nä men laszlo mannen, här har lite najsiga prylar, 2 frågor, vad är det som spelas på 2:a spelaren i sista bilden, jag kan se traffic-picturediscen, men inte den andra, plus, vad är det där för 7":a
___________________
facebook | blog | scrobbler | setarchive | 20160316
"I believe that's referred to as intelligent drum & bass, which obviously means there's a genre of stupid drum & bass out there" (John Peel)
May-25-2004 00:13
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by montana
nä men laszlo mannen, här har lite najsiga prylar, 2 frågor, vad är det som spelas på 2:a spelaren i sista bilden, jag kan se traffic-picturediscen, men inte den andra, plus, vad är det där för 7":a
Picturediscen var rätt konstaterat
På den andra spelaren är det Pet Shop boys - Flamboyant/West end girls (DJ Hell Remixes). Inte dessa två skivorna jag nödvändigtvis skulle mixa ihop, men nu råkade den ligga på spelaren så jag orkade inte byta när jag skulle ta dessa skrytbilderna
7:an som ligger i fönstret är en promoskiva från City Rockers som jag fick med ett nummer av DJ Mag.
du.. igår såg jag skräckfilm..och blev lite för rädd o slutade titta (är rädd av mig ).. hur som hellst.. på dina bilder.. lite till vänster ovanför rosa skivan.. så har du sån där "sak som gör så fönstret inte åker upp hur mycket som helst"-grej .. jag kunde svära på att det va en liten figur som tittade på mig.. med lång tunga.. eller med termometer i käften... hur som hellst.. sket ner mig.. ska nog inte titta på skräckisar nå mer =(..
May-25-2004 11:59
Scintilla
tranceaddict
Registered: May 2004
Location: Växjö, Sweden
Hm har alltid undrat hur man gör det här med att få upp bilder i forumet, men nu har ju dbl gett oss okunniga en genomgång.. så jag måste testa och se om jag lyckas...
Men förstår fortfarande inte det här med bildfan... *ger upp*
Last edited by Scintilla on May-25-2004 at 15:05
May-25-2004 13:50
quilly
Sypreme TrancEaddict
Registered: May 2002
Location: Mysteryland
quote:
Originally posted by Scintilla
Hm har alltid undrat hur man gör det här med att få upp bilder i forumet, men nu har ju dbl gett oss okunniga en genomgång.. så jag måste testa och se om jag lyckas...
(anv. dom graa knapparna i vantra hornet..i detta fall "http://")
May-25-2004 14:25
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
ny egen gjord wallpaper
bara tagit o grejat lite med färgen på fotot
___________________
Daniel
Jun-15-2004 17:59
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
Location: Leipzig
jag har ingen bild på mitt skrivbord, men jag har en fin bild på köksbordet! denna bilden kostade mig en bild på mig & pvd tillsammans när han signareda min "for an angel"