Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pittige Thread: Azielzoekers
Wat vinden jullie van Azielzoekers?
This poll is closed.
Prima, zolang ze maar werken, ze hebben toch ook een recht van bestaan 5 10.42%
Prima, zolang ze zich maar aanpassen, want ze moeten niet de maatschappij verneuken 17 35.42%
Ze moet oprotten als ze weer terug kunnen naar hun eigen land 11 22.92%
Ze moet gewoon oprotten, ze brengen alleen maar schade toe aan de maatschappij 11 22.92%
Andere Mening 4 8.33%
Total: 48 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

EINDELIJK...Op deze post heb ik al maanden zitten wachten. Meer volgelingen kan geen kwaad...

Hoogachtend,
!_PeTrUs_!
Addicted Priest

Hahahaha, Petrus zn nick wordt werkelijkheid

Old Post Aug-23-2001 08:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gekhous
Supreme tranceaddict

Exclamation

van mij mag het, indien:
a. ze Nederlands praten
b. werken
c. niet stinken
d. hun kinderen naar NEDERLANDSE scholen sturen
e. niet zeiken over het Nederlandse beleid ten opzichte van anything

als ze aan alle punten voldoen mogen ze van mij dus blijven, helaas geldt voor een kleine 90% dat dat niet het geval is, en die mogen van mij collectief optiefen

Old Post Aug-23-2001 08:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2001

Dan kunnen die zwaar gereformeerde luitjes uit de omgeving van Staphorst, zwartekousen kerkers, radicalen, neonazi's en verder iedereen die zeurt of welleens wildplast ook allemaal opzouten. Wordt het lekker rustig in Nederland !

ps: jij zal er dan ook wel niet meer zijn Gekhous, denk je wel ?

www.nexusparties.nl

Old Post Aug-23-2001 14:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dago "B" Duck Click here to Send Dago "B" Duck a Private Message Visit Dago "B" Duck's homepage! Add Dago "B" Duck to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001

erger! Erger!! ERGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bah!

Old Post Aug-23-2001 15:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for MetzZ_!! Click here to Send MetzZ_!! a Private Message Add MetzZ_!! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

Ik vind het een beetje een rare uitslag aan het worden.

Er hebben 36 mensen gestemd, waarvan er 8 (!!!!!!!!!) op oprotten hebben gestemd, terwijl er 2 zijn die het ook hebben laten weten!

Volgens mij word er geknoeid ofzo, want hebben wij wel 36 actieve leden?????? na jah...ik zie ze vliegen (wooooooei! daar ging er weer 1)

Old Post Aug-23-2001 15:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by Gekhous
van mij mag het, indien:
a. ze Nederlands praten
b. werken
c. niet stinken
d. hun kinderen naar NEDERLANDSE scholen sturen
e. niet zeiken over het Nederlandse beleid ten opzichte van anything

als ze aan alle punten voldoen mogen ze van mij dus blijven, helaas geldt voor een kleine 90% dat dat niet het geval is, en die mogen van mij collectief optiefen

Vooral punt c vind ik errug belangrijk

Old Post Aug-23-2001 17:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-

Registered: Aug 2000

Hey de thread heeft plotseling een interessante wending genomen! Ik was er 2 dagen niet omdat mijn compu gaar was!

Ik ben het echt 100% met Gekhous eens! AANPASSEN, that's the word!

Old Post Aug-23-2001 20:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rudy Click here to Send Rudy a Private Message Visit Rudy's homepage! Add Rudy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict

Hmm, weet je wat ook een idee is?
Als nou alle mensen die zo'n hekel hebben aan buitenlanders,(om de verkeerde redenen) een mooi onbewoond eiland uitzoeken ergens bij, laten we zeggen, Antartica en daar lekker met zijn allen gaan wonen...

Old Post Aug-23-2001 20:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for MetzZ_!! Click here to Send MetzZ_!! a Private Message Add MetzZ_!! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gekhous
Supreme tranceaddict

Exclamation

quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Hmm, weet je wat ook een idee is?
Als nou alle mensen die zo'n hekel hebben aan buitenlanders,(om de verkeerde redenen) een mooi onbewoond eiland uitzoeken ergens bij, laten we zeggen, Antartica en daar lekker met zijn allen gaan wonen...

nee, laat HUN ff op een onbewoond eiland gaan wonen (wat dan niet meer onbewoond is, maar dat daar gelaten, domme mensen moeten er ook zijn, net als er mensen zijn die beter zijn in leiding geven, en dan zijn er ook de turken en de marokanen), ipv mij te irriteren in mn Nederlandje!!

ik bedoel, Nederland heet niet Nederland omdat het van de buitenlanders is, wat hun toch iets TE vaak denken, zorg eerst dat je je goed ken aanpassen hier, en daarna heb je MISSCHIEN recht om te lopen zeiken over wat er allemaal schort aan Nederland, maar dan alsnog: als hun het hier niet leuk vinden, mijn zegen hebben ze om met het volgende vliegtuig of, als ze dat niet kunnen betalen van hun uitkering, met de volgende handkar weer lekker naar hun eigen land op te rotten

Old Post Aug-23-2001 21:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Gekhous

nee, laat HUN ff op een onbewoond eiland gaan wonen (wat dan niet meer onbewoond is, maar dat daar gelaten, domme mensen moeten er ook zijn,

---->
Ik zeg: laat ze lekker een onbewoond eiland uitzoeken. Op het moment dat ze er 1 uitzoeken is ie toch nog onbewoond?? Lijkt me logisch dat als er mensen op een eiland zitten dat ie dan niet meer ONbewoond is. Dat hoef je me echt niet uit te leggen.
----

quote:
[i]
ik bedoel, Nederland heet niet Nederland omdat het van de buitenlanders is, wat hun toch iets TE vaak denken, zorg eerst dat je je goed ken aanpassen hier, en daarna heb je MISSCHIEN recht om te lopen zeiken over wat er allemaal schort aan Nederland, maar dan alsnog: als hun het hier niet leuk vinden, mijn zegen hebben ze om met het volgende vliegtuig of, als ze dat niet kunnen betalen van hun uitkering, met de volgende handkar weer lekker naar hun eigen land op te rotten

Hier heb ik geen reactie op... That's your opinion. Maar als je zegt 'buitenlanders', bedoel je dan de Asielzoekers/Turken en al die andere 'probleemgroepen' waarover je zoveel in het nieuws hoort. Of iedereen met een andere huidskleur of gewoon iedereen die niet uit NL komt?

Last edited by MetzZ_!! on Aug-23-2001 at 21:58

Old Post Aug-23-2001 21:15  Netherlands
Gekhous
Supreme tranceaddict

Exclamation

de "probleemgroepen", en niet alleen omdat ze in het nieuws zijn, voorbeeld: bij mij op school hebben we ook een paar internationale opleidingen, met heel veel aziatische mensen, nemen gewoon niet eens de fucking moeite om Nederlands te leren!!!! en een partij stinken dat ze doen, niet normaal!!! dat soort asociaal gedrag mogen ze lekker in hun eigen land gaan vertonen, maar niet hier!!

en dan zeiken dat ze niet netjes behandeld worden hier, leer eerst om onze taal te spreken kankerleier, flikker lekker op zeg!!! en dat geld dus voor alle mensen die niet uit Nederland komen, pas je je niet aan, dan rot je maar lekker op

ik werk in een winkel, en als die mensen onderling ook maar 3 woorden in het buitenlands zeggen, of in totaal onnavolgbaar "Nederlands" iets proberen te zeggen, zonder ook maar enige betekenis, loop ik gewoon weg, ik ben bereid 2 talen te spreken in de winkel, Nederlands en Engels, en praten ze niet een van die 2, jammer voor ze, dan word het tijd om een woordenboek erbij te pakken, want versta ik het na 3x vragen niet, loop ik weg en negeer ik ze gewoon

Old Post Aug-23-2001 21:29  Netherlands
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict

OMG! Lekker Xtreem.

Maarja, je hebt PECH, want ze zijn er nu eenmaal en voorlopig gaan ze niet weg. Waarschijnlijk wordt Nederland nooit meer Nederlands!!

Accept it, Deal with it and go on with.... party-ing!!

Old Post Aug-23-2001 21:37  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pittige Thread: Azielzoekers
Post New Thread    Post A Reply

Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID track in - Paul van Dyk - Live @ Cream Amnesia Ibiza (21-08-2008) [2012] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTaiko - "Silence" (Darren Styles Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:13.

Forum Rules: