Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > MIKE @ NEXT, Friday 03/12/2004
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by markfeldman

אני אתייחד היום עם חברתי לפני הנסיעה לחו"ל שבוע הבא.


אתייחד?

חחח מה זה השפה הזאת מארק?

תראו שזה בחושך מלא וצריך סדין מיוחד

התייעצתם עם הרב גלויברמן לפני זה.?


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Dec-10-2004 17:06 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markfeldman
Officer & a Gentelman



Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner

quote:
אתייחד?

חחח מה זה השפה הזאת מארק?

תראו שזה בחושך מלא וצריך סדין מיוחד

התייעצתם עם הרב גלויברמן לפני זה.?


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

"הרב גלויברמן".....חחחחחחחחחחחחחחח


___________________
WAITING FOR (06-06-2009):
Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years

Old Post Dec-10-2004 19:40  Israel
Click Here to See the Profile for markfeldman Click here to Send markfeldman a Private Message Add markfeldman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Huge-A
Dj / Producer



Registered: Jul 2004
Location:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
[QUOTE]Originally posted by Hell_Copter
אני זוכר שפרי ויוהן ממש ממש נהנו מזה וצחקו [/QUOTE


א זוכר לגבי חילן אבל פרי קיבל את זה בהבנה ומאוד אהב את זה
....
בכלל רוב הדי גיים שראיתי אהבו את זה..
חוץ מגיטלמן...
עוד "נקודת זכות " לבחור

קיצר
תראו תחולצה שלי היום
אהה וגיל אני לא נותן לך בלעדיות על התמונות של החולצה המיוחדת
מה זה החארטה הזה שלא רושמים אותי ?!?!?!

אדיר
גם כשאני יהיה די גיי מצליח אני עדיין לא ישכח מי גירש את החושך שכל כך פחדתי ממנו מצפה לראות אותכם היום


היום תבין טוב מאוד מי מגרש חושך ומה זה אור
נראה אותך שם יחציל..


___________________
www.Huge-A.com
www.myspace.com/adirelimelech
Huge-A @ Agnosia Records

Old Post Dec-10-2004 20:11  United States
Click Here to See the Profile for Huge-A Click here to Send Huge-A a Private Message Visit Huge-A's homepage! Add Huge-A to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Huge-A
Dj / Producer



Registered: Jul 2004
Location:

quote:
Originally posted by markfeldman
ואווו איזו אסופה נכבדה של הפורום.....

I GUESS I'LL C U NEXT TIME IN ARMIN ?


אתה בקושי מגיע למסיבות ... צא קצת ואל תתקע בסגנון של מוזיקה .. תלמד דברים חדשים קצת לא יזיק
בקשר לאינר סיטי אני לא יוצא כי אנשים כבדים בישראל אז השקעתי את הכסף בבורסה
.. סתם את הכסף כבר השקעתי על משהו לעתיד ככה שזה מבוטל ...


___________________
www.Huge-A.com
www.myspace.com/adirelimelech
Huge-A @ Agnosia Records

Old Post Dec-10-2004 20:16  United States
Click Here to See the Profile for Huge-A Click here to Send Huge-A a Private Message Visit Huge-A's homepage! Add Huge-A to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

יאללה מייקי... הנה אנחנו באים


___________________
.

Old Post Dec-10-2004 21:27 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Huge-A
Dj / Producer



Registered: Jul 2004
Location:

לכל המגיעים תהיו בסביבת העמדה..
או שתחפשו אורות ותבואו להגיד שלום..
חויובה


___________________
www.Huge-A.com
www.myspace.com/adirelimelech
Huge-A @ Agnosia Records

Old Post Dec-10-2004 21:49  United States
Click Here to See the Profile for Huge-A Click here to Send Huge-A a Private Message Visit Huge-A's homepage! Add Huge-A to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Huge-A
Dj / Producer



Registered: Jul 2004
Location:

אנחנו בדרך..


___________________
www.Huge-A.com
www.myspace.com/adirelimelech
Huge-A @ Agnosia Records

Old Post Dec-10-2004 23:05  United States
Click Here to See the Profile for Huge-A Click here to Send Huge-A a Private Message Visit Huge-A's homepage! Add Huge-A to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

טוב חברים יש לי עוד טיפה אנרגיה כדי להביא לכם ריביו לפחות חלקי
אז ככה
בסביבות 23:30 אני יוצא מהבית לכיוון התחנה לתפוס מונית
מפה לשם אני מגיע לקו מילניום כמעט ב-00:30
ורואה משהו שלא ראיתי בקו ב-3 המסיבות הקודמות
תור בכניסה
עשה לי טוב לדעת שמייק מושך קהל (או שמערכת הייחצון המשומנת של נקסט אבל למי אכפת) חוץ מזה שכבר בכניסה ראיתי כמה קולגות שלא נראו באיזור מימי פרי קורסטן בטי אל וי
(ע"ע עוזי, רועי וחברו)

טוב אני מגיע...
לא מחכה יותר מדי למרות התור...אני אייל ומוש נכנסים
יורדים על הנחה חביבה ונכנסים ב-70 (מסיבה הבאה שלי כנראה כניסה חינם...)
ברקע הלפרין ממשיך להשמע טוב יותר מבעבר
מנגן קטע שהוא מנגן הרבה והוא פשוט מצוין וצח בטח יחשוף לנו סוף סוף את שמו אחרי שהחצוף פשוט עלה לעמדה והסתכל בלפטופ של הלפרין
הלפרין גם ניגן אחרי הפסקה מסוימת את


one solid wave
והשמעת בכורה מהלפרין ל
rank 1 - beats @ rank 1 dot com
בשעה שתיים עולה לעמדה ארתור גורדון (מאיפה הוא בא?) ופותח עם
jan gustaffson - true fiction (לא זוכר כבר אם זה היה הקטע...)
one army man - ballroom dancer
mpyreal sun - from dark to light (club mix)
mojado feat. mr sam - el toro
בהמשך הוא עולה גבוה יותר לקטעים שהיה לי קשה לעכל...ב-3 זה קורה
לעיני קו מילניום מלא לחלוטין (בקושי היה מקום לזוז) עולה היוצר המעולה מייק לנגן
אבל הפלא ופלא הוא לא בדיוק מסתדר עם הציוד ומשקורה שם...
מייק מנגן רק עם דיסקים והוא רואה פטיפונים תקועים לו בפרצוף
בלית ברירה מכבים את המוזיקה ומחברים לו את הקומפקטים
מייק מתחיל את הסט שלו
התחלה רדומה מנומנמת מאוד
מתאים מאוד לאנשים שעייפים...
בערך 5 טראקים שכאלה עוברים עד ש (מארק תקשיב טוב יש כאן פספוס מספר אחד שלך...אולי ה-פספוס הגדול )
קטע מוכר מפציע ברקע הלוא זה הקטע המצוין
lue haze - into nothing (bill hamels remix) ני מתרומם פה באוויר ומחכה לבאות
והבאות אכן עלו לקו יותר אפליפטי
הסט מכאן ואילך נע ונד בין טק טראנס אפליפטינג טראנס ופרוג טראנס
אז מה היה שאני זוכר?
musix - cyber desire
armin vs. mike - pound
armin vs. mike - intruder
solar stone vs. scott bond - redline highway
lily hayden - anything (gabriel & dresden 313 dub mix)
vadim zhukov - exit (robert nickson remix)או גרסה רגילה תקנו אותי אם טעיתי
mojado feat. mr sam - naranja (dimitry andreas remix) שוב אולי זאת הגרסה של מר סאם
re:locate - typhoon
sunrise at palamos
m.i.k.e - turn out the lights
perry oneil - wave force
young parisians - jump the next train (kyau & albert remix)

ופנינת הערב עד לאותו רגע שלו חיכיתי הכותרת שהיתה כתובה גם על החולצה שלי מאחור
m.i.k.e. - massive motion

טוב בטח היו עוד קטעים שאני לא זוכר אז אתם מוזמנים להשלים את הרשימה שלי...

מייק כבר בשלבי סיום זורק את הקטע הנוסטלגי הנהדר
plastic boy - silver bath
ואז מודיע רוני לכולם שהיתה אחלה מסיבה והיה נעים לארח את מייק
150+ האנשים שסחבו עד כמעט 6 בבוקר שמעו שתיקה קלה ואז מייק שם את
strange world והרים את כולם באוויר
תם לו סטריינג וורלד
והקהל מתחיל להיות רעב
אף אחד לא זז ממקומו וכולם דורשים עוד
מהמקום בו עמדתי שמעתי צעקות "פלאסטיק בוי" ועוד דברים שצעקו
אבל אני הייתי שתי סנטימטר ממייק...
צעקתי לו הכי חזק שיכולתי
push - the legacy
בזמן שהוא חיפש מה לשים
10 שניות לאחר מכן מתחיל להתנגן הקטע הנפלא הזה שסגר את הערב לא לפני שהקהל הרעב ביקש עוד...
ביקש אך הפעם כבר לא קיבל...
טוב לראות כמות של אנשים בסדר גודל של משהיה ברוברט גיטלמן בסביבות 2 בלילה
בשעה 6 בבוקר כשמייק מגיע לקו....

