Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Everybody "Versus" - 14 februari - Paard van Troje - Den Haag
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Magrec ik bel je vanavond of morgen over evt treinen of meetup op den haag cs want ik kom ook vantevoren naar Snuggle, als je dat goed vindt uiteraard :x

daar moet ik mij dan wel ff op voorbereiden hoor. Ik weet niet of ik dat wel aankan.

Isse goed je hebt mijn nummer van bram gekregen hoorde ik. Ik merk het wel wanneer je belt.

Old Post Feb-13-2004 15:18  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Nog voorkeur voor wat we gaan eten?

Old Post Feb-13-2004 15:50 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nog voorkeur voor wat we gaan eten?

iets wat lekker vult

Old Post Feb-13-2004 16:03  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by magrec
iets wat lekker vult

Ga je zuipen dan?
Dan moet ik nog ff bier halen, heb ik helemaal nie!
Alleen whisky!

Old Post Feb-13-2004 16:32 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Ga je zuipen dan?
Dan moet ik nog ff bier halen, heb ik helemaal nie!
Alleen whisky!

Ik wil wel wat te zuipen meenemen morgen hoor?
Fles bacardi ofzo of andere troep, wilde me niet naar de klote zuipen trrouwens maar ik moet altijd een flinke hap eten. Je hoeft niet te koken vanmij hoor. Pizza of sjinees bestellen vind ik ook prima

Old Post Feb-13-2004 17:00  Christmas Island
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

ja bier, bier! Als er nog een supermarkt open is wil ik wel een kratje halen in den haag, ga er niet eentje vanaf hier meeslepen, of uiteraard een gelijkwaardige geldelijke vergoeding ertegenover stellen. Eten maakt me ook niet zoveel uit eigenlijk, ik vertrouw je kookkunsten ook wel

Old Post Feb-13-2004 17:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by magrec
Ik wil wel wat te zuipen meenemen morgen hoor?
Fles bacardi ofzo of andere troep, wilde me niet naar de klote zuipen trrouwens maar ik moet altijd een flinke hap eten. Je hoeft niet te koken vanmij hoor. Pizza of sjinees bestellen vind ik ook prima

Neem anders wat mee ofzo, zie maar.
Ik ga morgen nog wel even een kratje bier halen.

En iets te eten halen doe ik niet, koken is goedkoper!!!!

Old Post Feb-13-2004 17:14 
magrec
Kleinenberg addict

/me gaat zo maar eens ff slapen....

ut was wel weer een strak feestje

Old Post Feb-15-2004 09:24  Christmas Island
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

Zo wat een geniaal feest weer! Everybody feesten zijn gewoon super!
Sander Kleinenberg stond te draaien bij binnenkomst, meteen Ian Brown - Fear gehoord en daarna meteen Planet Funk - Inside all the people! Zulke heerlijke top tunes!
Vervolgens begonnen Remy en Roland Klinkenberg aan hun set, ook dit was weer super genieten met heerlijke diepe bassen. Heb weer een aantal gigantische brute nummers gehoord!
Op een gegeven moment begon Sander weer te draaien samen met live zangeres Miss Bunty en dat vond ik persoonlijk beetje duf worden dus ben toen naar het kleine zaaltje gegaan waar Pako & Frederik onwijs VET aan het draaien waren! meteen bij binnenkomst Jamie Stevens - the Night Before (Momu remix) en een track van Oliver Lieb Ook goed geluid in die zaal
Toen om 4 uur hield het daar op en liep ik terug naar de grote zaal en ja hoor! het brandalarm ging er weer eens af! echt irritant dat dat iedere keer gebeurd daar in het Paard! Dit duurde een half uur ofzo maar gelukkig ging Remy meteen weer knallend verder! en konden we weer springen!
Tot slot Remy en Sander weer back 2 back en kregen we nummers als Epsilon 9 – Lifeformation, Definite From (Jumpin Dub) en Monday Groove om onze oren gegooid! Zo VET!
Verder was het ook weer erg gezellig met al de ta-ers! Ding, Snuggle, Bas, Magrec, en natuurlijk Tijs, Lex en 303! ook nog lekker staan feesten met de broer van djdavid

Kortom; dit feestje was weer gigantisch top en had nog wel een aantal uren langer door mogen gaan!

Sasha!

Old Post Feb-15-2004 13:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Zoals Onno al zegt: Topfeest!
Jammer van het fucking brandalarm en de 'anti qlimax'; Sander K. stond het publiek gek te maken met wat vocals, maar d'r volgde geen plaat..beetje jammer
Preparty was ook leuk met Harmen (Magrec), Bas en Mark (Ding Chavez), op het feest was het natuurlijk ook weer gezellig met 303 (Dave, i remember ) Lex (die niet gek deed ) Onno en Tijs. Ze knuppelden me nog
Verder kwam ik nog een andere TA-er tegen, ene Remy3 ofzo?? Kende ik niet , maar oke Was in ieder geval superfeest!

De foto's en een report komen, die moet ik nl. ff schrijven voor partyscene.nl

Greetz,
SnuggLe

Old Post Feb-15-2004 15:03 
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

Ik zal ook eens een poging tot reportje maken.

Allereerst met bas en magrec bij snuggle + vriendin gegeten, en nog lekker ook We wilden er een beetje op tijd zijn dus net na elven richting het paard gegaan, snuggle bleek 2 extra gastenlijst plekken te hebben en magrec wist nog wel 2 mensen die 2 kaartjes konden gebruiken dus konden we mooi het rijtje voor de ingang omzeilen en waren we snel binnen. Sander stond lekker op te warmen, en aan de , nog wat magere, aankleding was te zien dat er een soort bokswedstrijd thema van gemaakt was, erg goed bedacht met het versus idee. Vanaf het balkon waren 2 complete dj sets te zien en dat beloofde wat voor het versus gedeelte... Sander had het tempo er inmiddels lekker in en hij begon met wat het gielen-trucje zou gaan heten de Fingers inc. - can you feel it? acapella, die zou nog vaak langskomen die avond.
Inmiddels was Sander aan het eind van z'n eerste set en kwamen remy en ronald tevoorschijn, het feestje kon beginnen Zoals een echte bokswedstrijd werd het bordje "1" aan het publiek getoond en remy en ronald mochten laten zien wat ze konden. Sander begon ze gelijk al lekker uit te dagen met buigingen, ze te aanbidden en geklooi met de inmiddels uitgedeelde handdoekjes. Persoonlijk vond ik het eerste deel van remy en ronald een beetje tegenvallen, het kwam op mij wat eentoniger over dan de set van sander die net was geweest.
Tijd voor round 2. Sander was weer aan de beurt en vanaf het 2e balkon ben ik hem eens in de gaten gaan houden Ongelooflijk als je die man bezig ziet, frustrerend ook als slaapkamer dj'tje Lekker met iemand zitten te praten en ondertussen plaatje gelijk leggen, niet eens ernaar kijken af en toe zelfs met de rug naar de draaitafels en met z'n arm naar achter ff een duwtje aan de platter geven. Smsje sturen onder het gelijkstellen, waarom ook niet Het zal de ervaring wel zijn hoop ik dan
Round 3 zou de climax worden, Remy begon en Sander ging inmixen. Prachtig om te zien hoe ze elkaar zaten aan te kijken onder het mixen, beetje uitdagen, wat wegdraaien en allemaal vlekkeloos. Na welgeteld 1 versus mix begon het voor de sasha gangers bekende gezeik weer. Brandalarm, alles deed het nog, behalve de draaitafels. Het duurde geloof ik ook langer dan bij sasha deze keer en sander was ook bijna gelijk van het podium verdwenen. Uiteindelijk was het dan toch nog opgelost en kon remy weer verder. Epsilon 9 - Lifeformation met hele dikke klinkenberg bassen eronder, de stemming zat er weer in Het was inmiddels wel al bijna 5 uur en sander kwam eindelijk weer terug. Het uitdagen begon weer Sander draaide D2 Feat. Dan Diamond - Therapy (Speedy's Session) van z'n Renaissance cd en even dacht ik dat ie de wereldmix naar My Memory ging doen, sorry voor het niks enthousiast maken Partyhardy blijkbaar wilde ik em te graag horen Even later draaide Remy een plaat met echt een dikke bass, hele zaal plat, maar Sander zou er wel ff overheen gaan en gooide vlekkeloos outkast - hey ya erin !? Echt geweldig om te zien, die kop van remy "wat doe je nu?" en Sander met een big smile Remy weer iets minder vlekkeloos een dikke bass erin, echt mooi hoe ze tegen elkaar bezig waren met ieder hun eigen stijl. Helaas was het inmiddels 5 uur en ondanks dat iedereen dacht dat het nog wel ff door zou gaan was het ineens over. Beetje een anti-climax en het versus gedeelte was mede door het brandalarm nogal kort :/ Al met al was het zeker wel een top avond en ik zou ze graag nog een keertje versus bezig willen zien.
Lex, Tijs, Onno, Bram, Bas, Harmen het was een super avondje

Old Post Feb-15-2004 15:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Verder kwam ik nog een andere TA-er tegen, ene Remy3 ofzo?? Kende ik niet , maar oke

R3MY

Old Post Feb-15-2004 15:10 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Everybody "Versus" - 14 februari - Paard van Troje - Den Haag
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPLZ ID this track [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playback040 Feat. Erica Baxter - "Dreams" (Summer 2040 Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:47.

Forum Rules: