Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Leraar in Den Haag neergeschoten
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

tegenvallen?

Als t je familie is die neergeknalt word valt dat ook wel ff vies tegen.
Ga der maar s mee dealen als zoiets gebeurd,dan ga je ook nie meer zo politiek correct denken.
En mn kids vertel ik dat ze niet mogen killen omdat ze anders op de stoel komen,lijkt me logisch.

Tuurlijk,levenslang zou nog beter zijn,maar dat gebeurd ook ook niet hier.
Deze dude komt hier weer mee weg alsof ie een rolletje drop uit de winkel heeft gejat

Old Post Jan-14-2004 18:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Oftopic: Funky Simon, van welke site komen die pix in je sig? Kan het niet lezen.

Old Post Jan-14-2004 18:41 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Blik
Je moet eens weten hoe moeilijk het is om dan geen negatief beeld te krijgen van deze mensen.

En jij moet je eens bedenken hoe makkelijk het is om een negatief beeld van een totale bevolkingsgroep te krijgen op basis van een aantal incidenten.

Old Post Jan-14-2004 18:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Die gast heeft 'moord met voorbedachte rade'en 'dood door schuld' in zijn verbaal staan denk of niet bram?
Dan mogen ze hem van mij part flink lang opsluiten en zijn ballen der af draaien.

Old Post Jan-14-2004 19:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by New Wave
Die gast heeft 'moord met voorbedachte rade'en 'dood door schuld' in zijn verbaal staan denk of niet bram?
Dan mogen ze hem van mij part flink lang opsluiten en zijn ballen der af draaien.

Kan ik geen uitspraken over doen!

Maareh...

Just a littlemore love
Just a little more peace
Is all it takes
To live the Dream
To walk hand and hand
We've got to understand
And one day soon
We'll live in harmony

Vind ik wel gay en toepasselijk hierbij....Just a little more Love - David Guetta. Lekker nummer.

Old Post Jan-14-2004 19:49 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003

heb niet alles gelezen, mijn excusses.

dit is toch te ziek voor woorden! hoe haal je t in je kop man
en ook echt weer de standaard allochtoon die t hardst roept dat sommige allochtonen hun een slechte naam geven.. petje schuin omhoog.. hele houding.. bah wat haat k dat soort types.. hoe komt t dat dr sommige marokanen/turken zijn die wel 'normaal*' doen? is dr bij hun wat mis gegaan bij de geboorte ofzo

en dan die voogd ook nog 'het komt door de maatschappij' NEE!! het komt omdat hij t in zn zieke kop haalt die man een gun tegen zn kop te houden en de trekker over te halen

even voor de duidelijkheid, ik ben absoluut geen rasist/nazi of hoe je t ook noemen wil. MAAR dat soort types zijn bij mij fout tot k overtuigt ben van het tegendeel! en niet andersom!

bah, in een vochtig tochtend hok gooien deur op slot en sleutel wegflikkeren!!!

robin.

bij ons op school trouwens gelijk controle op schoolpas, bij sommige ook de tas (bewaker van formaat BA x2 gaat voor de deur staan tot je je pas laat zien. die was k dus vergeten.. dus kwam k dr niet in.. ben toen maar via het raam naar binnen gegaan

Old Post Jan-14-2004 21:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
visje
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

doodstraf of niet hij heeft zn leven nu gewoon verziekt laten we zeggen dat hij tot zn 30ste in de gevangenis zit. Komt ie eruit met geen opleiding en een strafblad waar je U tegen zegt. geen werk etc etc.

Old Post Jan-14-2004 22:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for visje Click here to Send visje a Private Message Add visje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Dus dan is de doodstraf eigenlijk toch veel liever voor m als ik t goed begrijp?:P
Snap totaal jouw opwinding hier niet wouter,denk als t je pa was die neergeknalt was je er een wat andere opwinding over zou hebben.

Ik persoonlijk zou GRAAG t recht in eigen hand nemen op zo'n moment maar t idee straf te krijgen ervoor zou me tegenhouden dus zal afstraffen toch nog ergens goed voor zijn uh?

Lekker afmaken zo'n tering gast

Old Post Jan-15-2004 00:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Donna
Dus dan is de doodstraf eigenlijk toch veel liever voor m als ik t goed begrijp?:P
Snap totaal jouw opwinding hier niet wouter,denk als t je pa was die neergeknalt was je er een wat andere opwinding over zou hebben.

Ik persoonlijk zou GRAAG t recht in eigen hand nemen op zo'n moment maar t idee straf te krijgen ervoor zou me tegenhouden dus zal afstraffen toch nog ergens goed voor zijn uh?

Lekker afmaken zo'n tering gast

sorry maar hier ga ik dus nie mee akkoord hem de doodstraf geven, daar zou hij nog mee blij zijn denk ik... voor mijn part mogen ze hem ergens in een hok van 1m bij 1m stoppen, af en toe iets te eten en get water en voor de rest niks anders dan zijn eigen zieke gedachten... zodat hij eens maanden/jaren kan nadenken over wat hij heeft gedaan. ahja en ook elke dag fysieke arbeid... afzien met de loser! als je hem de doodstraf geeft, los je niks op! allè das wa ik er over denk

kweet niet of hij een turk was of marokkaan ofzo mah kan wel zeggen dat in de turkse cultuur zo is dat je heel veel respect moet tonen voor je leraren/leraressen (ben namelijk van turkse afkomst)

voor de rest heb ik nu geen tijd om hier vanalles op te schrijven, zal wel voor de volgende keer zijn ben slapeke doen...

Old Post Jan-15-2004 01:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by robin
even voor de duidelijkheid, ik ben absoluut geen rasist/nazi of hoe je t ook noemen wil. MAAR dat soort types zijn bij mij fout tot k overtuigt ben van het tegendeel! en niet andersom!

Jaja...

Old Post Jan-15-2004 04:51 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by robin

en ook echt weer de standaard allochtoon die t hardst roept dat sommige allochtonen hun een slechte naam geven.. petje schuin omhoog.. hele houding.. bah wat haat k dat soort types.. hoe komt t dat dr sommige marokanen/turken zijn die wel 'normaal*' doen? is dr bij hun wat mis gegaan bij de geboorte ofzo

Zie hier weer een generaliserende reply.
"De standaard allochtoon die het harst roept etc etc". Tuurlijk geeft die gast de allochtonen een slechte naam, DUH! Lees deze thread maar eens, dan heeft die gast helemaal gelijk! Iedereen zeikt hier toch meteen over 'de allochtonen'?? Nou, dus wat lul je dan, hij heeft gelijk.

quote:
Originally posted by Donna

Als ...
Als een allochtoon jou vader zou redden uit een brandend huis, zou jij anders denken.
Dus deze vergelijking slaat naar mijn mening echt totaal nergens op.

Als dit als dat als zus. TUURLIJK zou je dan anders denken, duh!

Old Post Jan-15-2004 06:44 
Donna
Elitist

Deze dude heeft helemaal niks gered,hij heeft een persoon afgemaakt en ervoor gezorgt dat er heel veel mensen voor altijd met dit voorval op hun netvlies door t leven moeten.

Lekker belangrijk wat wel of niet politiek verantwoord en/of goed is,de bijl erin,hoppa!

Old Post Jan-15-2004 08:06  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Leraar in Den Haag neergeschoten
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmust know this old hardtrance tune from 2000? please read & listen! [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSueno Latino - "Sueno Latino" (Salt Tank Amnesian Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:49.

Forum Rules: