Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [04-11-2004] ASOT Live (batterijen feest) - Panama, Amsterdam
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Partyhardy!
Prog Addict!



Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands

quote:
Originally posted by SnuggLe
Smaken verschillen meneer Partyhardy, dat moet u toch weten.
En daarnaast: Ik heb verscheidene mensen bij bijvoorbeeld Satoshi Tomiie ook HEEL vroeg naar huis zien gaan... Dus laat iedereen dat zelf bepalen
Over smaak valt niet te twisten.


Over smaak valt idd niet te twisten. Wat ik overigens aangeef is dat mijn inziens Dekay pure trance platen produceerd. het is gewoon de nieuwe trance van tegenwooridig dus mij lijkt dat de mensen op dit forum, tranceaddicts, dit dus gaaf vinden? Tomiie is gewoon diepe prog wat niets met trance te maken heeft. Van mij hoeft niet iedereen Dekay vet te vinden, het lijkt me gewoon cool om dezelfde passie te delen, maar goed...


___________________

Sasha!

Old Post Nov-05-2004 10:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Netherlands

quote:
Originally posted by Partyhardy!
ok, ok? tsja, je was denk ik net te laat binnen want als een dj zulke =>

Matthew Dekay - Clearing The Mind
Matthew Dekay - Bad
Matthew Dekay - The Deep Show
Santiago Nino - Believe (Max Graham's Sidechain Mix)


tunes draait behoort hij voor mij tot de allerbeste! lijkt me ok niet echt op zijn plaats...



tering! gaat tie om 23.00 al weg!

zelfs echte pure tranceaddicts lijken mij de nummers van Dekay echt wel heerlijk te vinden, toch?


onno ik moest nog een gastenlijst finalizen en fit zijn voor mn feestje. en mn chauffeur ging toen weg. die matthew dekay is een hele vriendelijke gast trouwens.


___________________
bah

Old Post Nov-05-2004 10:56 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!



Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands

quote:
Originally posted by ahp2002
onno ik moest nog een gastenlijst finalizen en fit zijn voor mn feestje. en mn chauffeur ging toen weg. die matthew dekay is een hele vriendelijke gast trouwens.


snap hem Tim! ik zie je vanavond, gezellig!


___________________

Sasha!

Old Post Nov-05-2004 10:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sndh
'dispels & contradicts'



Registered: May 2003
Location: Amsterdam

ZO, ik ben wakker.... wat een nacht!

Kwam om 22.15 aan bij de Panama, helaas kwartiertje Matthew moeten missen maar goed. Bleek erg rustig te zijn, erg kalme sfeer en de dansvloer was net aan half gevuld. Beetje onwennig begon ik er ook maar op te staan, in je eentje kan je het ook prima hebben! Esrem spotte me als eerste en enigste (naja Perry ook). Vanaf toen kwam de sfeer erin . Aantal superlekkere platen gehoord, erg vet! Veel goeie nummers, maar af en toe liet ie het ook een beetje doodvallen vond ik. Soms was het net ff te 'kaal'.
Konijn zelfs op de dansvloer, kicken... Toen armin kwam had ik in eerste instantie moeite om maar te blijven gaan, 2e plaat van hem vond ik echt vreselijk Maar toen ie wat oudere trancy plaatjes draaide ging ik toch lekker los. Heerlijk staan springen met Esrem, tussen alle opa's, gepiercede oma's en ander tuig, Quote 500's, kakkers, streepjespakken en hoertjes. Divers publiek, dat wel. En ze gingen langer mee dankzij de duracell.
Om 2 uur moest ik helaas weg om de nachtbus te halen. Heel eind gelopen, van de Panama naar de Marnixstraat. En kwart voor 3 daar, jawel, de nachtbus reed niet! GODVERDEGODVER....wat nu? Bus genomen terug naar CS, daar gekeken voor nachttreinen, die gaan niet naar het dorp Haarlem. Nogmaals godver. Eerste trein kwam 5.40, daar hadden we geen zin in. Toen maar ouders opgebeld of ze even kwamen. Toffe vader heeft de vriendin met wie ik was...Gast was er binnen 3kwartier en we reden terug met Phil Collins en andere oude meuk Half 5 eindelijk thuis,het had ook 6.30 kunnen zijn als we met de trein gingen...

Post zometeen wat filmpjes en foto's!


___________________



Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis


Old Post Nov-05-2004 11:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for sndh Click here to Send sndh a Private Message Add sndh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC



Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands

Ik kan NIET begrijpen dat er wordt gepraat over Dekay van het was wel ok
En daarna begon het los te komen

Wat een enorme set... ik weet zeker dat ik het G&D Invited gevoel zou hebben als ik daar was geweest
Voor degene die niet weten wat dat is denk terug aan Invited met G&D en Tiesto in Rotterdam
G&D openden daar de avond met een mega-set en Tiesto daarna kon dr gewoon niet aan tippen zoals gehoopt
Liet me toch een beetje een smaakje in de mond dat ik eerst zon geweldige tijd had en daarna bij Tiesto gewoon wat minder
Ik weet zeker dat ik hier hetzelfde zou hebben gehad en een uur na Dekay weer me zo zou voelen want Armin kon hier dus niet tegen op... zag je ook wel aan de tracklist van ASOT
Maargoed... smaken verschillen idd

Ik heb iig een superset gehoord die ik nu weer op heb staan


___________________
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG
My New Mix! A Plausible Landscape [2012]

Old Post Nov-05-2004 13:44 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Ik kan NIET begrijpen dat er wordt gepraat over Dekay van het was wel ok
En daarna begon het los te komen


Precies maar goed de meeste mensen kwamen voor de sound van Armin en tsja die is toch iets anders dan die van matthew. Dus eigenlijk wel logisch deze reacties.

Old Post Nov-05-2004 14:02  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sndh
'dispels & contradicts'



Registered: May 2003
Location: Amsterdam

ik weet niet of je ook op mij doelt, maar ik probeerde meer te zeggen dat het feestje nog niet super loskwam. Er waren redelijk weinig mensen en op een handvol na stond iedereen wat onwennig te dansen. Vooral aan het begin van de avond. De rust was ook de reden dat zaal 2 niet openging, wat ik erg jammer vond. Perry en Sander (Bouma) zouden daar draaien, had ik graag willen zien ipv. armin


___________________



Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis


Old Post Nov-05-2004 14:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for sndh Click here to Send sndh a Private Message Add sndh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC



Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands

quote:
Originally posted by sndh
ik weet niet of je ook op mij doelt, maar ik probeerde meer te zeggen dat het feestje nog niet super loskwam. Er waren redelijk weinig mensen en op een handvol na stond iedereen wat onwennig te dansen. Vooral aan het begin van de avond. De rust was ook de reden dat zaal 2 niet openging, wat ik erg jammer vond. Perry en Sander (Bouma) zouden daar draaien, had ik graag willen zien ipv. armin

Ik doelde op niemand... gewoon algemeen
Maarruh wat verwacht je als je zoiets met Duracell doet... dan zal je feestje heus niet ontploffen van enthousiaste fans hoor
Gewoon ultra slechte marketingstrategie en dat kan gebeuren maar Armin en zeker Maykel en Dave zouden toch VEEL en VEEL beter moeten weten... dat vind ik vrij simpel hoor


___________________
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG
My New Mix! A Plausible Landscape [2012]

Old Post Nov-05-2004 14:17 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!



Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Maarruh wat verwacht je als je zoiets met Duracell doet... dan zal je feestje heus niet ontploffen van enthousiaste fans hoor
Gewoon ultra slechte marketingstrategie en dat kan gebeuren maar Armin en zeker Maykel en Dave zouden toch VEEL en VEEL beter moeten weten...


Inderdaad, ik hoop in ieder geval dat ze nu hun lesje geleerd hebben! Maar buiten dat, wat ik op ID&T van het feest gehoord heb klonk zeker wel lekker! Jammer voor de mensen die zijn gegaan dat het zo rustig was met een vaag publiek, doet toch wel afbreuk aan de sfeer.

Old Post Nov-05-2004 14:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Esrem
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2004
Location: Amstelveen, Netherlands

Ey Jas, het is maar een beetje wat je smaak is he. Matthew draaide gewoon ok voor mij, omdat niet alles wat hij draaide helemaal mijn ding was. Toen met G&D in Rotterdam was ik t wel helemaal met je eens, maar nu gewoon ff niet...


___________________
I'll break you, when you fall away
I'll kill you!!

Old Post Nov-05-2004 15:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Esrem Click here to Send Esrem a Private Message Add Esrem to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

Matthew deed t voor mij iets beter dan Armin, vooral ook omdattie begon met Duncan Sheik Maar de sfeer kwam er pas echt in toen armin weer ging draaien... Naja hoe dan ook, ik vonnet leuk!

Old Post Nov-05-2004 17:11 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by eieregooie
Matthew deed t voor mij iets beter dan Armin, vooral ook omdattie begon met Duncan Sheik Maar de sfeer kwam er pas echt in toen armin weer ging draaien... Naja hoe dan ook, ik vonnet leuk!

Wat weet jij ernou van.


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Nov-05-2004 17:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [04-11-2004] ASOT Live (batterijen feest) - Panama, Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknow track from a Mauro Picotto live set @ Privilege [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTopmodelz - "Strings Of Infinity" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:00.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!