Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Svarje
Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Inte mycket... sällan man ser nåt... Isåfall är det betydligt värre i Malmö om jag skulle jämföra. Vakterna är jäligt hårda och sen hjälper det ju att Ravekommisionen, trots att de är kultur-poliser, rör sig där. Apropå Rave-kommisionen så tycker jag inte enligt egen åsikt att de är någon större plåga. Har blivit inplockad vid två tillfällen, vilket jag kan förstå då jag är en ganska frenetisk dansare som aldrig blir trött (idrottsman), och vid de tillfällena har de varit både vänliga och seriösa. Man känner sig inte kränkt på något sätt. Om andra har upplevelser från RK så skulle jag bli glad att höra dem.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Sep-06-2001 15:37  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Grabbarna på RK är lite av partydödare men faktiskt jävligt trevliga. Tyvärr är det inget man kan säga högt...
Tidigare så kollade dom hur mycket som helst för jag dansar oxå som en galning, efter ett tag så fattade grabbarna att jag inte tar ett skit på Dockan. Nu är dom bara trevliga och hjälper en med jackan och säger typ "hoppas du har haft en trevlig kväll, ha det bra!"

Visst e det en hel del droger på stället men har ni vart på Spy bar en FRE/LÖR? Då snackar vi droger!!!Tidningarna har gjort en sån stor grej av det, alltså om Docklands.

Last edited by Gaby on Sep-06-2001 at 16:04

Old Post Sep-06-2001 15:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Men nu börjar ju RK raida krogarna på Östermalm oxå, så då blir udda jämt. Skönt att jag inte är ensam om att tycka RK är rätt sympatiska... hade man sagt det på Docklands hade man blivit lynchad kan jag tro!

Old Post Sep-06-2001 16:00  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

quote:
Originally posted by Aendy

Ingen risk tror jag. Enligt mig är wannabesen de som kommer till Docklands utan några som helst intentioner på att dansa, inte har någon koll på vad som spelas och oftats har på sig typ jeans och skinnpaj. Nåväl... de vars största anledning att alls gå dit är att berätta för sina polare: "Du vet, jag var ju på Docklands och det var skitfett... bara en massa ectasy och lättklädda brudar!". Finns alltid minst ett gäng sådana varje gång man är där.

Ha ha ha
Jag skämtade bara... Men visst är det jobbigt med sånna typer??? eller med idioter som bara måste snacka med en när man är som lyckligast på dansgolvet!!!
GRABBAR ETT LITET TIPS: Visst smila eller bjud på en cigg eller vatten men va fan inte börja snacka med en om vad man heter, bor, hur gammal, etc etc när man står och dansar som bäst!!! Det är det värsta som finns!!!

Sånna typer är väl wannabe? Jag menar dom är på Dockan för att ragga...hallåååå??? Fattar inte hur mycket man stör när man snackar en massa skit! Fattar inte att man står och dansar fysiskt på dansagolvet men man är långt långt borta egentligen... Hur kan man störa en sån stund?

Old Post Sep-06-2001 16:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

Okej var bara nyfiken på det.....Har inte råkat stöta på RK men det kanske man gör någon gång.....

Själv så ser man ju mycket mera droger på vanliga uteställen....Det finns ju ganska många som använder det....

När jag var i Köpenhamn för ett par dagar sen så såg jag inte så mycket faktiskt.....Dom hade ganska mycket vakter på gorgeous......

Men sprit sålde dom som fan.....Danskarna var inte riktigt kloka...

Någon mera som har varit på Gorgeous.....

Old Post Sep-06-2001 16:03  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Vet faen inte vad alla ställena jag varit på i Danmark heter... men In... är det samma klubb som Gorgeous? För visst har de något samband... jag har så dålig koll på sådant. Amager har jag varit en gång... men det var lite för psy för mig just då. Jupp, folk som raggar på golvet går fetbort. Brukar finna det ganska nöjsamt att stå och titta på de som försöker plocka upp töser som är inne i dansen men vill vara lite snälla och inte rådissa den stackars grabben i fråga. Menar han kan ju lägga hela sin själ på sina försök men alla som har lite koll vet att det är helt förgäves :)

Old Post Sep-06-2001 16:10  Nepal
Gaby
DanceAddictPartyQueen

quote:
Originally posted by Aendy
Men nu börjar ju RK raida krogarna på Östermalm oxå, så då blir udda jämt. Skönt att jag inte är ensam om att tycka RK är rätt sympatiska... hade man sagt det på Docklands hade man blivit lynchad kan jag tro!

Ha ha Skönt att veta att jag inte är ensam...puh! Mina polare tycker bara att jag e dum i huvet, fast sen är det ju bara jag som går på Redbull på Dockan...

Old Post Sep-06-2001 16:20  Sweden
x-dream
Kurai is my slave!

Vet inte om det är samma ställe......Det är tre våningar på gorgeous iaf....Och dansgolvet är inte speciellt stort kan man väl säga.....

Old Post Sep-06-2001 16:22  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

är det schyssta clubbar i Danmark? Nån av er som har varit i Oslo och festat?

Old Post Sep-06-2001 16:24  Sweden
Aendy
Lifeaddict

Ja, tre våningar och två obefintliga dansgolv och ofta gratis-bar. Ligger i centrala Köpenhamn... tror det är samma ställe fast olika namn på klubben. Är dett par riktigt grymma ställen i Danmark... sen är det mycket oofficiella stora fester också... men de är svåra att få info om.

Old Post Sep-06-2001 16:29  Nepal
x-dream
Kurai is my slave!

Det finns väl ett par gorgeous, vega med mera......

Har inte varit i oslo och partat.....Men skulle gärna vilja åka till Hyperstate när det är......Det vore coolt

Old Post Sep-06-2001 16:37  Sweden
Gaby
DanceAddictPartyQueen

fan va häftigt... Man kanske borde åka dit... har faktiskt aldrig (ok när jag var 5 år) varit i Danmark. Vart fan ska man bo ifall man inte känner nån? Är det dyrt?

Estland har häftiga fester, annorlunda men bra musik. Ställerna är helt otroliga, maffia pengar som styr där... Rekommenderar att dra dit och festa.

Old Post Sep-06-2001 16:40  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Svarje
Post New Thread    Post A Reply

Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackIDed: Paulina Rubio - Y Yo Sigo Aqui [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackM-Traxx - "Summer Love" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:58.

Forum Rules: