Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Armin & MIKE - 28 februari - Asta, Den Haag
Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

ivm de kaarten kopen... kwou dat al lang geleden doen, mah emma gaat voor onze kaarten zorgen en ik zorg voor vervoer... nu ja, kheb de auto dus al gekregen en ik ga dus met de auto (ja zal wel moeilijk zijn mah kom kzal het wel overleven ) kwou nog gaan rondvragen in mijn vriendenkring of er mensen zijn die meewillen mah dat ga ik dus niet doen. reden: heb geen zin om het geklaag en gezeur van niet-trance-liefhebbers daar aan te horen (noem me egoïstisch... I don't care) mah als ik speciaal naar den haag rijd, wil ik me wel amuseren dus ja... daarom wil ik beta's meenemen komt ons mss goedkoper uit ook nog... hehe

emma hoeft niet bij mij te geraken omdat ik haar ergens ga oppikken (tijd en plaats gaan we nog afspreken!) voor de rest gaat SilentEagle met mij mee, das gemakkelijk, kan ik hem oppikken in Hasselt of Diepenbeek. kheb gelezen dat Michael nog naar addiction wil. mss kan hij meerijden tot in den haag dan mah hij heeft hier ook nog iets gezegd over treinen naar delft... dus weet ook niet of hij gaat meerijden of dat hij met de trein gaat gaan. ik veronderstel dat hij eerder met de trein naar delft gaat om met ei mee naar addiction te gaan ofzo dan heb ik dus nog plaats voor twee beta's in de auto... kweet niet of Nyah meewil/meekan of niet, zal dus zeker een antwoord van haar moeten krijgen binnen een week ofzo

ok om ff een lang verhaal kort te maken:
beta's die met mij gaan meerijden:
- emma
- silenteagle
- nyah (???)

beta's die eventueel kunnen meerijden :
- eagle (??? weet niet wat hij gaat doen)
- dj cresto
- tor8024
- pooley

mah moet wel ff zeggen... kheb geen bus ofzo eh dus ge moet ff onder uzelf uitmaken wie er eventueel gaat meerijden... dus kan er mss twee beta's mee (of één als nyah zeker meegaat) en de rest met de trein en we zien ons zeker in de asta nog... FEEESTEEUUUUUUH!!!! dus... spreek maar onder elkaar af wat het beste is... diegene die dus gaan meerijden uit de richting van brussel en die kanten ga ik dus ergens oppikken in antwerpen ofzo... mah dat moet nog afgesproken worden...

bon... hopelijk komen jullie er aan uit... ik vind het wel echt kut dat ik nie iedereen kan meenemen (had ik maar een bus ofzo ahah ) daarom dat ik ook een beetje laat hiermee afkom

edit: kan natuurlijk meer beta's meenemen mah dan moeten jullie wel op elkaars schoot zitten tot in den haag hehe lekker gezellig

Old Post Feb-02-2004 01:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Hehe, met de trein naar Den Haag of naar Delft, dat scheelt 1 station hehe, dus dat maakt niks uit... En als jullie toch eerder naar Den Haag gaan dan ben ik daar uiteraard ook bij Sterker nog, ik ben op zaterdagmiddag toch altijd in Den Haag

Dus Egel kan ook van daar gewoon met mij mee alsie zou willen, en evt. anderen ook nog wel afhankelijk van de plaatsen in de auto...

Old Post Feb-02-2004 02:08 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Miss Z
ivm de kaarten kopen... kwou dat al lang geleden doen, mah emma gaat voor onze kaarten zorgen en ik zorg voor vervoer... nu ja, kheb de auto dus al gekregen en ik ga dus met de auto (ja zal wel moeilijk zijn mah kom kzal het wel overleven ) kwou nog gaan rondvragen in mijn vriendenkring of er mensen zijn die meewillen mah dat ga ik dus niet doen. reden: heb geen zin om het geklaag en gezeur van niet-trance-liefhebbers daar aan te horen (noem me egoïstisch... I don't care) mah als ik speciaal naar den haag rijd, wil ik me wel amuseren dus ja... daarom wil ik beta's meenemen komt ons mss goedkoper uit ook nog... hehe

emma hoeft niet bij mij te geraken omdat ik haar ergens ga oppikken (tijd en plaats gaan we nog afspreken!) voor de rest gaat SilentEagle met mij mee, das gemakkelijk, kan ik hem oppikken in Hasselt of Diepenbeek. kheb gelezen dat Michael nog naar addiction wil. mss kan hij meerijden tot in den haag dan mah hij heeft hier ook nog iets gezegd over treinen naar delft... dus weet ook niet of hij gaat meerijden of dat hij met de trein gaat gaan. ik veronderstel dat hij eerder met de trein naar delft gaat om met ei mee naar addiction te gaan ofzo dan heb ik dus nog plaats voor twee beta's in de auto... kweet niet of Nyah meewil/meekan of niet, zal dus zeker een antwoord van haar moeten krijgen binnen een week ofzo

ok om ff een lang verhaal kort te maken:
beta's die met mij gaan meerijden:
- emma
- silenteagle
- nyah (???)

beta's die eventueel kunnen meerijden :
- eagle (??? weet niet wat hij gaat doen)
- dj cresto
- tor8024
- pooley

mah moet wel ff zeggen... kheb geen bus ofzo eh dus ge moet ff onder uzelf uitmaken wie er eventueel gaat meerijden... dus kan er mss twee beta's mee (of één als nyah zeker meegaat) en de rest met de trein en we zien ons zeker in de asta nog... FEEESTEEUUUUUUH!!!! dus... spreek maar onder elkaar af wat het beste is... diegene die dus gaan meerijden uit de richting van brussel en die kanten ga ik dus ergens oppikken in antwerpen ofzo... mah dat moet nog afgesproken worden...

bon... hopelijk komen jullie er aan uit... ik vind het wel echt kut dat ik nie iedereen kan meenemen (had ik maar een bus ofzo ahah ) daarom dat ik ook een beetje laat hiermee afkom

edit: kan natuurlijk meer beta's meenemen mah dan moeten jullie wel op elkaars schoot zitten tot in den haag hehe lekker gezellig

ikke wil wel mee

mag ik mag ik?

Old Post Feb-02-2004 07:44  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by djcresto
ikke wil wel mee

mag ik mag ik?

hehe, ben net het zelfde aan het denken..

blijkbaar is er niet zoveel interesse voor de trein, en ik heb niet echt zin om helemaal alleen op de trein te zitten.

Old Post Feb-02-2004 16:57  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

Nou effe alles op een rijtje zetten. Ei je ging toch voor je naar ASTA kwam, effe kijkje nemen in utrecht op Addiction. Dan ga ik gewoon lekker mee, lijkt me te gek, 5 pleuros entrée met zon te gekke line-up met lots of nl-ta's op line-up, omkadering en bezoekers kun je weinig verkeerd doen denk ik, dus das wel top.

Ik wil het gewoon es gezien hebbe voor ik naar ASTA kom

Zo zat jouw 28 februari in elkaar hé ei, toch ?

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Feb-02-2004 17:16  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by Eagle`
Nou effe alles op een rijtje zetten. Ei je ging toch voor je naar ASTA kwam, effe kijkje nemen in utrecht op Addiction. Dan ga ik gewoon lekker mee, lijkt me te gek, 5 pleuros entrée met zon te gekke line-up met lots of nl-ta's op line-up, omkadering en bezoekers kun je weinig verkeerd doen denk ik, dus das wel top.

Ik wil het gewoon es gezien hebbe voor ik naar ASTA kom

Zo zat jouw 28 februari in elkaar hé ei, toch ?

Dat is wel het plan op het moment...

Old Post Feb-02-2004 18:31 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

top plan Ei !! Holland here i come

Old Post Feb-02-2004 18:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life

Registered: Aug 2003

zehra je moet wel veilig rijden
heb vandaag een voorstelling gehad van dr. Beaucourt over verkeersongevallen !
kregen we allemaal foto's te zien van mensen die half uiteen lagen enzo, zag er ni echt gezellig uit
OORZAAK => teveel feesten (drank/drugs ) en dan moe achter het stuur kruipen blabla... je kent het vervolg wel zeker

MAAR vrouwen zouden naar 't schijnt voorzichtiger zijn achter 't stuur

Old Post Feb-03-2004 18:19  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

ja maar het blijft een vrouw aan het stuur, just kidding

Old Post Feb-03-2004 18:25  Belgium
Zehra
Deeply disturbed

quote:
Originally posted by emma
zehra je moet wel veilig rijden
heb vandaag een voorstelling gehad van dr. Beaucourt over verkeersongevallen !
kregen we allemaal foto's te zien van mensen die half uiteen lagen enzo, zag er ni echt gezellig uit
OORZAAK => teveel feesten (drank/drugs ) en dan moe achter het stuur kruipen blabla... je kent het vervolg wel zeker

MAAR vrouwen zouden naar 't schijnt voorzichtiger zijn achter 't stuur

zal mijn best doen mah kzal geen alcohol drinken, maak u daar maar geen zorgen om... en drugs: no thanks daar doe ik nie aan mee

quote:
Originally posted by Eagle`
ja maar het blijft een vrouw aan het stuur, just kidding

ge hebt gelijk... kzal extra mijn best doen krijg soms ook wel stress van vrouwen aan het stuur mah soms ook van hollanders hehe!

Old Post Feb-03-2004 18:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by Zehra
krijg soms ook wel stress van vrouwen aan het stuur mah soms ook van hollanders hehe!

*ahum*

Dat jij er nou van schrikt als de tractiecontrole aanspringt kan ik ook niks aan doen he

(ja, voor deze neem ik ff de moeite om op me werk in te loggen )

Old Post Feb-03-2004 20:46 
Zehra
Deeply disturbed

quote:
Originally posted by eieregooie
*ahum*

Dat jij er nou van schrikt als de tractiecontrole aanspringt kan ik ook niks aan doen he

(ja, voor deze neem ik ff de moeite om op me werk in te loggen )

kga hier niet op in... ben tenslotte super-happy en als mod in spe moet ik me niet laten provoceren []

back ONTOPIC:
heb van Nyah gehoord dat ze dus nie meegaat naar Den Haag en khad al met Eagle` afgesproke dat hij zou meegaan... dus blijft er nog een plekske voor één man (of twee mag dat wel? ) over.

kvind dat jullie het onder elkaar moeten uitmaken wie met mij kan meegaan en wat het gemakkelijkste voor jullie is... want kga emma en Eagle` dus ook ergens oppikken en moeten ze mss hiervoor een tijdje de bus/trein pakken ofzo

nogmaals... vind het stom dat ik nie iedereen kan meenemen

Old Post Feb-03-2004 21:03  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Armin & MIKE - 28 februari - Asta, Den Haag
Post New Thread    Post A Reply

Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack #5 Markus Schulz - Global DJ Broadcast 03-08-04 [2008] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackcoldcut feat. roots manuva - true skool (switch mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:28.

Forum Rules: