|
| quote: | Originally posted by Rudy
Ja, studio sportzomer is opzich wel een leuk opgezet programma maar ik word alleen helemaal sick van die Mart Smeets. Wat een irritante eigengeiler is dat zeg. Hij hoort zichzelf zoooooo graag praten, de hele show draait meer om hem dan om de sporters die een mooie prestatie hebben neergezet!
Die opmerking ook weer gister: "Dat feestje zal nog wel lang doorgaan in het HHH en voordat Erica Terpstra al crowdsurfend naar buiten is gekomen zal het wel dinsdagavond zijn, dus voor ons een goed moment om haar dan te ontvangen." Tis opzich wel een mooie opmerking, maar ik vind niet dat je dat als Mart Smeets zijnde kan zeggen tegenover Erica Terpstra.
|
Helemaal mee eens, wat een arrogante vent zeg, die komt klaar volgensmij omdat hij zichzelf hoort praten. Bah bah bah!
En die opmerking over Erica kan je toch niet maken man! Dat is echt belachelijk!!!! Stel je eens voor dat iedere tvpersoonlijkheid dat soort dingen zegt, kom op zeg.
___________________
"Life is all about choices & respect"
|