Mijn kaartje is ook nog niet binnen . Ik hoop toch niet dat ik teleurgesteld ga worden want precies de tijd dat ik er ben is het programma best interessant!
___________________
Progressive
Hard = goed
Jun-02-2004 20:01
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
nu nog wachten of er een beetje publiek komt
___________________
Ga eens dood!
Jun-03-2004 05:48
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht
Wat de ABN Amro met Sensation heeft, heeft T For Telecom met Strike One dus? Wat een geweldige verloedering van de dancewereld toch
___________________
We from Toilet Duck® recommend Toilet Duck®.
Jun-03-2004 05:58
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Location: Renaissance
quote:
Originally posted by FunkySimon
oee opbouw begonnen..spannunndd
wel staan er helemaal bovenaan een soort grote vuurschotels, die zien er wel strak uit
Flink podium in ieder geval... Helaas wordt het pas om half 11 donker! Dus weet niet of die licht-/vuurwerkeffecten veel indruk gaan maken. We shall see
Jun-03-2004 11:47
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
Het kaartje is in ieder geval binnen dus ik ben er bij!
Kheb zowaar ZIN . Volgens Joeri waren gisteren de laatste kaarten op de post gedaan dus als je 'm vandaag niet krijgt zou ik de postbode maar even van z'n bike aftrappen ofzo .
___________________
Progressive
Hard = goed
Jun-03-2004 11:55
Hitman
Faked
Registered: Jul 2002
Location: in a Border Community...
quote:
Originally posted by Chicane
Wat de ABN Amro met Sensation heeft, heeft T For Telecom met Strike One dus? Wat een geweldige verloedering van de dancewereld toch
En ik wilde al niet gaan spammen
___________________
...I guess your state of mind is not yours to design...
Jun-03-2004 12:12
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
Iemand die nog een kaartje wil kopen voor 15 euro????
mail ff naar [email protected]
omgeving Rotterdam
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Voor de mensen die nog willen en geen kaartje hebben gewonnen, kijk ook eens op marktplaats. Ik denk dat er ongeveer 400 kaartjes worden aangeboden. Lage prijzen zijn dus zkr mogelijk
___________________
Jun-03-2004 13:22
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Location: Renaissance
quote:
Originally posted by Dj Lex
Voor de mensen die nog willen en geen kaartje hebben gewonnen, kijk ook eens op marktplaats. Ik denk dat er ongeveer 400 kaartjes worden aangeboden. Lage prijzen zijn dus zkr mogelijk
Ik heb gister idd voor 2 vrienden voor een redelijk prijsje tickets op de kop weten te tikken via marktplaats ! Voor een vrijkaartje en 2 goedkope tickets kan je natuurlijk altijd een kijkje nemen in het mooiste stadion van NL
Jun-03-2004 14:16
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
ik had dus wel mail van die actie van gielen, maar nog steeds heb ik geen kaartje gekregen!!
___________________
Ga eens dood!
Jun-03-2004 15:46
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Location: Renaissance
quote:
Originally posted by franzelare
ik had dus wel mail van die actie van gielen, maar nog steeds heb ik geen kaartje gekregen!!
Ik heb ook nog steeds mijn ticket niet binnen...heb vanmorgen wel de postbode van zijn bike gekickt (op advies van Kolkiewolkie)! Morgen nog even afwachten, maar anders......
Jun-03-2004 18:39
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
ik hoop dat ik hem nog krijg.......
nouja zie morgen wel, heb al een GL plek als backup