Kaidreas stoft zijn witte cowboyhoed alvast af.. nu nog een powerball... en flashen met die handel
Dec-16-2004 17:56
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
Eerst belt vandaag "Christoph van ID&T" naar mij om te vragen of ik da sms'ke gekregen had, blijkbaar deden ze een enquete of hun geld van die smskes goed besteed is ...
Dan kom 'k thuis en welke aangename verassing ligt er daar te wachten: idd ook post van ID&T, met een DVD erin, heeft iemand die al gezien, is hij interessant / goddelijk ?
'k Heb nl geen DVD speler thuis, enkel op kot, alle ja die werkt nu ook niet want men pc is gecrasht ofzo i.e.g. 't enige dat ie nog doet is constant opnieuw opstarten.
Originally posted by djcresto
waarom krijg ik toch niks
Ja echt eh, ik wil ook dingen krijgen
Dec-17-2004 19:24
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Mystique
Ja echt eh, ik wil ook dingen krijgen
laat op 5 verschillende sites uw email adres achter, dan is da zo gefixed
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Dec-17-2004 19:48
Meltoz
Ferry Corsten Addict
Registered: Nov 2003
Vandaag is ff bij de Free Record Shop langs geweest in Antwerpen en blijkbaar gaan de tickets toch vlotjes de deur uit, nie da'k er al genomen heb, want wil echt de Line-Up eerst zien
Dec-18-2004 20:45
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Meltoz
Vandaag is ff bij de Free Record Shop langs geweest in Antwerpen en blijkbaar gaan de tickets toch vlotjes de deur uit, nie da'k er al genomen heb, want wil echt de Line-Up eerst zien
Registered: Jan 2004
vind ik wel erg eigenlijk...
hopelijk is het uitverkocht voordat de line-up bekend wordt gemaakt... en zetten ze dan "DJ jean 8hour dj-set" op den affiche
Dec-19-2004 00:05
Aurélie
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
Of erger , het is een goeie line-up en de zaal zit vol met mensen zoals we ons ze allemaal kunnen voorstellen die al kaartje hadden ; keet is uitverkocht en wij kunnen allemaal niet gaan of ons ticket op de zwarte markt gaan kopen , could be
Trouwens wanneer wordt ie bekend gemaakt ?
Dec-19-2004 00:19
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Aurélie
Of erger , het is een goeie line-up en de zaal zit vol met mensen zoals we ons ze allemaal kunnen voorstellen die al kaartje hadden ; keet is uitverkocht en wij kunnen allemaal niet gaan of ons ticket op de zwarte markt gaan kopen , could be
I don't like the sound of that...
maja, tijd dan om met de BETA thug crew wat mensen "discreet" hun tickets afhandig te maken zodat we toch kunnen gaan dan