Last edited by SteveTranz4ever on Oct-23-2004 at 15:25
Oct-23-2004 15:20
FredAcler
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2004
Location: Örebro, Sweden
Re: vilken kväll!
quote:
Originally posted by Glorie
en sak till Fred... nästa gång får ja ge er mitt nummer så ni kan ringa och säga om ni kommer eller inte. nu gick jag som på nålar och var ner minst två ggr vid porten för att se om ni stod där eller ej
hörde ju knappt porttelefonen...
Ber så jättemycket om ursäkt för det, det var inte vår mening. Men tiden bara rann i från oss. Vi får komma ihåg det till nästa gång.
F'låt igen
Originally posted by SteveTranz4ever
Citerar Andreas H.
Tony och Jono var sjukt imponerade av publiken igår.
" and the swedish girls! "
hahahaha.... det e alltid dem svenska tjejerna.... vi har helt enkelt dem hetaste tjejerna här i sverige
___________________
Daniel
Oct-23-2004 16:25
Johan (DJ Irish)
dj bum
Registered: Aug 2000
Location: Malmööööö!
Öj vilket röj det var!
Tok bra rakt igenom. Jag hade jätte roligt
Andreas värmde precis rätt och Above & Beyond rockade mer än vad jg faktiskt förväntade mig
Glorie: Det blev någon uplifting låt eftersom jag inte gå på för hårt. En publik som är där för att se Above & Beyond kanske inte är lika glada i stenhård HArdTrance/HardStyle/TEchno etc. Åtminstonde det är vad jag lärt mig genom åren
Hursomhelst. jag fick bra respons från publiken och tyngde det var en riktigt rolig spelning. En av de trevligare jag haft i Sverige
sjukt bra kväll! fy fasen asså, det va riktigt gött!
___________________
infekterad svamp
Oct-23-2004 18:06
Gate 42
Discover Dark
Registered: May 2001
Location: Sthlm, Sweden
Re: vilken kväll!
quote:
Originally posted by Glorie
Irish var grymme! första gången jag hörde han live. dock vare väl iaf 2 eller 3 låtar som var mer upliftingstuket.. typ Gate 42-Flow.. alltså inte ren hardtrance.. var lite förvånande, för jag trodde inte du spela sånt alls Irish
^ Hoppsan! Ser att låtvalet var utan anmärkning i alla fall. Måste ju ha varit en kalaskväll om den låten spelades