Originally posted by Gladius
(al die spieren kweken -fitness bv- komt imo toch maar neer op machogedrag).
Sig mateke, iets tegen fitness ofwa? Ik doe da ook om wa bij te komen, want ik ben ook enorm mager. Veel proteïnen eten, en dan gaan trainen, dat zich da omzet in spierkes eh... allez, ik probeer toch
sewwes koude schotel met hamburger en frietjes! jummie
Dec-07-2004 17:13
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Pizza !!!
Dec-07-2004 17:27
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Gladius
moet wel hard zijn =\. Ik mag zoveel eten ik wil, ik kom toch niets bij. Ik ben wel vrij mager (mss te mager), maar het boeit me niet echt om er struiser uit te zien. (al die spieren kweken -fitness bv- komt imo toch maar neer op machogedrag). Als ge gewicht kwijt wilt geraken, ga dan echt sporten eh...
seg Tom, stuur me zo 'ns wat bammetjes aub =).
same here
en I agree met da fitness gezeik
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Dec-07-2004 17:32
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
fitness is tof
en jah, als da macho gedrag is ... sjah, dan is da ma zo ... anderen weten beter about me
Dec-07-2004 17:59
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Boohoohoo, fitness gezeik... Ik ben geen macho, en ik zal da ook nooit zijn, de mensen die mij kennen zouden dat toch moeten beamen. En als ik dan macho-gedrag vertoon is dat om onnozel te doen en de echte macho's belachelijk te maken.
Is het toegestaan van een beetje spieren te proberen kweken? Ik wil niet voor de rest van m'n leven met een kiekeborstje blijven rondlopen he
en trouwens, altijd die dinges die ik moet verhuizen thuis, die spieren komen altijd van pas
*tijd voor een 20.30 uurtje* :: Danone en fruit met perzik en een glaasje fruitsap
Dec-07-2004 19:30
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Kheb ook een jaar of 6 geleden door een blessure moeten stoppen met sporten, en kben toen ook op een jaar tijd 15 kilo aangekomen. Maar die heb ik er relatief snel afgekregen door gewoon terug te sporten en vooral minder te eten. Gezond eten hoeft zelfs helemaal niet, gewoon uw hoeveelheid dratisch verminderen...
Hoezo matcho gedrag?
ik fitness ook wel eens en ik zie er gewoon stoerder uit nu en heb ook minder schrik als ik over straat loop . Btw dat scoort ook grieten met hopen, geloof mij spieren is the way to gooooooooo
NOT
(je doet toch wat je wil zeker, het gaat tenslotte toch om het innerlijk )
ik kan matcho niet eens schrijven, naah
Dec-07-2004 21:15
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Suikerwafelke
Dec-07-2004 21:23
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by djcresto
ik ga deze thread hier nie teveel lezen. Kheb in men leven al genoeg en te ongezond gegeten wat al gans men leven leidde tot overgewicht. De laatste maanden heb ik daar nog echt iets aan gedaan. En theeft nog geholpen ook. Kmoet zeggen bij momenten is het echt wel moeilijk om die lekkere dingen te laten liggen.
ik kom zelf ook van een serieus buikje... tom heeft mijn pas (mijn identiteiskaart e... kzet het er maar bij, anders kunt ge die zin anders lezen) zelfs al eens gezien, en die is gewoon om te gieren. ik denk dat mijn hoogtepunt toch wel 90 was.
toen ben ik gaan werken en nu zit ik op 74.en dat op een half jaar niets slecht. gezie den bouw is toch nog voor iets goed.
btw Ik vind da raar dat jullie fitnessen als macho bezien. wtf ik bedoel das toch hetzelfde als sporten ge traint toch dezelfde spieren, of de spieren naar keuze... en trouwens er bestaat ook een verschil... conditie fitnessen of power.. en die power das macho en das voos want op den duur hebt ge 2 armen van 50cm omtrek en van die klein beentjes and stuff. (stom zicht imo)
en zoals bouyant zei.. een beetje spieren maakt toch indruk, kzeg niet bodybuilder. maar het maakt toch indruk. maar in the end is het gene da van binnen zit belangrijk.