|
מה אומר ומה אדבר כבוד הרב....
מרוב האהבה למוזיקה שכח לברך..
אכן מסיבה מושלמת
הגעה למקום בסביבות אחת וחצי כולם נכנסו אבל אני חיכיתי לחבר שדרכו רשמתי כמה חברתי פורום למסיבת היום הולדת שלו
אגב אלי וצח אם הייתם מגיעים לפני 12 וחצי הייתי מקבלים עודף של 30 ממאה בכל מקרה כניסה ישרה במחיר של 60 חדשים ואני בפנים בוגש חברים מכל מיני פורומים וכמובן מכאן... כהרגלי צילומים וקצת שלום.
אחרי שהודיעו רישמתי שמרקו עלה.. והוא בכלל כבר היה על העמדה. אנחנו יוצאים לשעת הליבוש ה"חגיגי" ולשתייה מרוכזת של 40 אחוז
חוזרים מלאי מרץ ומפריעים לכולם עד אין סוף!!!
מרקו שלי אישית פעם ראשונה יוצא לשמוע עשה טוב וטוב שעשה.
אחרי שסיים עשיתי איתו את התמונה הראשונה כבוד ...אומר לו תודה וממשיך להנות עם קרוס(הוא מזכיר לי את עצמי עם המשקפיים )
מי שלא שם לב אחד מאיתנו רשם לו במכשיר שירד לרקוד איתנו ... סימן לנו שאין בעיה .. ירד לקהל עשינו לו הילולה והרמנו אותו באוויר קצת תמונות כבוד טראק אחרון והבייתה כולם ...
לסיכום טוב היה מעולה ..
המועדון נחמד קטן אבל סבבה...
אנשים נחמדים (לא ניסו להרוס לי ציוד )
היה טוב לראות את אילן וצח פעם ראשונה (אילן איך חזרת לבית בסוף ??)
לגבי רשימות היום-הולדת מי שלא רשמתי מצטער כי לא היה לי איך לתקשר איתכם ...
לסיסי אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב עכשיו למרות שלא יצא לי לראות אותך שם
זהו...
ולפעמים ההפרעה נגמרת כיבוי אורות עד הפעם הבאה
___________________
www.Huge-A.com
www.myspace.com/adirelimelech
Huge-A @ Agnosia Records
|