Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [24-09-2004] Everybody Too - Panama, Amsterdam
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
emre
S&D / 16BL

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by tijs08
op-rot-muziek noemen ze dat

Ga jij maar lekker naar Per @ Earth En maar springen op Rocker en Underworld .........

En vertel ff wat meer over je radiodebuut Hoe was't ?

Old Post Sep-26-2004 16:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for emre Click here to Send emre a Private Message Visit emre's homepage! Add emre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emre
S&D / 16BL

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by emre
Meer info over die Michael Jackson remix op het einde graag ... het klonk iig als Wacko Jacko en het klonk ook als een al wat oudere remix

Dit staat dus nog steeds he!! Ik vond hem wel koel jah

Old Post Sep-26-2004 20:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for emre Click here to Send emre a Private Message Visit emre's homepage! Add emre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by emre
Meer info over die Michael Jackson remix op het einde graag ... het klonk iig als Wacko Jacko en het klonk ook als een al wat oudere remix

ik vond het gewoon super dat zo´n plaat op het einde langskomt. Ik stond toen voorraan en iedereen ging daar goed los! In Die plaat zat gewoon een goede groove.

Ow jah over die blur remix. Ik heb die ivan gough remix gedownload en weet bijna zeker dat sander kleinenberg en deeb dish in hun ess.mix deze niet draaide. Misschien dan toch een tim deluxe remix?

Old Post Sep-26-2004 20:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Reportje!
Spellingscontrole graag

Party: Everybody Too – The Release Edition
Place: Panama Amsterdam
Date: 24th of september
Damage: 15 euros

“Het station aan de achterkant uitlopen, rechtsaf en dan 2 kilometer rechtdoor!” De achterkant van het Amsterdamse Centraal Station, enkele jaren geleden nog het terrein van hoertjes en dealers, vrijdagavond 23:00 uur. Aan het einde van de lange weg richting de Amsterdamse havens doemt de Panama op. Een locatie die de komende maanden flink uitpakt en de Mazzo moet doen vergeten. Het startsein voor deze stortvloed aan goede dj’s werd gegeven door Sander Kleinen-berg, die zijn nieuwe cd met de titel “Everybody Too” presenteerde.

Sander, toch wel Nederlands succesvolste progressive-dj, timmert al een tijd aan de weg. Zijn clubavonden genaamd Everybody, die hij al een lange tijd met Stef Vrolijk organiseert, behoren tot de beste van Nederland. “Vrienden” zoals Deep Dish, Sasha, Steve Lawrer, Lee Burridge (zeker niet de minste namen) komen hierbij langs en draaien ook een plaatje mee. Maar deze avond in de Panama deed de man het een keer zelf. Het was zijn feestje.... en dat was duidelijk te merken! De tweede Everybody-cd, maandag 27 september verschenen op het befaamde Renaissance-label, is een feit. Een cd met een groot aantal meester-werkjes als je de tracklist mag geloven.

Een groot aantal van deze meesterwerken kwam dan ook langs in de goed gevul-de Panama. De Panama is een goed ogende club zonder téveel gedoe. Een aantal aardige zithoeken en banken langs de dansvloer geven je genoeg ruimte om even lekker te rusten. Maar rusten was er weinig bij, de vloeiende beats uit de spea-kers waren goed te versmaden. Volgens vele mensen was het ‘minder warm dan normaal’ in de Panama. We vragen ons af hoe warm dat dan wel niet moge zijn, want ondanks een aantal grote ventilatoren was de temperatuur tropisch. Sander Kleinenberg boeide het weinig. Zijn set was in het begin van de avond heerlijk opbouwend en wat dieper. Klassiekers kwamen voorbij afgewisseld met tracks van zijn nieuwe cd. Zijn nieuwe productie genaamd “The Fruit” kwam zeer goed tot zijn recht met ondersteuning van de Pioneer DVJ waarmee VJ-beelden bij de housebeats werden gemixt. “Its the fruit, that makes it fruity….Its the junk, that makes the junky!”. Altijd in voor een hoop lol en gek gedoe die Sander, zoals ook naar voren komt in alle flyers en hoezen van zijn cd’s.

Jammer alleen dat aan het einde van de avond zijn platen voornamelijk uit ‘hitjes’ bestonden zoals bijvoorbeeld het grijsgedraaide ‘Rocker’ van Alter Ego. Het siert Sander Kleinenberg dat hij zijn eigen ding doet en hij zich van niemand wat aan-trekt, maar toch mag het hondstrouwe Everybody-publiek ook wel eens vermaakt worden met een wat diepere set die niet aan de oppervlakte blijft zweven. Jam-mergenoeg was daar vanavond geen tijd voor, want om vier uur moest de Pana-ma alweer haar deuren sluiten, veel te vroeg natuurlijk. Met klanken van de Pro-digy en Micheal Jackson werd de dansvloer leeggemaakt. Geen toegift, niets.

