|
וואי איזה מסיבה סוף הייתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא נראה לי שנהניתי ממסיבה כל כך מאז פרי קורסטן 
לא יעזור... פשוט היה מדהים!!!
הגענו לשם בערך ב 00:20 ככה והיה באמת תור כמו שאילן ציין...
רואה בחוץ את צח ואלי, ואז מגיע אריק עם חבר שלו ופתאום מגיח מהפינה גם מוש ומלטדאון (סורי אחי עדיין לא קלטתי את השם )
אומרים שלום שלום ואז מופיע אילן בכבודו ובעצמו ומודיע שיש למה לצפות בקשר לחולצה... אבל עדיין לא מוכן לחשוף אותה 
טוב אחרי כמה דקות נכנסים בלי יותר מדי סיבוכים וחבר שלי אפילו משיגים לי הנחה ושילמתי 80... מה יכול להיות יותר טוב מבמקום לשלם 100 פתאום לקבל הנחה של 20 שקל לידיים 
טוב... נכנסים והשעה איזה 00:40 ככה... רוקדים קצת לצלילי הלפרין שהיה ברגוע יחסית... ואז בסביבות 1:20 אני מניח הוא כבר התחיל להביא דברים פצצות בקצב מטורף... התרשמתי לטובה מאוד מסוף הסט שלו אתמול
בשעה 2 כולנו כבר מחכים שמייק יעלה, ואז משום מקום מגיע ארתור גורדון וטוב שהוא בא... חימם את מייק מצוין לפי דעתי!!
היה לו סט מאוד אנרגטי עם הרבה דברים טובים שלצערי את רובם לא הכרתי
אבל ממש התלהבתי לשמוע שם את דארק טו לייט... אחד הווקאלים היפים ששמעתי בחודשים האחרונים... בעיקר במסיבה!!
ארתור מביא איזה סט של שעה ככה... וכבר ב 2:50 אנחנו רואים את מייק עולה לעמדה ומתחיל לארגן את הדברים שלו
ישר הולכים ומצטלמים איתו אני וצח וגם אילן הצטלם איתו... והכי מצחיק... צח היה בשוק ממנו... הוא בא אליי עושה לי... וואי קבל איזה סוס המייק הזה... ואכן הוא צדק... מייק לא כזה גבוה... אבל הוא די רחב
מייק מתחיל את הסט שלו בשעה 3 אחרי שארתור גורדון מפנה לו את הבמה ולצערי מתחיל ממש חלש עם טראקים שאני לא מתבייש להגיד שקצת הרדימו... יותר מדי עייפים בשביל תחילת סט
אבל הישועה לא אחרה לבוא ובשעה 3:40 הוא כבר התחיל להרביץ בנו טראק אחרי טראק עד שהתחרפנו
היה כמה טראקים שהרימו אותנו לשמיים... אני ומוש השתגענו שהיה את ג'אמפ דה נקסט טריין... פעם ראשונה שאני שומע את הרמיקס של קיו ואלברט במסיבה... זה טראק שמרים אותך לתקרה!!!
והיה מאוד מרגש לשמוע שם סילבר בט' ודברים שלא הכרתי כמו טייפון וסייבר דיזייר... כל הזין בלא להיות מעודכן 
השיא בשביל אילן היה אחרי הרבה הרבה הצקות שמייק שם את הטראק שהוא כל כך רצה... אילן עמד עם החולצה והראה לו ומייק עושה לו כזה... אפטר.. אפטר...
אני ביקשתי ממייק את יוניברסל ניישן... כי פשוט הייתי חייב לשמוע אתזה... אבל הוא חיפש ואמר לי שהוא מצטער ושהוא שכח את זה... אבל לא נורא... הוא פיצה אותי עם סטריינג' וורלד וההדרן דה לגאסי
היה מאוד כיף לדבר פעם ראשונה עם הרבה אנשים
בין אם זה אדיר, ירון, סיסי, גיל (בלו דרגון), מלטדאון (עוד פעם אחי... ברח לי השם) ועוד
יש מצב שזה היה המפגש הכי גדול של הפורום... אני בכל אופן... נהניתי מאוד מאוד ואפילו יש מצב אני ינחת היום בטי אל וי למסיבה של החיילים עם מייק 
___________________
.
|