|
Ik zal ook eens een poging tot reportje maken.
Allereerst met bas en magrec bij snuggle + vriendin gegeten, en nog lekker ook We wilden er een beetje op tijd zijn dus net na elven richting het paard gegaan, snuggle bleek 2 extra gastenlijst plekken te hebben en magrec wist nog wel 2 mensen die 2 kaartjes konden gebruiken dus konden we mooi het rijtje voor de ingang omzeilen en waren we snel binnen. Sander stond lekker op te warmen, en aan de , nog wat magere, aankleding was te zien dat er een soort bokswedstrijd thema van gemaakt was, erg goed bedacht met het versus idee. Vanaf het balkon waren 2 complete dj sets te zien en dat beloofde wat voor het versus gedeelte... Sander had het tempo er inmiddels lekker in en hij begon met wat het gielen-trucje zou gaan heten de Fingers inc. - can you feel it? acapella, die zou nog vaak langskomen die avond.
Inmiddels was Sander aan het eind van z'n eerste set en kwamen remy en ronald tevoorschijn, het feestje kon beginnen Zoals een echte bokswedstrijd werd het bordje "1" aan het publiek getoond en remy en ronald mochten laten zien wat ze konden. Sander begon ze gelijk al lekker uit te dagen met buigingen, ze te aanbidden en geklooi met de inmiddels uitgedeelde handdoekjes. Persoonlijk vond ik het eerste deel van remy en ronald een beetje tegenvallen, het kwam op mij wat eentoniger over dan de set van sander die net was geweest.
Tijd voor round 2. Sander was weer aan de beurt en vanaf het 2e balkon ben ik hem eens in de gaten gaan houden Ongelooflijk als je die man bezig ziet, frustrerend ook als slaapkamer dj'tje Lekker met iemand zitten te praten en ondertussen plaatje gelijk leggen, niet eens ernaar kijken af en toe zelfs met de rug naar de draaitafels en met z'n arm naar achter ff een duwtje aan de platter geven. Smsje sturen onder het gelijkstellen, waarom ook niet Het zal de ervaring wel zijn hoop ik dan 
Round 3 zou de climax worden, Remy begon en Sander ging inmixen. Prachtig om te zien hoe ze elkaar zaten aan te kijken onder het mixen, beetje uitdagen, wat wegdraaien en allemaal vlekkeloos. Na welgeteld 1 versus mix begon het voor de sasha gangers bekende gezeik weer. Brandalarm, alles deed het nog, behalve de draaitafels. Het duurde geloof ik ook langer dan bij sasha deze keer en sander was ook bijna gelijk van het podium verdwenen. Uiteindelijk was het dan toch nog opgelost en kon remy weer verder. Epsilon 9 - Lifeformation met hele dikke klinkenberg bassen eronder, de stemming zat er weer in Het was inmiddels wel al bijna 5 uur en sander kwam eindelijk weer terug. Het uitdagen begon weer Sander draaide D2 Feat. Dan Diamond - Therapy (Speedy's Session) van z'n Renaissance cd en even dacht ik dat ie de wereldmix naar My Memory ging doen, sorry voor het niks enthousiast maken Partyhardy blijkbaar wilde ik em te graag horen Even later draaide Remy een plaat met echt een dikke bass, hele zaal plat, maar Sander zou er wel ff overheen gaan en gooide vlekkeloos outkast - hey ya erin !? Echt geweldig om te zien, die kop van remy "wat doe je nu?" en Sander met een big smile Remy weer iets minder vlekkeloos een dikke bass erin, echt mooi hoe ze tegen elkaar bezig waren met ieder hun eigen stijl. Helaas was het inmiddels 5 uur en ondanks dat iedereen dacht dat het nog wel ff door zou gaan was het ineens over. Beetje een anti-climax en het versus gedeelte was mede door het brandalarm nogal kort :/ Al met al was het zeker wel een top avond en ik zou ze graag nog een keertje versus bezig willen zien.
Lex, Tijs, Onno, Bram, Bas, Harmen het was een super avondje