|
|
|
|
 |
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002
|
|
|
Nov-05-2004 10:56
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
sndh
'dispels & contradicts'

Registered: May 2003
|
|
|
ZO, ik ben wakker.... wat een nacht!
Kwam om 22.15 aan bij de Panama, helaas kwartiertje Matthew moeten missen maar goed. Bleek erg rustig te zijn, erg kalme sfeer en de dansvloer was net aan half gevuld. Beetje onwennig begon ik er ook maar op te staan, in je eentje kan je het ook prima hebben! Esrem spotte me als eerste en enigste (naja Perry ook). Vanaf toen kwam de sfeer erin . Aantal superlekkere platen gehoord, erg vet! Veel goeie nummers, maar af en toe liet ie het ook een beetje doodvallen vond ik. Soms was het net ff te 'kaal'.
Konijn zelfs op de dansvloer, kicken... Toen armin kwam had ik in eerste instantie moeite om maar te blijven gaan, 2e plaat van hem vond ik echt vreselijk Maar toen ie wat oudere trancy plaatjes draaide ging ik toch lekker los. Heerlijk staan springen met Esrem, tussen alle opa's, gepiercede oma's en ander tuig, Quote 500's, kakkers, streepjespakken en hoertjes. Divers publiek, dat wel. En ze gingen langer mee dankzij de duracell.
Om 2 uur moest ik helaas weg om de nachtbus te halen. Heel eind gelopen, van de Panama naar de Marnixstraat. En kwart voor 3 daar, jawel, de nachtbus reed niet! GODVERDEGODVER....wat nu? Bus genomen terug naar CS, daar gekeken voor nachttreinen, die gaan niet naar het dorp Haarlem. Nogmaals godver. Eerste trein kwam 5.40, daar hadden we geen zin in. Toen maar ouders opgebeld of ze even kwamen. Toffe vader heeft de vriendin met wie ik was...Gast was er binnen 3kwartier en we reden terug met Phil Collins en andere oude meuk Half 5 eindelijk thuis,het had ook 6.30 kunnen zijn als we met de trein gingen...
Post zometeen wat filmpjes en foto's!

|
|
Nov-05-2004 11:10
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 18:00.
Forum Rules: