Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Stom nieuws
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Tiger777
Pensionable tranceaddict



Registered: Dec 2002
Location: Ternat

de meeste mensen hebben nu eenmaal idolen nodig. Ik kan mij inderdaad ook vreselijk ergeren aan de heldenstatus die mensen als 50 cent verwerven, maar ergens vullen ze een noodzaak van 'de mens' in denk ik: Het kunnen opkijken naar iemand. Sportmensen, zangers en koningen maken daar ergens 'gebruik' van.

En gewoon zeggen "al hun muziek is slecht omdat het gehyped is" is toch ook een beetje overdreven. Neem nu inderdaad tiesto. Als ik hier op dees forum de urban train op vinyl zou aanbieden, denkt ge dat ik het zou kwijtgeraken? Tuurlijk wel. Als iets goed is moet ge dat ook durven zeggen, gehyped of niet: Coldplay heeft best wel nummertjes die me aanspreken en het genre voor mij ietwat toegankelijker en interessanter maken.

Old Post Feb-18-2006 13:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !



Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by Tiger777



Laten we dat dan ffe aan de kant, akkoord?


akkoord


En om ne laatste keer terug te komen op coldplay.

Er zijn hier veel mensen die precies niet weten wat overrated is. Tis niet omdat ik zeg dat coldplay overrated is, dat ik die groep crap vind en dat al hun nummers slecht zijn. Vraag me af hoe je zo een conclusies kunt trekken. Zoals ik al eerder zei vind ik gewoon heel die hype rond hun overdreven, en ik betwijfel dat iemand het daar mee oneens kan zijn.

En +1 op Z. haar post.


___________________
Albums of the year:
1. Hybrid - I Choose Noise
2. Liberto - Lullaby
3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Feb-18-2006 13:41  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd



Registered: Oct 2004
Location: Belgium

Ik zou Coldplay toch niet overrated noemen; want ze brengen nog dikwijls kwaliteit uit. De term overrated zou ik pas gebruiken als ze blijven verkopen, ondanks dat het crap is en alle sound hetzelfde blijft en hier past Ian Van Dahl bvb wel !!).
Coldplay brengt leuke, vernieuwende gitaardeuntjes... en het feit dat ze veel in de hitparades staan maakt nieks uit... U2 heeft dat ook bvb en die zijn niet overrated ? Nee dat zijn helden

En waarom die vergelijking met Tiësto uiterst irrelevant is:

Als je als nieuweling naar rock luistert en je komt Coldplay tegen en je associeert het ermee... fine, ze hebben een 30tal nummers en daar blijft het bij. Je kan daar toch niet naar blijven luisteren en dan ontdek je zelf wel nieuwe dingen.
Tiësto heeft maar een 6tal liedjes waarvan een videoclip is gemaakt die veelvuldig op tv kwamen, en als je als trance nieuweling bij Tiësto aankomt, fine. Maar daarna ga je ontdekken dat hij naast eigen producties ook dj sets heeft; die een heel ander beeld van de scene geven, wat coldplay niet doet. Je kan perfect voortgaan op trance door alleen maar naar Tiësto te luisteren, want zijn platenkeuze is ruim, wordt dikwijls vernieuwd en is meestal.kwalitatieve trance.

En daarbij, Tiësto is niet prominent aanwezig in de hitparades zoals bvb Britney Spears, het is nu een tijde geleden, en wellicht zal hij opnieuw opduiken binnenkort met het maken van zijn nieuw album.
Maar ik wil er dan wel effe bijzeggen dat ook Tiger gelijk heeft dat alles een hype is binnen zijn genre; ik kan hier perfect zeggen dat armin ook overrated is en een slecht beeld van trance geeft.
Burned with desire was trouwens langer in de internationale hitparades dan Just Be; en Serenity heeft ook Armin gelinkt aan trance, ook geen al te goed voorbeeld.
Het enigste nummer dat gewoon de pan uitswong vroeger was lousy, old Traffic ... voor de rest is er nieks mis mee om die arriesten met trance te associëren, want het is niet noodzakelijk zo dat er véél beter bestaat als je al hun prestaties bekijkt.

Old Post Feb-18-2006 14:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadowkid
hitokiri



Registered: Apr 2005
Location: Ternat,Belgium

Overrated is niet alleen van toepassing als het product crap is hoor. Overrated is overgewaardeerd, dwz dat iets dat goed of middelmatig is, subliem of "best there is" noemen ook overraten is. En overrated is en blijft ook een mening en geen feit; de grote fans van iets zullen dat product nooit overrated noemen. Ik gebruik overrated dikwijls in de zin van: Het valt wel mee, maar bijlange niet zo goed als de meerderheid vind.

Old Post Feb-18-2006 14:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Shadowkid Click here to Send Shadowkid a Private Message Add Shadowkid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics



Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven

quote:
Originally posted by Phortastic
Er zijn hier veel mensen die precies niet weten wat overrated is. Tis niet omdat ik zeg dat coldplay overrated is, dat ik die groep crap vind en dat al hun nummers slecht zijn. Vraag me af hoe je zo een conclusies kunt trekken. Zoals ik al eerder zei vind ik gewoon heel die hype rond hun overdreven, en ik betwijfel dat iemand het daar mee oneens kan zijn.


mja op de duur kan je de term "overrated" zo ver uitstrijken, dat alles overrated is (of lees: met een hype errond)
zelfs uwe lievelingsmuziek. so in the end... what's wrong with being overrated.
ge zijt zeker en vast geen beter persoon als je altijd dwars doet hoor (lees: anders gedragen, anders kleren, underground muziek beluisteren.)
Elvis zal zeker en vast ook overrated geweest zijn, maar langs de andere kant zijn liedjes blijven toch ook altijd op de radio spelen.
mss moet je het eens langs de trance/prog kant bekijken. die teksten en melodieen kunnen mss bij heel veel mensen gevoelens opwekken.



voorbeeld stel dat iedereen hetzelfde gevoel krijgt als ik bij de plaat, jfos-do what you want (infusion sky remix)
die plaat zou gewoon eindeloos zijn, mss zouden ze er wel een standbeeld voor neerzetten.


___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.

Old Post Feb-18-2006 20:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck



Registered: Jun 2005
Location: Antwerpen

zijn al paar goei dingen gezegd, ook paar minder...

ma vroeg me nu af ofze op een jump-forum Coldplay zouden gaan vergelijken met Coone of Ghost...

Old Post Feb-19-2006 11:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics



Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven

gisteren in highstreet de jump versie van universal nation gehoord. damn was dat ff lachen


___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.

Old Post Feb-19-2006 16:47  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Yet another classic raped


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Feb-19-2006 16:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion



Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium

stopt is allemaal me zage


___________________
https://soundcloud.com/xilvr

Old Post Feb-19-2006 17:02  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict



Registered: Dec 2002
Location: Ternat

quote:
Originally posted by Xilver
stopt is allemaal me zage

Inderdaad. Tis weer'ns tijd voor echt stom nieuws:

Jongetje overleeft wasmachinebeurt

Verstoppertje spelen loopt niet altijd goed af, weet de zevenjarige Gary Purvis. Toen hij zich tijdens een spelletje verstopte in moeders wasmachine, duwde zijn driejarig broertje Robson, die hem had opgemerkt, de deur van het toestel dicht. Het toestel stond nog aan en de trommel begon te draaien en op te warmen.
De angstige kreten van Robson lokten vader Ian naar het toestel die verbijsterd moest zien hoe zijn zoontje ronddraaide in de wastrommel. Toen Gary uit zijn netelige situatie werd bevrijd, had hij al enkele ernstige brandwonden opgelopen. Verder stelt de jongen het goed.

Uit de standaard.

Old Post Feb-19-2006 17:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

Coldplay verwerft zo'n status omdat ze muziek maken die genreoverschrijdend is. Niet enkel vele rockfans vinden coldplay goed, maar ook mensen die normaal fan zijn van andere genres weten hun muziek enorm te apprecieren. Of ze dan al dan niet overhyped zijn laat ik in het midden. Feit is dat vele mensen er mee bezig zijn. Het wordt hier zelfs een topic op een trance forum.


ps veldrijden, das pas overhyped!!!


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Feb-19-2006 17:09  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance



Registered: Nov 2005
Location: Hemiksem, Belgium

quote:
Originally posted by Tiger777
enkele ernstige brandwonden opgelopen. Verder stelt de jongen het goed.



Ik zou zeggen dat hij het dan toch niet zo goed stelt.


___________________

Old Post Feb-19-2006 17:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Bl@ckOut Click here to Send Bl@ckOut a Private Message Add Bl@ckOut to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Stom nieuws
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha bangkok 1995 last one.. [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCuadro - Summerbreeze (Original Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:10.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!