היוצר המוכשר הזה לא הלך לפני שזרק לנו שהוא מזמן לא היה בארץ והוא צריך להתחיל לבקר בה יותר והוא מבטיח שמעכשיו הוא יהיה פעמיים בשנה
אני לא חמדן
אם מייק בא פעמיים בשנה השורה התחתונה היא שאני יגיע גם
סה"כ מייק כדי ג'יי לוקה בחסר בצד הטכני... לא מעט פאשלות שהיו לו... מייק מנסה להתחכם ולשחק לפעמים קצת עם המקצב של קטעים . שילמד מיוהן חילן איך עושים את זה נכון
גם המעברים בין הטראקים לא תמיד היו חלקים... בוא נגיד שאחרי שנהניתי בארוע הזה אני שוקל ללכת לטיאסטו כי טיאסטו עם כל משאמרתי עליו יותר טוב מבחינה טכנית ממייק כדי גיי
אפילו הרבה יותר טוב
ועדיין הצלחתי להנות מאוד במייק בעיקר בגלל פלייליסט שהלך והשתפר עד
לסיום שלא הותיר ספקות בכלל
בסופו של דבר יותר כל כך מוכשר כמו מייק צריך לנגן 5-6 קטעים שלו במהלך הסט והוא קונה תקהל


אהההה....
ואיך אפשר בלי לציין שאילן לא עזב בלי חתימה...
כן מייק חתם לי על החולצה המושקעת שלי
זה כבר הפך להיות נוהל


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Dec-11-2004 05:50 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Huge-A
Dj / Producer



Registered: Jul 2004
Location:

טוב אני מסטול יותר מידי אחרי נאפיס אז בוקר טוסט לכולם ופצצות..

ריוויו דאני יקום בעזרת ה'...


___________________
www.Huge-A.com
www.myspace.com/adirelimelech
Huge-A @ Agnosia Records

Old Post Dec-11-2004 05:54  United States
Click Here to See the Profile for Huge-A Click here to Send Huge-A a Private Message Visit Huge-A's homepage! Add Huge-A to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Huge-A
Dj / Producer



Registered: Jul 2004
Location:

אהה נזכרתי משפט לחיים..
"רוסים באהבה או לא רוסים בכלל..."


___________________
www.Huge-A.com
www.myspace.com/adirelimelech
Huge-A @ Agnosia Records

Old Post Dec-11-2004 05:55  United States
Click Here to See the Profile for Huge-A Click here to Send Huge-A a Private Message Visit Huge-A's homepage! Add Huge-A to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv

אנחנו התחלנו את הערב בבית עם חברים שהגיעו מב"ש
במיוחד בשביל מייק (לא פוש מייק קרוז )
ברבע לאחת זזנו אנחנו לכיוון הקו והחברים לטיאלוי,כבר לפי התור בכניסה
(לקח לנו אולי חצי שעה להכנס) ידענו שהולך להיות צפוף
ליד העמדה כרגיל פגשנו את חברי הפורום כמעט בהרכב מלא
(אני חיייבת לציין שהיה טוב לראות את כולם
הייתה אחלה מוסיקה! הלפרין וגורדון שיחקו אותה ביג טיים!
אח"כ עלה מייק וכמו שאילן ציין בהתחלה היה רדום לאללה!
כמעט נרדמתי שם... אבל אח"כ הוא עלה ועלה ועלה!
לא ממש שמתי לב לתקלות הטכניות שאילן ציין ולא זכור לי בכלל שהפסיקו ת'מוסיקה באיזשהו שלב... מוזר
לסיכום: הייתה מוסיקה טובה וזו יכלה להיות אחלה מסיבה
אם לא היה כ"כ צפוף! לא היה מקום לזוז! והיה חםםםםםם הזעתי כמו איזה היפופוטם מיוחם
אבל בסה"כ היה טוב


___________________

Old Post Dec-11-2004 12:45  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

וואי איזה מסיבה סוף הייתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא נראה לי שנהניתי ממסיבה כל כך מאז פרי קורסטן
לא יעזור... פשוט היה מדהים!!!

הגענו לשם בערך ב 00:20 ככה והיה באמת תור כמו שאילן ציין...
רואה בחוץ את צח ואלי, ואז מגיע אריק עם חבר שלו ופתאום מגיח מהפינה גם מוש ומלטדאון (סורי אחי עדיין לא קלטתי את השם )
אומרים שלום שלום ואז מופיע אילן בכבודו ובעצמו ומודיע שיש למה לצפות בקשר לחולצה... אבל עדיין לא מוכן לחשוף אותה
טוב אחרי כמה דקות נכנסים בלי יותר מדי סיבוכים וחבר שלי אפילו משיגים לי הנחה ושילמתי 80... מה יכול להיות יותר טוב מבמקום לשלם 100 פתאום לקבל הנחה של 20 שקל לידיים

טוב... נכנסים והשעה איזה 00:40 ככה... רוקדים קצת לצלילי הלפרין שהיה ברגוע יחסית... ואז בסביבות 1:20 אני מניח הוא כבר התחיל להביא דברים פצצות בקצב מטורף... התרשמתי לטובה מאוד מסוף הסט שלו אתמול
בשעה 2 כולנו כבר מחכים שמייק יעלה, ואז משום מקום מגיע ארתור גורדון וטוב שהוא בא... חימם את מייק מצוין לפי דעתי!!
היה לו סט מאוד אנרגטי עם הרבה דברים טובים שלצערי את רובם לא הכרתי
אבל ממש התלהבתי לשמוע שם את דארק טו לייט... אחד הווקאלים היפים ששמעתי בחודשים האחרונים... בעיקר במסיבה!!
ארתור מביא איזה סט של שעה ככה... וכבר ב 2:50 אנחנו רואים את מייק עולה לעמדה ומתחיל לארגן את הדברים שלו
ישר הולכים ומצטלמים איתו אני וצח וגם אילן הצטלם איתו... והכי מצחיק... צח היה בשוק ממנו... הוא בא אליי עושה לי... וואי קבל איזה סוס המייק הזה... ואכן הוא צדק... מייק לא כזה גבוה... אבל הוא די רחב
מייק מתחיל את הסט שלו בשעה 3 אחרי שארתור גורדון מפנה לו את הבמה ולצערי מתחיל ממש חלש עם טראקים שאני לא מתבייש להגיד שקצת הרדימו... יותר מדי עייפים בשביל תחילת סט
אבל הישועה לא אחרה לבוא ובשעה 3:40 הוא כבר התחיל להרביץ בנו טראק אחרי טראק עד שהתחרפנו
היה כמה טראקים שהרימו אותנו לשמיים... אני ומוש השתגענו שהיה את ג'אמפ דה נקסט טריין... פעם ראשונה שאני שומע את הרמיקס של קיו ואלברט במסיבה... זה טראק שמרים אותך לתקרה!!!
והיה מאוד מרגש לשמוע שם סילבר בט' ודברים שלא הכרתי כמו טייפון וסייבר דיזייר... כל הזין בלא להיות מעודכן
השיא בשביל אילן היה אחרי הרבה הרבה הצקות שמייק שם את הטראק שהוא כל כך רצה... אילן עמד עם החולצה והראה לו ומייק עושה לו כזה... אפטר.. אפטר...
אני ביקשתי ממייק את יוניברסל ניישן... כי פשוט הייתי חייב לשמוע אתזה... אבל הוא חיפש ואמר לי שהוא מצטער ושהוא שכח את זה... אבל לא נורא... הוא פיצה אותי עם סטריינג' וורלד וההדרן דה לגאסי

היה מאוד כיף לדבר פעם ראשונה עם הרבה אנשים
בין אם זה אדיר, ירון, סיסי, גיל (בלו דרגון), מלטדאון (עוד פעם אחי... ברח לי השם) ועוד
יש מצב שזה היה המפגש הכי גדול של הפורום... אני בכל אופן... נהניתי מאוד מאוד ואפילו יש מצב אני ינחת היום בטי אל וי למסיבה של החיילים עם מייק


___________________
.

Old Post Dec-11-2004 12:52 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > MIKE @ NEXT, Friday 03/12/2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackprobably obvious - Kyau & Albert [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAyion - "Thru the Night" (Solid Slide remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:08.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!