de "probleemgroepen", en niet alleen omdat ze in het nieuws zijn, voorbeeld: bij mij op school hebben we ook een paar internationale opleidingen, met heel veel aziatische mensen, nemen gewoon niet eens de fucking moeite om Nederlands te leren!!!! en een partij stinken dat ze doen, niet normaal!!! dat soort asociaal gedrag mogen ze lekker in hun eigen land gaan vertonen, maar niet hier!!
en dan zeiken dat ze niet netjes behandeld worden hier, leer eerst om onze taal te spreken kankerleier, flikker lekker op zeg!!! en dat geld dus voor alle mensen die niet uit Nederland komen, pas je je niet aan, dan rot je maar lekker op
ik werk in een winkel, en als die mensen onderling ook maar 3 woorden in het buitenlands zeggen, of in totaal onnavolgbaar "Nederlands" iets proberen te zeggen, zonder ook maar enige betekenis, loop ik gewoon weg, ik ben bereid 2 talen te spreken in de winkel, Nederlands en Engels, en praten ze niet een van die 2, jammer voor ze, dan word het tijd om een woordenboek erbij te pakken, want versta ik het na 3x vragen niet, loop ik weg en negeer ik ze gewoon