het verzieken waren. Heel jammer maar helaas. Ben rond tien uur ook vertrokken en ben toen naar de Skihut gegaan en heb me daar tot 3 uur wel kunnen vermaken. Het was op een gegeven moment alleen wel te druk en kon je er niet meer lopen en dat vond ik wel irritant.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Aug-14-2001 17:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Maar verder vond ik het feest op het veld echt schraal, wat een klote sfeer zeg. Allemaal achterlijke idioten die er naar mijn mening niet veel te zoeken hadden

En bedankt...?!?

Old Post Aug-15-2001 08:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Nah ik vond de sfeer juist heel erg goed!! . Ik heb de hele tijd achter Tiesto aangelopen en daar was de sfeer echt gewoon geweldig. Ja er liepen ook wel wat oudere mensen, maar die heb ik later helemaal niet gezien

Heeft er hier iemand trouwens een plaat van Tiesto gevangen????? (zal wel niet anders was er vast al wel een thread over gemaakt )

Old Post Aug-15-2001 08:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by TranceFool
Nah ik vond de sfeer juist heel erg goed!! . Ik heb de hele tijd achter Tiesto aangelopen en daar was de sfeer echt gewoon geweldig. Ja er liepen ook wel wat oudere mensen, maar die heb ik later helemaal niet gezien

Heeft er hier iemand trouwens een plaat van Tiesto gevangen????? (zal wel niet anders was er vast al wel een thread over gemaakt )

Als je nou eerst is goed leest.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Aug-15-2001 14:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr Mystical
Senior tranceaddict

Be Cool!

Ik betwijfel of er echt een alcoholverbod was, tenslotte kan je altijd wat drinken op een terras en dat kunnen ze nooit verbieden.

Wat wel verboden was, was het gratis verstrekken van drank. Daar trad de politie ook wel tegen op.

Old Post Aug-15-2001 16:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr Mystical Click here to Send Dr Mystical a Private Message Visit Dr Mystical's homepage! Add Dr Mystical to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by Dr Mystical
Ik betwijfel of er echt een alcoholverbod was, tenslotte kan je altijd wat drinken op een terras en dat kunnen ze nooit verbieden.

Wat wel verboden was, was het gratis verstrekken van drank. Daar trad de politie ook wel tegen op.

de café eigenaren hadden een verbod om alcohol te schenken......dus er was wel degelijk een alcoholverbod

Old Post Aug-15-2001 16:06 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

quote:
Originally posted by Blik

de café eigenaren hadden een verbod om alcohol te schenken......dus er was wel degelijk een alcoholverbod

sorry Blik maar ik heb toch echt alcohol op in een café (het spinnewiel, kent iemand die ) maar goed die baas daar zal er dus wel schijt aangehad hebben?

Sasha!

Old Post Aug-15-2001 22:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by Partyhardy!

sorry Blik maar ik heb toch echt alcohol op in een café (het spinnewiel, kent iemand die ) maar goed die baas daar zal er dus wel schijt aangehad hebben?

ja, want er hebben een paar café eigenaren een boete gehad voor het schenken van alcohol

Old Post Aug-15-2001 22:47 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by Remy D

Als je nou eerst is goed leest.

Verduidelijking: Ik vond de sfeer in de hele stad heel erg goed en bij Tiesto nog beter, zo goed?

Old Post Aug-16-2001 09:43  Netherlands
eXos
The Delight

FFWD

Waarom zijn daar eigenlijk geen Live-sets van...

Old Post Aug-16-2001 12:48 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NILA.NL
Senior tranceaddict

FFWD WAS TOP... ik denk dat de volgende foto wel genoeg zegt....

Old Post Aug-16-2001 14:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for NILA.NL Click here to Send NILA.NL a Private Message Visit NILA.NL's homepage! Add NILA.NL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance Parade Rotterdam 2001
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackneed this awesome track ID'd killer synth line... [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTilt - "I Dream" (Tilt's Ressurection Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:58.

Forum Rules: