ik ben over een stief kwartiertje ook weg... het weer boeit ff niet, hahaha ik lees de post boven diegene boven mij... main stage.. wat denken ze wel niet he... dat het buiten is ofzo :P
weet niet of er nog ta-ers op het forum zitten maar even een vraagje:
wil zo vanuit het zuiden richting bloemendaal vertrekken maar weet de weg niet. kom vanuit Rotterdam dus rotterdam, den haag, einde stoplichten rechts richting wassenaar?(die weg met al die flitspalen?) en dan.....?
En even exact in bloemendaal....hoe vind je Q-beach en waar kun je (gratis ) je auto parken?
thxz
Jul-02-2004 12:13
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Ben weer thuis... Wou niet te laat thuis zijn in verband met Awakenings morgen. Maar het prima vertoeven aldaar, af en toen een beetje WINDDDDDDDDDDDDDDDD, maar prima te doen verder. Ik ben zelfs beetje verbrand...
En er werd natuurlijk lekker gedraaid
Jul-02-2004 20:59
BaRTeZ
Unknown Artist
Registered: Oct 2002
was ook 3 uurtjes van de partij
leuke muziek, leuke locatie, leuk feest!
Jul-02-2004 22:48
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Was echt een super feestje met erg veel bekende gezellige mensen!
Jul-02-2004 22:57
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
VEEL te veel bekende ppl in 1 keer,heb t maar opgegeven mensen een naampje te geven die ik zag lopen en ben maar gaan feesten
Was lekker,wanneer de volgende?:P
Jul-02-2004 23:23
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Helaas is het niet gelukt nog effe langs te komen
Jul-03-2004 00:27
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
Was een leuk feestje, Signum draaide VETJES!
Veel TA'ers weer ontmoet, was gezellig!! Alleen jammer van die wind en al da zand (wat wil je op een strand, maargoed) en het feit dat ik gister 6 uur lang in trein/bus heb vertoefd...
sjees das nie echt vet nee.
Signum en Misja vond ik idd errug lekker draaien,daarna zijn we opgestapt,astrid had een paar goeie platen maar haalt gewoon altijd de energie uit r set met de ellenlange breaks en gedoe,jammer,eerste 2 dj's hebbik nie echt gehoord,menno d jong deed ook een leuk setje,mist alleen nog zn dj ervaring imo.