Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Reklamtråden
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Cloudburst
I am the maximum

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by jofawe
Vet inte om ni sett Ikeas köks sajt som är en 360 ... äh.. kolla länkarna, orkar inte skriva :P

http://www.ikea.com/ms/sv_SE/kampan...ok/dromkok.html
Ikea sidan

http://www.stopost.se/news/newsarticle.asp?id=35
Hur de gjorde den..

Stopost är nog mina nya favoriter!

Den var fräck!

insignificant cor member alliance

Old Post Oct-09-2005 21:52  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Har ni sett Blaupunkt reklamen på MTV ???

Såg den först för några veckor sedan, man ser ett par mjukisdjur som diggar till dunka-dunka musik... efter en stund ser man att dom i själva verket rör sig pga. ljudtrycket från Blaupunkt annläggningen i bilen.

Nu såg jag just en ny variant på den reklamen fast då det ena mjukisdjuret pumpar på det andra i lite olika ställngar...

Spana efter den... riktigt riktigt komisk !

Old Post Oct-18-2005 20:11  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har ni sett Blaupunkt reklamen på MTV ???

Såg den först för några veckor sedan, man ser ett par mjukisdjur som diggar till dunka-dunka musik... efter en stund ser man att dom i själva verket rör sig pga. ljudtrycket från Blaupunkt annläggningen i bilen.

Nu såg jag just en ny variant på den reklamen fast då det ena mjukisdjuret pumpar på det andra i lite olika ställngar...

Spana efter den... riktigt riktigt komisk !

Jag har bara sett den då dom.. har lite barnförbjudna saker för sig
Men den är rolig

Old Post Oct-18-2005 20:26  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

Ni menar [[ LINK REMOVED ]]

Old Post Oct-18-2005 21:07  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Anton.E
tranceaddict in training

Registered: Oct 2005

Vet någon var alla Jamba reklamerna har tagit vägen eller vad företaget nu heter?

Old Post Oct-18-2005 22:10  Sweden
Click Here to See the Profile for Anton.E Click here to Send Anton.E a Private Message Add Anton.E to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by jofawe
Ni menar [[ LINK REMOVED ]]

Ja den e fan helt underbar

quote:
Originally posted by Anton.E
Vet någon var alla Jamba reklamerna har tagit vägen eller vad företaget nu heter?

Hoppas Jamba försvunnit eller dött !
Ser ut som det är liknande reklamer hela tiden för det där skräpet.

Old Post Oct-18-2005 22:26  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Clearthought
Junior tranceaddict

Registered: Sep 2005

En av dom klart roligaste reklamfilmerna jag sett (top 10 listan all-times, all-categories) är "I wanna fuck u in the ass". Nån som sett den? Den där där en familj sätter sig i en bil, slår på radion som spelar I wanna fuck u in the ass (Outhere brothers) och alla i bilen börjar le och digga låten.. När dom kör iväg ser man att de har holländska plåtar på bilen så står det typ "Wanna learn English?" el nåt...

Old Post Oct-18-2005 23:52  Sweden
Click Here to See the Profile for Clearthought Click here to Send Clearthought a Private Message Add Clearthought to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Anton.E
tranceaddict in training

Registered: Oct 2005

quote:
Originally posted by Clearthought
En av dom klart roligaste reklamfilmerna jag sett (top 10 listan all-times, all-categories) är "I wanna fuck u in the ass". Nån som sett den? Den där där en familj sätter sig i en bil, slår på radion som spelar I wanna fuck u in the ass (Outhere brothers) och alla i bilen börjar le och digga låten.. När dom kör iväg ser man att de har holländska plåtar på bilen så står det typ "Wanna learn English?" el nåt...:D

Ja den är under bar man börjar fundera lite över om dom kanske ska lära sig lite engelska :P

Old Post Oct-19-2005 06:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Anton.E Click here to Send Anton.E a Private Message Add Anton.E to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lacksesepsotygh
;B

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by Anton.E
Ja den är under bar man börjar fundera lite över om dom kanske ska lära sig lite engelska :P

jag börjar fun dera på om d u bör lä ra dig lite sven ska eller någon ting. det kan inte vara särskilt svårt att lära sig att eliminera onödiga mellanslag (eller heter det kanske mellan slag) när du skriver.

Old Post Oct-22-2005 12:36  Sweden
Click Here to See the Profile for lacksesepsotygh Click here to Send lacksesepsotygh a Private Message Visit lacksesepsotygh's homepage! Add lacksesepsotygh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjAviander
Simply Addicted

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
jag börjar fun dera på om d u bör lä ra dig lite sven ska eller någon ting. det kan inte vara särskilt svårt att lära sig att eliminera onödiga mellanslag (eller heter det kanske mellan slag) när du skriver.

Yes, en särskrivingstomte till! Tack! Jag trodde jag var ensam

Sig shmig, who reads these stupid things anyway?

Old Post Oct-23-2005 13:07  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by lacksesepsotygh

Ta det lugnt, han har sagt att han har dyslexi...

Old Post Oct-23-2005 13:16 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lacksesepsotygh
;B

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by reveal
Ta det lugnt, han har sagt att han har dyslexi...

då får jag be honom om ursäkt. det hade jag ingen aning om

Old Post Oct-23-2005 13:46  Sweden
Click Here to See the Profile for lacksesepsotygh Click here to Send lacksesepsotygh a Private Message Visit lacksesepsotygh's homepage! Add lacksesepsotygh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Reklamtråden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPrimal Scream - Exterminator [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRONSKI SPEED feat MQUE - Are You? (Sun Decade dub) [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:55.

Forum Rules: