Originally posted by emma
ik wil ook wel wa flyeren op school
Ik zit in Artevelde, das een hogeschool hier in Gent.
Ik wist niet dat je in Gent op school zit Wat volg je op Artevelde? Ik zit op het Guislain (de school voor alle duidelijkheid ) en in mijn klas zitten er nog een paar die overgkomen zijn van Artevelde; ze hadden er verpleegkunde gestudeerd.
Jan-15-2005 10:58
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by FUSyke
Ik wist niet dat je in Gent op school zit Wat volg je op Artevelde? Ik zit op het Guislain (de school voor alle duidelijkheid ) en in mijn klas zitten er nog een paar die overgkomen zijn van Artevelde; ze hadden er verpleegkunde gestudeerd.
ik zit nu in mijn eerste jaar communicatiemanagement...
Best wel leuk hier in Gent vinnek
ik ken nog wel wa volk da architectuur doen in gent.
kzal daar ook wat reclame gaan maken
Jan-15-2005 14:35
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Van hoelaat tot hoelaat gaan we feesten, tzou leuk als ik trein naar en trein terug kon pakkken zonder over slaapplaats zorgen te maken.
Een slaapplaats is ook altijd fijn, maar 1ste trein of 2...3...4 werkt ook voor mij
Jan-15-2005 15:26
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Van hoelaat tot hoelaat gaan we feesten, tzou leuk als ik trein naar en trein terug kon pakkken zonder over slaapplaats zorgen te maken.
Euhm, tot de eerste treinen terug denk ik. Als het aan mij ligt toch!
Eigenlijk geen idee tot hoe laat die zaal open is, nog eens kijken op de site...
Originally posted by Jasperovitsj
Euhm, tot de eerste treinen terug denk ik. Als het aan mij ligt toch!
Eigenlijk geen idee tot hoe laat die zaal open is, nog eens kijken op de site...
Tot 6u, maar de eigenaar zei dat het niet zou nauw steekt
Jan-15-2005 17:59
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
in de richting van de grote steden zijn er vanuit Gent al erg vroeg 's morgens treinen, ook op zondag.
Jan-15-2005 18:02
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Ik denk dat de eerste trein richting Antwerpen om 5:05 is... Toch op gewone dagen. Gent heeft een groot station, dus treinen genoeg
Jan-15-2005 19:41
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Als ik met Tom mee kan rijden ga ik misschien toch mee naar die Mindhunters night, to check the place out! Is er iemand¨buiten Oester überhaupt ooit al geweest?
Maar dat komt wel goed, tis een vrij bekende plaats en ja, ze is vrij groot... Maar dat is des te beter, dan kunt ge ze volproppen met allerhande lichtspullen
Oh ja, als der hulp nodig is: Met veel plezier, voor mij is het allesbehalve veraf
Jan-15-2005 23:19
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Originally posted by Tiger777
nee
Maar dat komt wel goed, tis een vrij bekende plaats en ja, ze is vrij groot... Maar dat is des te beter, dan kunt ge ze volproppen met allerhande lichtspullen
Oh ja, als der hulp nodig is: Met veel plezier, voor mij is het allesbehalve veraf
Dus jij komt 3 Feb ook?
Jan-15-2005 23:21
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by eieregooie
Dus jij komt 3 Feb ook?
Bah, dan zijn het nog exames he eitje...Zou misschien best wel kunnen, vermits ik nu te lui ben om te kijken naar mijn examenrooster om te zien of dat niet net dāt weekend voor weefselleer is... Valt af te wachten