Conclusie was een aardige Everybody zonder uitgesproken hoogte- of dieptepunten. Everybody begint volwassen te worden met een vaste supportersschare die samen met de knotsgekke Sander Kleinenberg voor een goede sfeer zorgt. Tijd om de status die Everybody heeft gekregen in het Nederlandse clubleven uit te bouwen met een paar nieuwe knalfees-ten met verrassende gasten. Waarschijnlijk is de komende Everybody ergens in November, gezien het tempo waarmee deze feesten worden gehouden. Everybody is waiting.......

www.everybodyworldwide.com

Old Post Sep-27-2004 08:01 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

meester-werkjes
gevul-de
téveel
spea-kers
aan-trekt
Pana-ma
Pro-digy
knalfees-ten

Leg je ook zoveel lijntjes op de wc?

Old Post Sep-27-2004 08:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!

Registered: Jun 2001

Leuk reportje weer, met name het introotje is erg goed geschreven. Wat kleine opmerkingen m.b.t. de spelling:

quote:
Zijn clubavonden genaamd Everybody,

Tussen 'clubavonden' en 'genaamd' hoort ook nog een komma.

quote:
Klassiekers kwamen voorbij afgewisseld met tracks van zijn nieuwe cd.

Zelfde, alleen nu met de komma tussen 'voorbij' en 'afgewisseld'

quote:
Conclusie was een aardige Everybody zonder uitgesproken hoogte- of dieptepunten.

Conclusie: het

Old Post Sep-27-2004 10:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by sndh
leuk om te horen dat iedereen het tof had! Gelukkig kunnen de thuisblijvers ook nog luisteren, als ze net als ik 538 hebben gemist
Sander_Kleinenberg_-_Live_at_Everybody_Too_(Panama)_(538)-Cable-09-25-2004

hehe tis maar 30 minuten maar dit betekend dat er nog wel meer is opgenomen

Old Post Sep-27-2004 13:51  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
siraya
tranceaddict in training

Registered: Sep 2004

Ik ben nieuw hier op TA, ook al kennnen sommige mensen van TA me al wel. Ik ben dus de jongen met het befaamde bloempotkapsel.

hier dus voor de kijkers links, met naast mij een goede vriend van mij (geen TA'r) en daarnaast djeebie.

Ik was dus ook op het feestje aanwezig, zoals de foto hier boven ook al aantoonde.
Ik vond het in ieder geval zeer gaaf. Ik ben wel vaker naar everybody geweest en deze avond deed zeker niet onder van de andere avonden ook al moest sander het dit keer in zijn eentje doen. Wat ik wel kut vond is dat het geheel al om 04:13 was afgelopen. Dat soort grappen moeten ze niet vaker uithalen. Waarom zou die toko al om 04:00 dicht moeten? Ik geloof niet dat iemand er last van heeft als ze wat langer openblijven.
Nou ja gelukkig had ik me de 4 uur ervoor uitermate vermaakt. Dat sander wat van die hitjes draaide vond ik eigenlijk alleen maar tof. Je hebt af en toe ook wat herkenning nodig op zo'n avond. En zo vaak heb ik niet de gelegenheid om die nummers in een dergelijke setting en ambiance te horen.
Ik had het overigens ook behoorlijk warm en mijn bier helaas na 5 minuten ook.

conclusie: erg vette muziek en ik kijk weer uit naar de volgende everybody

(en is deze set echt op internet verschenen kan het nog niet vinden namelijk?)

Old Post Sep-27-2004 16:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for siraya Click here to Send siraya a Private Message Add siraya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002
Thumbs up

Welkom

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Sep-27-2004 16:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Bedankt voor de opmerkingen, dank u dank u!
JP: het 'woorden afbreken' doet het bij mijn office niet goed :S

Siraya welkom hier, jij ouwe bloempotkapsel kerel!
Setje is ergens te vinden op internet ja! Hij is wel mara 30 minuten, plus van het begin van de avond ergens....

Old Post Sep-27-2004 17:04 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

http://www.partyscene.nl/reports/39101.html

Blaaaaaaaaaat, wat een ***** van Partyscene, vernaaien ze mijn report weer. Mooiste stukken halen ze eruit. Lekker handig.

Sowieso heb ik het niet echt meer met Partyscene, ze doen allemaal valse beloftes, eikels!

Old Post Sep-28-2004 17:16 
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by SnuggLe
http://www.partyscene.nl/reports/39101.html

Blaaaaaaaaaat, wat een ***** van Partyscene, vernaaien ze mijn report weer. Mooiste stukken halen ze eruit. Lekker handig.

Sowieso heb ik het niet echt meer met Partyscene, ze doen allemaal valse beloftes, eikels!

Don't say i didn't told you
Sorry grapje... Vet klote natuurlijk.

Old Post Sep-28-2004 18:18  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [24-09-2004] Everybody Too - Panama, Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId this track please [2007] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJo Sandas - "Lost Happiness" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:12.

Forum Rules: