|
| quote: | Originally posted by sabi10
אל תראי אותי ככה...עד לפני שנה בערך לא היה שישי אחד שהייתי יושב בבית. פשוט הצורך הזה נחלש ואני מעדיף לשבת באיזה פאב עם החברים או לבלות עם האישה...
ועוד בעיה היא שעוד פעם יוהן, עוד פעם ארמין... שיביאו מישהו חדש.
ואני אשתדל להגיע יותר בשנה הקרובה... |
נו באמת...
כמו שידידי רב המשגל מארק אומר
"העיקר המוזיקה"
ויותר חשוב מזה
"אם ארמין יגיע כל שבוע להיות רזידנט של נקסט אני יגיע כל שבוע למסיבות שלהם"
אבל כל אחד והחלטתו הוא...
אני ללא רכב בלי הסעה ועדיין מנסה לחשוב איך להגיע היום לטי אל וי...
זה הזין בטי אל וי
אין רכב יש בעיות הגעה
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|