Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 25 ans de stanymi
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

On fait c'qu'on peut.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-27-2004 13:27  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by stanymi
je vais enfin pouvoir vous présenter mes ami(e)s :

Un petit échantillon représentatif :

tant pis pour ceux qui viendront pas .

Vu que je viens y aurait il moyen de connaitre leurs prénoms, leur âge et quelques autres infos... histoire de venir et dire que Stan m'a longuement parlé d'elles hihihihi Solidarité masculine oblige

Je suis sûr que Lytchix va changer d'avis

Old Post Apr-27-2004 13:32  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
MDR la technique..
et soudain plus personne n'a d'appart, de copine, de boulot, ni rien. tout le monde vient

Old Post Apr-27-2004 13:37  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

quote:
Originally posted by d&b
MDR la technique..
et soudain plus personne n'a d'appart, de copine, de boulot, ni rien. tout le monde vient

Soyons fous

Old Post Apr-27-2004 13:46  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

j'ai quelques autres jolis spécimen en stock. Après faudra se déplacer pour constater. Tiens maxxyme tu seras content d'apprendre que 55 sera là.

Et le d&b il fait koi le 22 ?
Je sais mm pas ou t'habite

@ choukri : A gauche Aude, à droite Virginie. Elles ont 22 ans. solidarité masculine

+ 800 Vinyles à vendre

Last edited by Insigma on Apr-27-2004 at 14:20

Old Post Apr-27-2004 13:56  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by d&b

Ah ça... moi c'est pas nouveau (bon ok si boulot ça va )

quote:

j'ai quelques autres jolis spécimen en stock. Après faudra se déplacer pour constater. Tiens maxxyme tu seras content d'apprendre que 55 sera là.

Chic

Du coup, j'espère qu'il y aura de la séance photo digne de ce nom

Old Post Apr-27-2004 13:58  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

mouaif, honnêtement les gars z'êtes pas difficiles. Bon elles sont pas laides, mais je leur trouve rien de spécial aux deux jumelles, vraiment...

Old Post Apr-27-2004 14:42  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

quote:
Originally posted by Shito
mouaif, honnêtement les gars z'êtes pas difficiles. Bon elles sont pas laides, mais je leur trouve rien de spécial aux deux jumelles, vraiment...

Non c'est vrai rien de spécial, ce ne sont que des jumelles en fait, où est donc l'intérêt alors ???

Old Post Apr-27-2004 14:53  France
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by choukri
Non c'est vrai rien de spécial, ce ne sont que des jumelles en fait, où est donc l'intérêt alors ???

MDR c clair

quote:
deux jumelles

Notre Shito national n'aurait-il pas fait une monstrueuse faute de français ???

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-27-2004 15:27  France
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

Rien a Foutre des frais de voyages... moi je viens pour stan et pour passer une bonne soirée avant tout

ci y'en a qui veulent venir avec moi vu que je ferai sans doute le voyage en caisse, y'a de la place (partage des frais inclus )

Old Post Apr-27-2004 15:46  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

quote:
Originally posted by DJ_TonKs
Rien a Foutre des frais de voyages... moi je viens pour stan et pour passer une bonne soirée avant tout

ci y'en a qui veulent venir avec moi vu que je ferai sans doute le voyage en caisse, y'a de la place (partage des frais inclus )

Tu pourrais donc passer pas Metz

Old Post Apr-27-2004 15:55  France
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

quote:
Notre Shito national n'aurait-il pas fait une monstrueuse faute de français ???

?????
Elle est où la faute dans "deux jumelles"? Ca pourrait être 8 jumelles, genre 4 paires ou mm 8 de paires différentes!

Old Post Apr-27-2004 15:59  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 25 ans de stanymi
Post New Thread    Post A Reply

Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackJust another track [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNatious - Amber [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:22.

Forum Rules: