Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Armada Night @ Club XL - 29 april - Amsterdam
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Yea dat was raar toen in de Asta, gewoon zo vroeg al volk.
Spijtig dat dat in België niet gebeurd, imo loopt het "laat uitgaan en vroeg thuiskomen" allemaal beetje uit de hand...

Old Post Apr-25-2004 17:02  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

jah idd ik vind da ook een enorme domme gewoonte, tis precies of het is minder leuk als ge der om 10 uur aan begint. Dat is ook de reden dat ik niet echt een fan ben van uitgaan. Af en toe lukt da wel, maar alsek da elke week zou doen, ni gezond voor mij, ik lig dan helemaal overhoop

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Apr-25-2004 17:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

twordt bijna tijd om eens concreet af te spreken.

Wanneer wordt er vertrokken, waar moeten de passagiers opstappen? Tzou bv te zot zijn dat sommigen naar Limburg gaan als de reisweg via antwerpen is.
Gaan we ticketjes kopen voor dancevalley
Is het de bedoeling dat we op tijd zijn voor perry in XL, want dan moeten we wel vroeg vertrekken denk ik, zeker als we nog bij Chris ons laatste avondmaal gaan nuttigen

Old Post Apr-26-2004 21:36  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SilentEagle
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2004

Ik wil Perry zeker zien.

Old Post Apr-26-2004 22:10  Belgium
Click Here to See the Profile for SilentEagle Click here to Send SilentEagle a Private Message Add SilentEagle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by djcresto
twordt bijna tijd om eens concreet af te spreken.

Wanneer wordt er vertrokken, waar moeten de passagiers opstappen? Tzou bv te zot zijn dat sommigen naar Limburg gaan als de reisweg via antwerpen is.
Gaan we ticketjes kopen voor dancevalley
Is het de bedoeling dat we op tijd zijn voor perry in XL, want dan moeten we wel vroeg vertrekken denk ik, zeker als we nog bij Chris ons laatste avondmaal gaan nuttigen

Vind'k er ok van se... Zal er is ff werk van maken Lijstje van wie wanneer kon vertrekken...

1. Meltoz: les gedaan om 11u, dus tijd zat...
2. SilentEagle: les tot 15u en bros is niet voor ene keer (edit)
3. Zehra: les tot 17u, maar gaat nie zo graag naar school (edit)
4. Pooley: planning was mooi geexpliceerd
5. DjCresto: congé genomen, straffe kerel
6. Emma: Cinema tot 15u30, ma kon eventueel wegsluipen => e optie om zeker te nemen
7. Freezel: Vanaf 18u mogen we der binnenvalle... Locatie voor de Pre-Party!!

Vertrek liefst rond 16u (of iets vroeger), want anders gaan we veel te laat bij Chris (Freezel) arriveren en heeft die jongen voor niks zijn ouders buiten geveegd en kunnen we ok amper opwarmen

Reisweg zal ni via Antwerpen gaan (/me neemt er even de kaart bij), vetrek vanuit Hasselt - Eindhoven - s' Hertogenbosch - Utrecht (tussenstop, Nieuwegein) - Amsterdam

Wie allemaal e kaartje wil, kan dan inderdaad wel één op de kop tikken (is dan ni alles al dicht ) of bestellen inderdaad via TICKETBOX , heel handig en snel...

Ik zou persoonlijk wel alles willen meepikken van diene avond daar, ma sluit me bij de meerderheid aan... Moogde btw e digitaal fototoestel meepakken, ik veronderstel van wel of moet ik even contact opnemen met de menskes van ginder? Voila, da moe voorlopig wel volstaan... Laat Ulle ma horen zene

edit: ben inderdaad de vertrekplaats vergeten , zou zeggen de menskes da me de trein komen da'k die uiteraard an't station kom hale, ma ga wel nie op en af rijden he Dus eerst pik ik Seb op aan zijn kot of Zehra an't LUC, das mij al eendert en daarna zakken we af naar't station van Hasselt en dan richting Freezel

Last edited by Meltoz on Apr-27-2004 at 06:55

Old Post Apr-26-2004 22:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Meltoz
Vind'k er ok van se... Zal er is ff werk van maken Lijstje van wie wanneer kon vertrekken...

1. Meltoz: les gedaan om 11u, dus tijd zat...
2. SilentEagle: les tot ongeveer 16u...
3. Zehra: alleen les in de voormiddag...
4. Pooley: planning was mooi geexpliceerd
5. DjCresto: congé genomen, straffe kerel
6. Emma: Cinema tot 15u30, ma kon eventueel wegsluipen => e optie om zeker te nemen
7. Freezel: Vanaf 18u mogen we der binnenvalle... Locatie voor de Pre-Party!!

Vertrek liefst rond 16u (of iets vroeger), want anders gaan we veel te laat bij Chris (Freezel) arriveren en heeft die jongen voor niks zijn ouders buiten geveegd en kunnen we ok amper opwarmen

Reisweg zal ni via Antwerpen gaan (/me neemt er even de kaart bij), vetrek vanuit Hasselt - Eindhoven - s' Hertogenbosch - Utrecht (tussenstop, Nieuwegein) - Amsterdam

Wie allemaal e kaartje wil, kan dan inderdaad wel één op de kop tikken (is dan ni alles al dicht ) of bestellen inderdaad via TICKETBOX , heel handig en snel...

Ik zou persoonlijk wel alles willen meepikken van diene avond daar, ma sluit me bij de meerderheid aan... Moogde btw e digitaal fototoestel meepakken, ik veronderstel van wel of moet ik even contact opnemen met de menskes van ginder? Voila, da moe voorlopig wel volstaan... Laat Ulle ma horen zene

ok ziet er goed uit, wil ook wel perry zien

Naar waar moeten we komen om te vertrekken?

Old Post Apr-26-2004 22:20  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Meltoz
3. Zehra: alleen les in de voormiddag...

nope heb les tot 17u mah ga die dag nie naar school (en de volgende dag ook nie ofcourse )

16u is fine for me! kneem mijn fototoestel mee. hoef geen ticket te kope voor DV want heb die al... perry hoef ik nie te zien... markus wil ik zeker nie missen!

voor de rest heb ik nie veel te zeggen. kan nie wachten!

Old Post Apr-26-2004 22:20  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict

quote:
Originally posted by djcresto
ok ziet er goed uit, wil ook wel perry zien

Naar waar moeten we komen om te vertrekken?

E perfect opmerking Info is bijgewerkt...

Old Post Apr-26-2004 22:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SilentEagle
Supreme tranceaddict

Twee meevallers:
- Kheb uiteindelijk maar les tot 15u.
- Kdacht dak dinsdag les had van 14-16u maar da is weggevallen. Allé, een uur is weggevallen en het ander was ik toch ni van plan.

Old Post Apr-26-2004 22:37  Belgium
Click Here to See the Profile for SilentEagle Click here to Send SilentEagle a Private Message Add SilentEagle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict

quote:
Originally posted by SilentEagle
Twee meevallers:
- Kheb uiteindelijk maar les tot 15u.
- Kdacht dak dinsdag les had van 14-16u maar da is weggevallen. Allé, een uur is weggevallen en het ander was ik toch ni van plan.

Vergeet U geld ni klaar te leggen vo morge hé CD was er, plaatje is bijbesteld!!!

Old Post Apr-26-2004 22:41  Belgium
SilentEagle
Supreme tranceaddict

Ge doet dat goed, sjoeke.

Old Post Apr-26-2004 22:45  Belgium
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

Laat even weten van welke plaats, straat, postcode etc jullie vertrekken, dan draai ik een routebeschrijving uit van daar naar mon place En ook weer eentje terug van mon place naar waar jullie eindigen

Die verstuur ik wel dan naar een van jullie via msn op woensdag of donderdag

Let me know

Old Post Apr-27-2004 05:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Armada Night @ Club XL - 29 april - Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance, Gregorian??? + mp3 [SOLVED] [2012] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackmarco v - false light (marco V's thunderdub) [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:45.

Forum Rules: