quote:Originally posted by Kaidreas kheb weer geld teveel en kweet er genen blijf mee over here!
___________________ listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
quote:Originally posted by TOR ^ niet vergeten dat er de dag ervoor een nieuw Trance.nu Event plaatsvindt, in de Asta Gaat da nu toch door? Ze weten het zelf precies ook toch nog ni goe
___________________ https://soundcloud.com/xilvr
Tim heeft bevestigd. nu enkel nog de definitieve line-up afwachten... Niklas Harding en LikWit zijn iig al zeker van de partij
quote:Originally posted by TOR Tim heeft bevestigd. nu enkel nog de definitieve line-up afwachten... Niklas Harding en LikWit zijn iig al zeker van de partij Mooi, dan ben ik ook al zeker van de partij
nope het zal den tijs worden, zoals ik al zei: "ik kan vrijdags niet, another great party to miss
___________________ quote:Originally posted by Meat187 Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
quote:Originally posted by Kaidreas nope het zal den tijs worden, zoals ik al zei: "ik kan vrijdags niet, another great party to miss Allei joeng, alletwee he
I wish. maar de dag erna nog int school geraken en dan 's avonds naar den tijs... das wel pijnlijk.
Pff vijg
e wa joenge... wanna take it outside. bring it on cletus, bring it on
aah ok ik heb hem gevonden gaat er nu veel volk of niet¿?
___________________ sig edited: sig is over size limits. if you're going to list events, use a smaller font.
quote:Originally posted by Kaidreas e wa joenge... wanna take it outside. bring it on cletus, bring it on geniaal
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
quote:Originally posted by Miky aah ok ik heb hem gevonden gaat er nu veel volk of niet¿? genoeg , nee ma euh, et zal wel uitverkocht zijn e ... binnenkort es een lijstje maken met de tranceaddicts die gaan