Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Leçons de beatchmatching ou l'éducation d'une oreille.
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

L'avis du debutant :

Tres interessant tout ca !

Moi niveau BPM j'ai décidé de prendre une table qui les affiche pas pour pas etre tenté de les caler à l'oeil.

Sinon niveau casque au debut j'arrivait pas sans mettre les 2 sons dans le casque. Maintenant me suis forcé un peu a en mettre qu'un et je trouve que ca va vraiment mieux comme ca.

Bon j'ai encore du boulot mais ca me plait et meme si c'est moche je me fais plaisir en m'entrainant !

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Jun-07-2005 16:02  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by stanymi
1210. et j'ai un acheteur à 350 déjà mais bon...j'en veux 400. et c ferme !

quote:
Originally posted by _ Andy _
Puté, toi t'es un très mauvais vendeur ! Tu déploies tes cartes direct et l'adversaire a tout le temps de poser son offensive gagnante...

Ah ouais.... effectivement, t'as un vendeur à 350, c'est ça ?
Y'a moyen de négocier encore le prix ?

Bon en fait négocier pour une 50aine d'euros, je sais pas si ça vaut vraiment le coup, sachant qu'il y a quand même les cellules avec...

Last edited by maxxyme on Jun-07-2005 at 21:09

Old Post Jun-07-2005 21:02  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001
Party Hat

quote:
Originally posted by maxxyme
Ah ouais.... effectivement, t'as un vendeur à 350, c'est ça ?
Y'a moyen de négocier encore le prix ?

Bon en fait négocier pour une 50aine d'euros, je sais pas si ça vaut vraiment le coup, sachant qu'il y a quand même les cellules avec...

Moi je mets 450 € dedans...

Stan', on fait monter les enchères et après on s'arrange on partage la différence

Old Post Jun-08-2005 11:54 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

Vous avez essayez mes exercices postés un peu plus haut dans le thread ???

Old Post Jun-08-2005 14:40  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kinoute
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2005

Je tenterais de les faire après le bac

Old Post Jun-08-2005 15:18  United Kingdom
Click Here to See the Profile for kinoute Click here to Send kinoute a Private Message Visit kinoute's homepage! Add kinoute to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Leçons de beatchmatching ou l'éducation d'une oreille.
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHELP ME ID THIS: 1998 hard trance track [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackChris Lake - Release [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:32.

Forum Rules: