Joo, Tapsa sano viimeks, että on luvassa joku Ibiza house speciaali tai semmosta menneen kesän haikailua luvassa.
___________________ Mmmm Mindcircus..| TA fileshare ninja| my discogs | Miika Kuisma feat. J00F - Twisted
quote:Originally posted by Puuhis Joo, Tapsa sano viimeks, että on luvassa joku Ibiza house speciaali tai semmosta menneen kesän haikailua luvassa. OMG, niinkin taisi olla. Hmm, minä en kovin paljon Ibizamaisesta, kesäisestä housesta tykkää. Bläh. Liikaa "happy happy samba"-meininkiä mielestäni...
Damn.. tulipa missattua TTI pitkästä aikaa. Millonkohan tuo ilmestyy ämpärinä Club Unityn sivuille?
quote:Originally posted by Puuhis Damn.. tulipa missattua TTI pitkästä aikaa. Millonkohan tuo ilmestyy ämpärinä Club Unityn sivuille? Darrrrr, tuli missattua. Toivottavasti tulee pian jakoon :/
___________________ Eis!, Eis! baby | my discogs
Nythän YleX:n sivuilla pyörii kilpailu, missä voi voittaa liput joko Kalajoelle tai Ouluun. Keikolla ainakin Orkidea ja Dallas Superstars.
___________________ <-> Danny Howells - Miami <-> <-> My CD-Collection! <->
tuli taas missattua, huonomuistinen kun olen! prkl! tulikohan hyvääkin settiä?!
___________________ Get Dropbox, with 250 MB extra space!
Kohtuullisen hyvä setti. Itse taidan olla vähän "jäävi" vastaamaan, sen takia, että juuri nyt tuollaista softempaa trancea ei iske.
Ämpärisettejä löytyy taas TÄÄLTÄ .
Orkidean Ibiza housesetti luvassa 2230 -> K. Miettisen mukaan.
quote:Originally posted by Puuhis Orkidean Ibiza housesetti luvassa 2230 -> K. Miettisen mukaan. oho! sit äikkiä suihkuun ja sen jälkeen pieni radiotuokio ja sit nukkumaan!
tulikohan jonkun muunkin lähetykseen tossa äsken hiljasuutta ja sit joku rokki biisi välillä ja sit alko joku toinen biisi ja sit se meni takas orkideaan!? vai onko mulla päässä vikaa?
Varmasti sama ongelma kaikkialla.