Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vet!!! Sander & deep dish @ paard den haag
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Mooi, neem ik mijn camera mee om alles vast te leggen voor het TA-nageslacht (..en partyscene)

Old Post Mar-20-2004 16:27 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
iLLicit
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

Yep, het wordt voor mij ook wel eens tijd voor een meeting. Ik zal proberen om het te onthouden, je weet natuurlijk nooit hoe dat gaat op zo'n avondje...

Old Post Mar-20-2004 18:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for iLLicit Click here to Send iLLicit a Private Message Visit iLLicit's homepage! Add iLLicit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Creamfields23
Bunga Bunga alliance

Registered: Sep 2001

Jongens veel plezier. Ik ga ook nog "effe" weg nadat mijn fles Hooghoudt met Vodka peach is weggewerkt.

Old Post Mar-20-2004 18:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Creamfields23 Click here to Send Creamfields23 a Private Message Add Creamfields23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
iLLicit
Supreme tranceaddict

Trouwens, weet iemand nog een mooi parkeerplekje bij het paard? Verleden keer hebben we lang lopen zoeken, en uiteindelijk wel iets gevonden langs een gracht, maar ik dacht dat er in de buurt ook nog een of andere parkeergarage was? Zou namelijk wel een stuk makkelijker zijn...

Old Post Mar-20-2004 18:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for iLLicit Click here to Send iLLicit a Private Message Visit iLLicit's homepage! Add iLLicit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by iLLicit
Trouwens, weet iemand nog een mooi parkeerplekje bij het paard? Verleden keer hebben we lang lopen zoeken, en uiteindelijk wel iets gevonden langs een gracht, maar ik dacht dat er in de buurt ook nog een of andere parkeergarage was? Zou namelijk wel een stuk makkelijker zijn...

Er is een parkeergarage, maar die is dan 10 minuten lopen van het Paard. Plus hij is best duur, wel 24 uur per dag open.

Hij zit op 'het Plein', bij de Tweede Kamer in de buurt. Ik kon hem op internet niet vinden voor je, anders had ik een kaartje erbij gedaan.
Straat heet de Lange Houtstraat.

Old Post Mar-20-2004 19:06 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
iLLicit
Supreme tranceaddict

Ok thanx, kijk dan eerst wel even in de buurt of er plek is en anders kunnen we natuurlijk altijd nog de parkeergarage pakken. Wel relaxed in Den Haag dat je nergens hoeft te betalen voor parkeren (behalve in de parkeergarage dan). Maar goed, dan moet er natuurlijk nog wel plek zijn.
Ach, ik zie wel, ik heb in ieder geval superveel zin!!!

Old Post Mar-20-2004 19:09  Netherlands
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by iLLicit
Ok thanx, kijk dan eerst wel even in de buurt of er plek is en anders kunnen we natuurlijk altijd nog de parkeergarage pakken. Wel relaxed in Den Haag dat je nergens hoeft te betalen voor parkeren (behalve in de parkeergarage dan). Maar goed, dan moet er natuurlijk nog wel plek zijn.
Ach, ik zie wel, ik heb in ieder geval superveel zin!!!

Mocht je naar de parkeergarage wilen/moeten moet je vragen of iemand je de weg naar de Amerikaanse Ambassade kan noemen. Die straat daar tegenover (langs de 2e kamer / hofvijver) is het namelijk in.

Old Post Mar-20-2004 19:11 
Kakao
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

Er zit toch een parkeergarage recht tegenover het paard? Hebben we de vorige keer ook geparkeerd, 2 minuutjes lopen ofzo! En hij is ook de hele nacht open.

Zou verder niet precies weten hoe je er moet komen, of hoe hij heet. Sorry,.

Old Post Mar-20-2004 19:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kakao Click here to Send Kakao a Private Message Visit Kakao's homepage! Add Kakao to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Kakao
Er zit toch een parkeergarage recht tegenover het paard? Hebben we de vorige keer ook geparkeerd, 2 minuutjes lopen ofzo! En hij is ook de hele nacht open.

Zou verder niet precies weten hoe je er moet komen, of hoe hij heet. Sorry,.

??? Niet dat ik weet, dan is dat pas ofzo.
Recht tegenover het paard zit niets naar mijn weten hoor, ja de BoterWaag (een cafe) en verder het Leger des Heils en wat dingen. Maar zeker geen parkeergarage. Rechts om de hoek zit er 1 ja, maar die is niet de hele nacht open.

Old Post Mar-20-2004 19:40 
SnuggLe
drs. Betweter

Zooooooooooooooooo! Het was weer SUPERVET!
Echt heel erg leuke avond: gezellige mensen, goede muziek, lekkere sfeer, top gewoon!!

Nog wat TA's tegen gekomen, Magrec, Sido en Jaydee.
Alleen op het moment dat ik de laatste sprak was ik een 'beetje' stoned. Ging even niet goed Excuses!

Heerlijke platen voorbij horen komen, 2 80-er jaren toppers van
"Shout, Shout, Let it all out!" en "..all i ever wanted, all i ever needed...you....in my arms!". Als iemand de precieze titels weet: vertel! Wat was dat super zeg!

Volgende Everybody:

-DJ Remy & Roland Klinkenber (Live)
-Lee Burridge
-Justin Robertson
-Stef vrolijk!

Vet! Mar geen Sander K En niet in Den Haag

Morgen doe ik wel een goed verslag, nu slaaaaaaaaapen!

Old Post Mar-21-2004 05:32 
magrec
Kleinenberg addict

Woeiiiii

Ik heb een beetje een raar gevoel.
Aan de ene kant was het echt super. De muziek en de sfeer maar aan de andere kant was het veels te druk (Drukker dan met sasha) daardoor kon ik er niet helemaal in komen en is het niet dat super feest geworden voor mij ook omdat 2 mensen van onze groep eerder wegmoesten omdat ze niet lekker waren. Daarom zijn wijn ook maar om 4:00 vertrokken.

De muziek was echt vet, maar volgende keer toch echt een mannetje of 300 minder. Ik bedoel de grote zaal helemaal vol en de kleine zaal helemaal vol hehehehe enne beetje vaag om dinand van kane zo uit zijn plaat te zien gaan...

Old Post Mar-21-2004 13:23  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nog wat TA's tegen gekomen, Magrec, Sido en Jaydee.
Alleen op het moment dat ik de laatste sprak was ik een 'beetje' stoned. Ging even niet goed Excuses!

Jaydee = Djeebie Je was inderdaad eventjes niet helemaal meer bij de les nee Beetje witjes ook. Nou ja, een kort maar krachtige meeting zullen we maar zeggen

Het feest zelf was erg geslaagd, vooral Sander Kleinenberg. Deep Dish draaide op zich aardig, maar alleen het laatste uur was echt heel vet. Eén of andere remix van Depeche Mode - Enjoy The Silence Sander Kleinenberg had de beste afsluiting die ik een dj ooit heb zien doen. Ik denk niet dat veel mensen het met me eens zijn, maar afsluiten met twee Abba platen (waaronder Waterloo) en Missy Elliot - Pass That Dutch/Work It was toch wel erg op niveau. Hij bleef ook zo lekker serieus kijken, terwijl het één grote grap was

Qua drukte vond ik het trouwens meevallen. Alleen op het eind had ik wat moeite om m'n danspasjes goed uit te voeren. En Dinand ging ook aardig los ja. Al met al een geslaagde avond in ieder geval.

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Mar-21-2004 13:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vet!!! Sander & deep dish @ paard den haag
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhardhouse track from 1996 (tony de vit style?) [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLiquid Son - Rainfall (Garden of Eden Part 1) [2013]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:55.

Forum Rules: