Iemand opgenomen? kheb laatste 30 minuten gehad , das al. en die was lekker ! wat was dat laatste lied wer?
quote:Originally posted by emma thx iedereen nice promotion voor TA he Nodigt ons de volgende keer wel uit he
quote:Originally posted by Tiger777 Nodigt ons de volgende keer wel uit he das gesproke
___________________ http://onderlegger.cinebelblogs.be/
Yep, heb ok 3 BeTa's geteld da gewonnen hebben *me happy* kan da zijn dat diene "jasper" ok op't dance4mation forum zit? We gaan er echt het best van maken in Amsterdam en Antwerpen, worden echt reuze feestjes
quote:Originally posted by Zehra ow ook proficiat aan fred dan! nogmaals een bewijs da ik NOOIT iets win... TOR = ZOT! Kop op meisje!!! Ge hebt Sebke gevonden...
had emma ook al geen ASOT 2004 mixcdgewonne, dit is niet eerlijk. ik ga betogen edit:van die kutpaashaas ook al niks gekregen
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
Wanneer zijn die Fictivion en Phynn setjes op Rotationz, kijk er wel naar uit edit:Filo & Peri niet te vergeten
quote:Originally posted by Meltoz Kop op meisje!!! Ge hebt Sebke gevonden...
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
Menskes (deze jongen kruipt zijne nest in), merciekes to alle BeTa's die erbij waren deze avond, was lekker interactief R.E.S.P.E.C.T. to M.I.K.E.
quote:Originally posted by Eagle` Wanneer zijn die Fictivion en Phynn setjes op Rotationz, kijk er wel naar uit edit:Filo & Peri niet te vergeten Ficti zal ik binnen een twee tal weken airen... Markus die moet ook nog komen.. greetz!