Registered: Feb 2001
Om nog even terug te komen op de discussie rond Markus' zijn set en platenkeuze...
Misschien was hij zijn platenkoffer wel kwijt geraakt, hij had toch al problemen op het vliegveld. Dit verklaart dat hij alleen maar platen draaide die eigenlijk ook allemaal in Armin's tas te vinden zijn...
Aug-02-2004 00:14
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by dj_spare
n00b!!
ja ze is zegmaar een soort Jan Johnston... ook veel vocalen geleverd voor nummers!!
SnuggLe's volgende vraag: wie is Jan Johnston nou weer???!?!?
Aug-02-2004 00:18
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by tijs08
Om nog even terug te komen op de discussie rond Markus' zijn set en platenkeuze...
je moet het niet al te ver gaan zoeken !
in't begin van ASOT zei Armin nog dat ze in deze show zowat de beste platen van de afgelopen tijd gingen draaien.
Dat gaat toch alles verklaren !!!
en het feit dat Markus 'ridgewalker ft El - Find' draaide (ook al draaide Armin hem in't begin) is mijn schuld aangezien ik het nog steeds een lekkere plaat vind en hem vroeg om die (nog een keer) te draaien.
wacht maar tot 3 DJ's in het bootje en als zijn platenkeuze dan nog steeds hetzelfde is mogen jullie beginnen zagen
en het feit dat Markus 'ridgewalker ft El - Find' draaide (ook al draaide Armin hem in't begin) is mijn schuld aangezien ik het nog steeds een lekkere plaat vind en hem vroeg om die (nog een keer) te draaien.
"En het volgende plaatje is speciaal op verzoek van Emma"