Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by -=WVG=- 14e ! BAGGER zeg...
Nou ja, ik sta in ieder geval boven Blik...(die ergens in het 2e rijtje staat )
Maar er kan natuurlijk nog veel gebeuren...
Ja Blik staat LAATSTE!.. okeej ik sta iets van 28ste. maar ik wil jullie alleen maar de indruk geven dat jullie nog een kans hebben..
Dromen jullie maar weer fijn verder.. HEHE
Registered: Apr 2001
Tja je had Fred van der Hoorn ook niet als aanvoerder moeten nemen he Blik. Je had zowiezo geen mensen van Den Bosch moeten opstellen. hehe
Sep-10-2001 16:23
TimeportE
... Addicted Yet ?
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Dj Lex Tja je had Fred van der Hoorn ook niet als aanvoerder moeten nemen he Blik. Je had zowiezo geen mensen van Den Bosch moeten opstellen. hehe
Het moge duidelijk wezen dan Lex hier veel van voetbal weet!! hehe.. Den Bosch spelers?... HAHA.. (Henk Vos was de beste speler die ze hebben gehad!! .. hehe)
Originally posted by TimeportE (Henk Vos was de beste speler die ze hebben gehad!! .. hehe)
Om Henk Vos eenjaartje te hebben ws leuk jah...
Maar uuuh ik d8 toch echt dat FCDB ook deze mannen onder contract had en sommigen zelfs heeft opgeleid:
-Ruud van Nistelrooij
-Anthony Lurling
-Fred vd Hoorn
-Arnold Scholten
-Jan van Grinsven (jaja, die keeper die scoorde tegen Roda JC in 1985, mijn oom ! )
Wie is trouwens in vredesnaam "Mike Hulscher" alias "De Twijfelaars" ?
Naar aanleiding van de zeer matige prestatie van mijn sterrenteam (26 punten en 12e plaats) heb ik een paar tactische wissels gepleegd waar ik deze week mijn slag mee ga slaan!!!
Dellûft Hooligans gaan naar de top deze week!
Sep-10-2001 19:18
TimeportE
... Addicted Yet ?
quote:
Originally posted by -=WVG=-
en sommigen zelfs heeft opgeleid:
-Ruud van Nistelrooij
-Anthony Lurling
-Fred vd Hoorn
-Arnold Scholten
-Jan van Grinsven (jaja, die keeper die scoorde tegen Roda JC in 1985, mijn oom ! )
En dit zijn er nog maar n paar...
Keej ik neem alles terug.. ik ben vanaf nu PRO - Den bosch ..
naast AJAX en NEC natuurlijk.. hehe