Originally posted by Jasperovitsj
I feel so n00b right now...
Toch bedankt Nyah!
graag gedaan
___________________
May-13-2004 11:46
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
kzit met een dode periode na men werk. Normaal stop ik om 16u. Kzou het vrij dom vinden om eerst terug nr huis te keren. En dan 2 uur later weer naar Antwerpen te vertrekken. Wat ik eventueel kan doen is 2 uur later beginnen en 2 uur langer werken, maar dan moet ik nog 2u30 zien op te vullen.