Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Officiele arj1o1 depreciation thread
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Ik nie hoor,de beste stuurlui staan immers altijd aan wal

Old Post Dec-18-2003 21:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive
bollocks

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by tango
Post gewoon iets als je wat te melden hebt daar ging deze thread ook over volgens mij,

dan zou er weinig meer gepost worden denk ik

/me kan ook nooit iets nuttigs zeggen hier

Old Post Dec-18-2003 21:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive Click here to Send Massive a Private Message Add Massive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
blub

Old Post Dec-18-2003 22:57 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Optimus
blub

jij bent een vis

Old Post Dec-18-2003 23:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive
bollocks

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Optimus
blub

blubbbbbbbbbbbb!?

Old Post Dec-18-2003 23:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive Click here to Send Massive a Private Message Add Massive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Als men in ogenschouw neemt dat er een paradoxale relatie is tussen het aantal posts en het nut ervan, kan men een effectmeting toepassen op een reprimande van de kant van de andere personen op dit forum.

Moeilijke woorden sucken
Hoop geblaat, zegt geen fuck!

t lijkt me dat je in je voorgaande post vergeten bent te vermelden dat er wel degelijk een logisch verband bestaat tussen de tijd die het lid zich in de kringen der TA wereld begeeft en het aantal posts. Je opmerking betreffende het aantal post en de nut-toevoeging per post is dus degelijk wel afhankelijk van de tijd die het lid zich in deze kringen begeeft. Ik stel voor dat we het in de toekomst vooral over het fenomeen posts per dag hebben, en wat minder over het totale aantal posts. Dit om de methodologische inhoud van je replies een beetje te bewerkstelligen

+1?

Old Post Dec-19-2003 01:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

ik hou me maar op mijn eigen niveau.

blub

Old Post Dec-19-2003 01:49 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Jij niveau sjinees? WHAHAHAHAHAHAHAHA!

quote:
Originally posted by Jappio
t lijkt me dat je in je voorgaande post vergeten bent te vermelden dat er wel degelijk een logisch verband bestaat tussen de tijd die het lid zich in de kringen der TA wereld begeeft en het aantal posts. Je opmerking betreffende het aantal post en de nut-toevoeging per post is dus degelijk wel afhankelijk van de tijd die het lid zich in deze kringen begeeft. Ik stel voor dat we het in de toekomst vooral over het fenomeen posts per dag hebben, en wat minder over het totale aantal posts. Dit om de methodologische inhoud van je replies een beetje te bewerkstelligen

Met die methodologische inhoud ben ik het niet eens meneer Jappio. Als u kijkt naar de interdependentie tussen het aantal posts op dit forum en de persoonlijkheid van de betreffende persoon , dan zien wij na uitvoerig onderzoek toch duidelijk een paradoxale relatie oftewel een discrepantie met de empirie. Er is hier sprake van een intervenierende variable en wel muziekstijl. Mijn punt is dan ook des te lager het iq van het individu des te meer kans de betreffende persoon heeft om een RUKKER te zijn!

Old Post Dec-19-2003 16:50 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:

Met die methodologische inhoud ben ik het niet eens meneer Jappio. Als u kijkt naar de interdependentie tussen het aantal posts op dit forum en de persoonlijkheid van de betreffende persoon , dan zien wij na uitvoerig onderzoek toch duidelijk een paradoxale relatie oftewel een discrepantie met de empirie. Er is hier sprake van een intervenierende variable en wel muziekstijl. Mijn punt is dan ook des te lager het iq van het individu des te meer kans de betreffende persoon heeft om een RUKKER te zijn!

rukken doen we toch allemaal?

Old Post Dec-19-2003 17:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ROFL
tranceaddict

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by Jappio
rukken doen we toch allemaal?

Rukken verkleind de kans op prostaatkanker. Dus ruk voor je leven!

Old Post Dec-19-2003 17:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for ROFL Click here to Send ROFL a Private Message Visit ROFL's homepage! Add ROFL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

quote:

Jezus wat kan jij een onzin kramen zeg!

www.balticbastian.com/

Old Post Dec-19-2003 18:37  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Komt omdat ie geen mod meer is:P

Old Post Dec-20-2003 12:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Officiele arj1o1 depreciation thread
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackcruisy trance, need id [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKansai - Rococco [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:35.

Forum Rules: