Registered: Jan 2004
Location: Overijse - Maleizen
quote:
Originally posted by pooley
En die muurdecoratie is echt wel nodig, vozen Brugheling !
Btw sven, tis zaterdag goei feestje in de bomen
wa wordt der gevierd ? allez alsk zaterdagmorge eerste buis haal kank ze kome doorspoele
May-24-2004 09:27
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Location: near Brussels
Wel de verjaardag van de Fransoo (als ge die kent)
Dj Tunes komt ook draaien en nog paar vrienden van hem (ik dus ook)
Trance / retro gansen avond normaal.
Ook paar extra effectjes, monitors etc Klein feestje dus !! en hopen dat er een vat klaarstaat ook
___________________
May-24-2004 09:42
Svinuske
tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Overijse - Maleizen
eindelijk heb ik men draaitafels. mengpaneel en koptelefoon is voor na de examens anders komt er van studeren niks meer in huis