Ik nie hoor,de beste stuurlui staan immers altijd aan wal
Dec-18-2003 21:16
Massive
bollocks
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by tango
Post gewoon iets als je wat te melden hebt daar ging deze thread ook over volgens mij,
dan zou er weinig meer gepost worden denk ik
/me kan ook nooit iets nuttigs zeggen hier
Dec-18-2003 21:47
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Dec-18-2003 22:57
snitz
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
quote:
Originally posted by Optimus
blub
jij bent een vis
Dec-18-2003 23:03
Massive
bollocks
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by Optimus
blub
blubbbbbbbbbbbb!?
Dec-18-2003 23:33
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by SnuggLe
Als men in ogenschouw neemt dat er een paradoxale relatie is tussen het aantal posts en het nut ervan, kan men een effectmeting toepassen op een reprimande van de kant van de andere personen op dit forum.
Moeilijke woorden sucken
Hoop geblaat, zegt geen fuck!
t lijkt me dat je in je voorgaande post vergeten bent te vermelden dat er wel degelijk een logisch verband bestaat tussen de tijd die het lid zich in de kringen der TA wereld begeeft en het aantal posts. Je opmerking betreffende het aantal post en de nut-toevoeging per post is dus degelijk wel afhankelijk van de tijd die het lid zich in deze kringen begeeft. Ik stel voor dat we het in de toekomst vooral over het fenomeen posts per dag hebben, en wat minder over het totale aantal posts. Dit om de methodologische inhoud van je replies een beetje te bewerkstelligen
+1?
Dec-19-2003 01:34
Opti
tranceaddict in jail
blub
Dec-19-2003 01:49
SnuggLe
drs. Betweter
Jij niveau sjinees? WHAHAHAHAHAHAHAHA!
quote:
Originally posted by Jappio
t lijkt me dat je in je voorgaande post vergeten bent te vermelden dat er wel degelijk een logisch verband bestaat tussen de tijd die het lid zich in de kringen der TA wereld begeeft en het aantal posts. Je opmerking betreffende het aantal post en de nut-toevoeging per post is dus degelijk wel afhankelijk van de tijd die het lid zich in deze kringen begeeft. Ik stel voor dat we het in de toekomst vooral over het fenomeen posts per dag hebben, en wat minder over het totale aantal posts. Dit om de methodologische inhoud van je replies een beetje te bewerkstelligen
Met die methodologische inhoud ben ik het niet eens meneer Jappio. Als u kijkt naar de interdependentie tussen het aantal posts op dit forum en de persoonlijkheid van de betreffende persoon , dan zien wij na uitvoerig onderzoek toch duidelijk een paradoxale relatie oftewel een discrepantie met de empirie. Er is hier sprake van een intervenierende variable en wel muziekstijl. Mijn punt is dan ook des te lager het iq van het individu des te meer kans de betreffende persoon heeft om een RUKKER te zijn!
Dec-19-2003 16:50
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Met die methodologische inhoud ben ik het niet eens meneer Jappio. Als u kijkt naar de interdependentie tussen het aantal posts op dit forum en de persoonlijkheid van de betreffende persoon , dan zien wij na uitvoerig onderzoek toch duidelijk een paradoxale relatie oftewel een discrepantie met de empirie. Er is hier sprake van een intervenierende variable en wel muziekstijl. Mijn punt is dan ook des te lager het iq van het individu des te meer kans de betreffende persoon heeft om een RUKKER te zijn!
rukken doen we toch allemaal?
Dec-19-2003 17:17
ROFL
tranceaddict
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Jappio
rukken doen we toch allemaal?
Rukken verkleind de kans op prostaatkanker. Dus ruk voor je leven!
Dec-19-2003 17:46
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
quote: