Originally posted by Nastra Azzurro oja ik vond Johan Gielen eg LOMP man
wat ie deed met the 643 was gewoon zoooooo Verneukt
en ook meteen zijn eerste mix die je op tmf zag was gaar ....lekker galloperen met die beat...moet ie maar ni op 150 bpm gaan draaien hij stond ni in de HH zaal....
ZOOOOOON HOMO die gast
hahaha ja dat had ik ook nog gezien!! De eerste mix verneukte die echt keihard ja!! hij moest gelijk alweer corrigeren... lekkere binnenkomer!
En achteraf in het interview zei die dat dit zn beste ( ) set ooit was.
___________________
Aug-07-2001 09:39
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Ik heb Johan Gielen nu al best vaak horen draaien maar ik vond zijn set van DV ook zeker zijn beste set die ik gehoord heb van hem. En de sfeer in de tent was ook perfect. Kreeg kippenvel toen ik de klanken hoorde van Born Slippy en op de reactie van het publiek daarop. Super gewoon.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Originally posted by Remy D Ik heb Johan Gielen nu al best vaak horen draaien maar ik vond zijn set van DV ook zeker zijn beste set die ik gehoord heb van hem. En de sfeer in de tent was ook perfect. Kreeg kippenvel toen ik de klanken hoorde van Born Slippy en op de reactie van het publiek daarop. Super gewoon.
Ik heb zelf helemaal nix van meegekregen op DV. Maar die discussies overf bep. DJ's zullen toch nooit ophouden. 't is maar net waar je van houdt. Als ik Gielen zou horen draaien zou ik me daar prima op vermaken!!!
GReeTZ
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Aug-07-2001 12:47
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Precies maar 1 verschil ik was erbij van begin tot het eind en hun hebben het op tv gezien dus dat is toch altijd anders.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Helemaal mee eens, Johan Gielen draaide dan wel zwaar opgepitchd, maar we kunnen niet ontkennen dat Tiesto dat ook niet deed ofzo.
Als je er bij staat merk je er een stuk minder van eigenlijk.
Wat een impact zeg, toen het publiek doorhad dat Johan Gielen Born Slippy draaide, (ik had het dankzij de set van Marco V op Mysteryland allang al door) maar iedereen deed ontzettend goed mee. Ook the taste of summer maakte veel indruk, het was echt super om er bij te zijn, geweldige sfeer, probeer die sfeer maar is te proeven met je tv scherm, lukt je echt niet!
neeheeee, jij bedoelt waarschijnlijk Paco Osuna die draaide voor hem... Renee ( ) zei wel dat ze allebei uit Spanje kwamen maar das dus weer is helemaal niet waar. Paco Osuna was die kale en die vond ik ook niet echt onwijs bijzonder. Gaetano was die Italiaan die na hem kwam (met snorretje). Maarja misschien hebben we het wél over dezelfde en vond je hem toch niks aan. zou ook kunnen natuurlijk!!
En dat van Flight 643 weet ik niet, na 1 minuutje Johan hield ik het voor gezien namelijk...
Oke zal ik nog eens de band bekijken.. want ik weet nu ook niet meer precies wie ik bedoel...
Aug-07-2001 20:03
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
Location: Delft, Holland
quote:
Originally posted by Little Theseus Helemaal mee eens, Johan Gielen draaide dan wel zwaar opgepitchd, maar we kunnen niet ontkennen dat Tiesto dat ook niet deed ofzo.
Als je er bij staat merk je er een stuk minder van eigenlijk.
Wat een impact zeg, toen het publiek doorhad dat Johan Gielen Born Slippy draaide, (ik had het dankzij de set van Marco V op Mysteryland allang al door) maar iedereen deed ontzettend goed mee. Ook the taste of summer maakte veel indruk, het was echt super om er bij te zijn, geweldige sfeer, probeer die sfeer maar is te proeven met je tv scherm, lukt je echt niet!
Wie zegt nou dat ik het over sfeer heb? Ik geloof heel graag dat de sfeer perfect was. Maar als iemand beweert dat het zn beste set ooit was dan versta ik daar toch ook onder dat het technisch goed in elkaar zat. Maar het eerste wat je zag was een behoorlijke fuck up. En horen dat 2 platen niet gelijk lopen kan heel makkelijk vanachter de tv hoor..
___________________
Aug-07-2001 21:49
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
Location: NL
/me is net terug van vakantie en heeft zo te lezen een TOPfeest gemist!!! jammer....maar ach..
see you @ impulz....
___________________
To help our clients and our people excel.
Aug-07-2001 22:59
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Als ik op een feest sta ga ik echt niet opletten of iemand technisch wel helemaal perfect draait want anders zou ik helemaal gek worden en dan kom ik straks nog in een bad trip.
En wat denk je dat het publiek meer waardeert: een goeie platenkeus met wat technische fouten of een klote set maar die technisch helemaal perfect is.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Originally posted by Remy D Als ik op een feest sta ga ik echt niet opletten of iemand technisch wel helemaal perfect draait want anders zou ik helemaal gek worden en dan kom ik straks nog in een bad trip.
En wat denk je dat het publiek meer waardeert: een goeie platenkeus met wat technische fouten of een klote set maar die technisch helemaal perfect is.
ja tuurlijk daar heb je helemaal gelijk in! een goeie platenkeus wordt veeel meer gewaardeerd ja.
maar ik draai zelf ook platen en dan ga je vanzelf gewoon luisteren naar hoe de dj draait en wát die nou precies aan het doen is enz... dus vandaar dat ik onder een "goeie set" niet alleen de platenkeus versta.
___________________
Aug-07-2001 23:50
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Jukx
ja tuurlijk daar heb je helemaal gelijk in! een goeie platenkeus wordt veeel meer gewaardeerd ja.
maar ik draai zelf ook platen en dan ga je vanzelf gewoon luisteren naar hoe de dj draait en wát die nou precies aan het doen is enz... dus vandaar dat ik onder een "goeie set" niet alleen de platenkeus versta.
Ik begrijp je standpunt.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Gheghe.. leuke discussie.
Laten we het erop houden dat Johan Gielen soms (versta: altijd)TEVEEl wil doen voor zijn publiek. Daardoor misschien zo'n hoge pitch, en hij fade die platen ook de hele tijd met zijn volumeknop. Toen hij dat deed dacht ik ja... Typisch johan gielen.. Beetje jammer.. Maar het was leuk daar, who cares!