|
Okay, net mijn goede koptelefoon aangesloten en het volume lekker hoog gezet. Nu dus the final verdict:
Ik moet Steven een beetje gelijk geven, niet de kick, maar wel de sound die op de 2de kick invalt klinkt een beetje geforceerd en krakerig, net alsof het door een kapotte box komt ofzo. Maar vanaf er meer elementen inkomen verdwijnt dat effect wel en stoort het niet meer. Vanaf dan zit het leker in elkaar, goeie sounds en leuke overgangen. En ik hoor precies ook die lasertjes die Mike tegenwoordig ook veel gebruikt. De break is ook heel goed, mooi hoe de lead opkomt, but I already told you that!
De rest van de break is goed, leuk hoe die lead op z'n Mike-ish nog meer punch krijgt, maar dan is de opbouw naar de climax net iets te zwak in mijn oren. Misschien iets meer rolls ofzo? De climax zelf is wel goed, maar die eerste 8 kicks klinkt het precies té krachtig, en dat glijdt dan opeens weg? Volgens mij zou het zonder dat al goed genoeg klinken, maar I could be wrong...
De melodie vind ik nog steeds prachtig, maar ik zou het helemaal super vinden als er na de climax enkele subtiele veranderingen in komen om het interessant te houden. Maar dat is weeral mijn Mike-misvorming, ik vind het gewoon bangelijk hoer hij vaak hoge noten veranderd in de loop van de melodie.
Maar kom, buiten de kleine minpuntjes vind ik het nog steeds een hele goeie remix! 
EDIT: Ik vind het dus super dat die tranzy melodie zo contrasteert met die hardere sounds, dat maakt het nummer net zo verrassend! 
Net zoals de M.I.K.E. remix van Albert Vorne bijvoorbeeld!
Last edited by Jasperovitsj on May-27-2004 at 23:18
|