Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance valley 2004
Pages (84): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Jimmy

Ik was trouwens van plan om dit keer met de auto te gaan, anders moet ik anderhalf uur eerder weg, dan mis ik de afsluiting. Is het makkelijk te vinden met de auto (route en files) en kan je die ook makkelijk parkeren op het terrein?

wij zijn vorig jaar met auto gegaan en het ging perfect. wel vroeg weggegaan. heel vroeg, 8 uur haalde ik iedereen op terwijl het normaal een klein uurtje rijden is. vanuit het zuiden moet je de a2 hebben en dan a9 als ik me niet vergis. vanaf daar staat het allemaal perfect aangegeven. Met parkeer plekken moet je geluk hebben, wij waren toen het afgelopen was binnen 5 min op de snelweg. andere die op een andere parkeer plaats stonden hebben er anderhalf uur overgedaan

Old Post Apr-02-2004 19:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ D-Man
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Jimmy
Das vrij vervelend, we weten nog hoe het een aantal jaren geleden liep, dat wil je niet weer hebben met deze 10de editie.

Ik was trouwens van plan om dit keer met de auto te gaan, anders moet ik anderhalf uur eerder weg, dan mis ik de afsluiting. Is het makkelijk te vinden met de auto (route en files) en kan je die ook makkelijk parkeren op het terrein?

Ik zou je inderdaad ook aanraden om vroeg weg te gaan. Vorig jaar heb ik ongeveer 2 uur in de file gestaan om er te komen, maar toen waren er ook allemaal wegen afgesloten in de buurt. Weet niet hoe het dit jaar is. Was ook best leuk in die file trouwens, iedereen z'n radio vol aan, ramen en deuren open, mensen dansen op de snelweg enzo , heeft ook wel wat.
Als je achteraan staat op de parkeerplaats ben je niet snel weg, het heeft ons toen bijna 3 uur gekost om van dat weiland af te komen. Maar alles beter dan met de trein, want dan moet je soms al om half 10 weg ofzo.

Old Post Apr-02-2004 19:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ D-Man Click here to Send DJ D-Man a Private Message Visit DJ D-Man's homepage! Add DJ D-Man to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Anders moet je parkeren bij dat dorpje vlakbij. Moet je ff wat lopen maar dan hoef je niet 2 uur te wachten voordat je het terrein af bent...

Old Post Apr-02-2004 20:04  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by magrec
Anders moet je parkeren bij dat dorpje vlakbij. Moet je ff wat lopen maar dan hoef je niet 2 uur te wachten voordat je het terrein af bent...

Ja en in dat mooie dorpje woon ik dus. Zoals ik ieder jaar al zeg is dat dus heel slim om hem daar te zetten omdat je na het feest binnendoor zo weer op de snelweg zit en dus alle drukte misloopt, oftewel geen 3 uur op een weiland staan maar binnen 5 minuten weer op de snelweg zitten naar huis op welk tijdstip dan ook. En het kost je ook geen parkeergeld. En als je hem bij mij voor de deur zo zetten is het nog geen 20 minuten lopen.

Cheers

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Apr-02-2004 20:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Remy D
Ja en in dat mooie dorpje woon ik dus. Zoals ik ieder jaar al zeg is dat dus heel slim om hem daar te zetten omdat je na het feest binnendoor zo weer op de snelweg zit en dus alle drukte misloopt, oftewel geen 3 uur op een weiland staan maar binnen 5 minuten weer op de snelweg zitten naar huis op welk tijdstip dan ook. En het kost je ook geen parkeergeld. En als je hem bij mij voor de deur zo zetten is het nog geen 20 minuten lopen.

Cheers

Oke, afterparty bij Remy-D en we blijven daar ook pitten

Maareh... een TA-Dancevalley-2004-voetbal-competitie lijkt me ook cool Moet iedereen er wel op 10:00 uur zijn

Old Post Apr-02-2004 20:34 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:

Cheers

Als jij dan zo vriendelijk zou willen zijn om mij te voorzien van een overzichtelijk kaartje van de directe omgeving dan lijkt me dat een heel strak plan

Old Post Apr-02-2004 20:48 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magic83
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:

Cheers

Welk dorpje is dat? Wij hadden vorige jaar ook op advies van iemand van TA in een 'rustig' dorpje geparkeerd. Maar we waren niet de enige We hadden echt met veel geluk snel een parkeerplekje omdat iemand aangaf dattie weg ging. Anderen reden echt superlang rondjes. Dorp was trouwens bij die voetbalclub.

Bedoel jij het zelfde dorpje ? Of een ander?

Old Post Apr-03-2004 06:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Magic83 Click here to Send Magic83 a Private Message Add Magic83 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by eieregooie
Als jij dan zo vriendelijk zou willen zijn om mij te voorzien van een overzichtelijk kaartje van de directe omgeving dan lijkt me dat een heel strak plan

My thought exactly!

Maandag even achter een kaartje aan. Bram, waar krijg je die enorm coole kaarten (ik verwacht niet dat je zulke fraaie exemplaren bij de ticketbox krijgt ofwel ).

Hard = goed

Old Post Apr-03-2004 15:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Magic83
Welk dorpje is dat? Wij hadden vorige jaar ook op advies van iemand van TA in een 'rustig' dorpje geparkeerd. Maar we waren niet de enige We hadden echt met veel geluk snel een parkeerplekje omdat iemand aangaf dattie weg ging. Anderen reden echt superlang rondjes. Dorp was trouwens bij die voetbalclub.

Bedoel jij het zelfde dorpje ? Of een ander?

Er is wel een voetbalclub en ook een rugbyveld en een tennis club, ziiten naast elkaar. Maar als je dus iets meer dat dorp inrijd is er zeker plek en hoef je echt geen rondjes te rijden. Tenminste om 9:30 niet. Toen ging ik weg en hoorde van mijn buurvrouw 's avonds dat er zat plek was in de straat de hele dag.

Old Post Apr-03-2004 21:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Zal later dit jaar :hahä: wel een route beschrijving maken.

Old Post Apr-03-2004 21:08  Netherlands
Remy D
Oranje!!!!

Bevestigd:

Limp Bizkit (Hip hop DJ-set)

Old Post Apr-09-2004 19:15  Netherlands
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Bevestigd:

Limp Bizkit (Hip hop DJ-set)

Limp Bizkit is cool, rollin rollin rollin

Maar denk dat ik ze niet mee ga maken, prio zal op dat tijdstip wel bij een dance-dj liggen.

Down-Under was da bomb

Old Post Apr-09-2004 20:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance valley 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (84): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackProgressive Vocal Track ID with sample [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVenus Hum - "Montana" (New Ground Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:06.

Forum Rules: