Originally posted by SnuggLe
Aph, netjes hoor, respect! Dit wordt dan dus de derde Trance.nu-party die goed gaat lopen! Asta is ook wel een leuke locatie! Maar een vraagje, kan je ons eens wat meer vertellen over het concept? Hoeveel mensen doen er aan mee, in hoeverre is het echt gelicenseerd aan T.nu etc? Ik ben altijd geinteresseerd in wat er achter een feest zit.
Dit soort dingen zijn nl altijd goede initiatieven, netzoals Addiction en Arise maar ook bv Exposure. Allemaal kleine nieuwe frisse initiatieven!
thanks. Het concept is vrij simpel: ik plus Menno de Jong organiseren de boel voornamelijk (met soms wat handjes hulp van o.a. Paul Moelands). We hadden het idee dat veel clubs teveel op oude namen terugvallen en we zagen vaak dezelfde DJ's staan (van wie sommige volgens ons echt niet kwalitatief kunnen tippen aan de "nieuwe generatie". Vandaar deze feesten, om headliners (om de tent vol te krijgen) combineren met nieuwe jocks die echt goed zijn.
Vandaar
Sep-28-2004 15:54
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by ahp2002
thanks. Het concept is vrij simpel: ik plus Menno de Jong organiseren de boel voornamelijk (met soms wat handjes hulp van o.a. Paul Moelands). We hadden het idee dat veel clubs teveel op oude namen terugvallen en we zagen vaak dezelfde DJ's staan (van wie sommige volgens ons echt niet kwalitatief kunnen tippen aan de "nieuwe generatie". Vandaar deze feesten, om headliners (om de tent vol te krijgen) combineren met nieuwe jocks die echt goed zijn.
Vandaar
Hulde!
En ik moet toegeven dat het werkt... althans bij mij wel. De 'nieuwe' DJ-namen (hoewel velen als producer al aardig bekend waren) hebben zichzelf goed gepromoot op deze feesten. Zo vond ik bij de eerste editie weliswaar Misja Helsloot de beste, maar Niklas Harding en Signum absoluut de positieve verrassingen van de dag. Tweede editie, zelfde verhaal met Ronski Speed ten opzichte van Danjo & Styles of Kyau vs Albert.
Als ik vóór deze zomer ergens een feestje had zien staan met "slechts" bijv. Niklas Harding, Danjo & Styles en Kyau vs Albert erop, weet ik niet zeker of ik er wel veel aandacht aan had geschonken. Na het meemaken van deze twee feesten zouden ze zeker mijn volle 100% attentie krijgen!
Vandaar
Hulde. Ik ben altijd voor dit soort initiatieven, schoppen tegen de gevestigde orde en het publiek opvoeden.
Sep-28-2004 16:54
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
de datum is correct, de line-up op de site van de asta klopt NIET, verandert nogal wat...
da's goed nieuws, want zoveel namen voor een feest van 6 uur lang leek me toch wat overdreven
zolang Niklas Harding en Likwit op de definitieve lijst staan ben ik tevreden
Sep-28-2004 16:56
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by TOR
da's goed nieuws, want zoveel namen voor een feest van 6 uur lang leek me toch wat overdreven
zolang Niklas Harding en Likwit op de definitieve lijst staan ben ik tevreden
dan ben jij iig tevreden
Sep-28-2004 17:44
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
bij deze heb ik mijn agenda aangekruist.
Sep-28-2004 17:48
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
quote:
de datum is correct, de line-up op de site van de asta klopt NIET, verandert nogal wat...