|
ivm de kaarten kopen... kwou dat al lang geleden doen, mah emma gaat voor onze kaarten zorgen en ik zorg voor vervoer... nu ja, kheb de auto dus al gekregen en ik ga dus met de auto (ja zal wel moeilijk zijn mah kom kzal het wel overleven ) kwou nog gaan rondvragen in mijn vriendenkring of er mensen zijn die meewillen mah dat ga ik dus niet doen. reden: heb geen zin om het geklaag en gezeur van niet-trance-liefhebbers daar aan te horen (noem me egoïstisch... I don't care) mah als ik speciaal naar den haag rijd, wil ik me wel amuseren dus ja... daarom wil ik beta's meenemen komt ons mss goedkoper uit ook nog... hehe 
emma hoeft niet bij mij te geraken omdat ik haar ergens ga oppikken (tijd en plaats gaan we nog afspreken!) voor de rest gaat SilentEagle met mij mee, das gemakkelijk, kan ik hem oppikken in Hasselt of Diepenbeek. kheb gelezen dat Michael nog naar addiction wil. mss kan hij meerijden tot in den haag dan mah hij heeft hier ook nog iets gezegd over treinen naar delft... dus weet ook niet of hij gaat meerijden of dat hij met de trein gaat gaan. ik veronderstel dat hij eerder met de trein naar delft gaat om met ei mee naar addiction te gaan ofzo dan heb ik dus nog plaats voor twee beta's in de auto... kweet niet of Nyah meewil/meekan of niet, zal dus zeker een antwoord van haar moeten krijgen binnen een week ofzo
ok om ff een lang verhaal kort te maken:
beta's die met mij gaan meerijden:
- emma
- silenteagle
- nyah (???)
beta's die eventueel kunnen meerijden :
- eagle (??? weet niet wat hij gaat doen)
- dj cresto
- tor8024
- pooley
mah moet wel ff zeggen... kheb geen bus ofzo eh dus ge moet ff onder uzelf uitmaken wie er eventueel gaat meerijden... dus kan er mss twee beta's mee (of één als nyah zeker meegaat) en de rest met de trein en we zien ons zeker in de asta nog... FEEESTEEUUUUUUH!!!! dus... spreek maar onder elkaar af wat het beste is... diegene die dus gaan meerijden uit de richting van brussel en die kanten ga ik dus ergens oppikken in antwerpen ofzo... mah dat moet nog afgesproken worden... 
bon... hopelijk komen jullie er aan uit... ik vind het wel echt kut dat ik nie iedereen kan meenemen (had ik maar een bus ofzo ahah ) daarom dat ik ook een beetje laat hiermee afkom 
edit: kan natuurlijk meer beta's meenemen mah dan moeten jullie wel op elkaars schoot zitten tot in den haag hehe lekker gezellig