|
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אחלה פוסט שחר
רק תיקון קטן..
אליאור
לא אליאן, לא אלינור, לא אליחור, לא אלי, לא אור..
אליאור
תודה... |
חחחחחחחחחח סורי
ויגאל סורי שלא הגבתי אבל אני אגיב עכשיו
(פשוט אליאור כבר שם פוסט אז אנלא עורך את שלי)
תכלס יגאל די להגיד דברים באוויר, אתה מנצל את זה שאנשים מתעייפים לקרוא את הנאום ואומרים לך מראש שאתה צודק אבל זה לא ככה
קראתי מה שאמרת ואתה סתם מחרטט
נתתי כבר כמה פעמים דוגמא של סט ששמעתי של טייסטו והוא לא היחיד
פשוט אותו אני הכי זוכר כי היו שם טראקים שחפשתי אז כל הזמן הלכתי לחפש מחדש את הטראקליסט...
שמעתי מספיק סטים של טייסטו בשביל להגיד לך שכל מה שכתבתי בפוסט הקודם נכון (תעלה שני פוסטים למעלה)
אז תעשה טובה אל תגיד שאנחנו אומרים דברים בלי לשמוע סטים של טייסטו
בניגוד לסטים של ארמין (לפחות באסוט) שמלאים במוזיקה עם רווח של כמה דקות בין ביט לביט (אוזגור קן הזה)
לטייסטו יש סטים מקפיצים עם הרבה אנרגיה וכח אז תעשה טובה...
הסט היחיד שטייסטו שם בו הרבה טראקים שלו היה באולימפיאדה ...נכון טייסטו שם הרבה טראקים שלו שם אבל תהיה בטוח שכשארמין עם כל הכבוד יגיע לנגן באולימפיאדה הוא יעשה אותו דבר ושם הוא לא יתן את הכבוד לרוברט ניקסון ולא לאוזגור קן...כל אחד שמגיע למעמד חד פעמי כזה רוצה שיראו מה הוא עצמו עשה ומה הוא שווה ורק ככה באמת ראינו מה טייסטו שווה בתור יוצר ודיגיי ביחד! חוץ מזה זה היה מרגש לשמוע טראקים "ישנים" שלו כמו
flight 643, obssesion
ועוד..
בקיצור אם רוצים למצוא סיבות להאשים מישהו תמיד אפשר
כל דיגיי..
אז דיי לחפש בכח...
אה ויגאל
מה קשר "לעלות באוב" אסור כבר להגיב למה שאתה אומר?
אתה סתם זורק משפטים שמעצבנים במקום להתמקד בדיון. זכותי לא להסכים איתך ולהגיב...אני יודע שתלא רגיל לזה אבל זכותי כמו שאתה מגיב לכל השאר
Last edited by Shahar on Sep-24-2004 at 12:17
|