|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by total woot
Sja het is natuurlijk ook triest, maar de topic van die hele discussie is er een die hier ook weleens gevoerd is, nl. moet een rescencent oordelen vanuit zijn eigen visie, of een objectieve beschrijving geven van t gebeurde?
Persoonlijk vind ik dat het laatste op een festival als Pinkpop het geval moet zijn, Die recencie is in eerste instantie bedoeld voor de mensen die er niet waren maar wel willen weten hoe het was. Doordat de verslaggever zijn eigen mening de overhand laat nemen, krijgen al deze mensen een vertekend beeld van het optreden, ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat (die-)hard fans zich daaraan ergeren... ik ben zelf geen die-hard tiesto fan, maar vond de toon waarop t stuk geschreven is ook behoorlijk afbreuk doen aan het optreden. |
Heb je wel een goed punt ja, maar d'r zijn altijd ZOVEEL verschillende meningen in een publiek dat je daar als rescencent nooit rekening mee kan houden. Oftewel: je stoot altijd een deel van het publiek voor het hoofd. Daarom vind ik dat een rescencent wel degelijk zijn eigen mening in zoiets kan verwerken, mits hij wel deels objectief blijft. Kijk, muziek is nog steeds een kwestie van smaak en dus subjectief. Maar je kan altijd objectief zijn over showelementen zoals licht/geluid/performance etc.
Jun-02-2004 09:45
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 11:53.
Forum Rules: