Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > PIllen!!!!
Slik jij pillen??
You do not have permission to vote on this poll.
Altijd man!!! 4 3.88%
Ik doe t wel redelijk vaak 8 7.77%
Af en toe, bij grote feesten bijvoorbeeld 19 18.45%
Wel eens geprobeerd, doe t niet meer 4 3.88%
Nee, misschien ooit nog 17 16.50%
Never 48 46.60%
Niet meer 3 2.91%
Total: 103 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Three 'O Three
Lekker raggen

Registered: Mar 2002

Hier wat betrouwbaardere informatie.

quote:
De kater
Redelijk wat mensen die Explosion gebruiken tijdens het weekend, hebben de week er na een met XTC vergelijkbare dip. Ze voelen zich depri, overgevoelig of juist slecht gehumeurd, lichtgeraakt en leeg. Deze dip is meestal op dinsdag het ergst. Sommige mensen hebben nooit last van een dip!

Lijkt mij dus niet onschadelijk.

Old Post Mar-22-2005 01:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Three 'O Three Click here to Send Three 'O Three a Private Message Add Three 'O Three to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Roger
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003784.html

Snap niet waarom Partyflock daarbij genoemd wordt :S

Old Post Mar-22-2005 10:55 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
michie
tranceaddict in training

Registered: Mar 2005

quote:
Originally posted by Phortje
't is echt niet als luchtverfrisser ontwikkeld, maar als drug, dat weet ik zeker Ik denk dat de stof uit zichzelf gewoone en vanillegeurtje heeft. 't wordt alleen als luchtverfrisser verkocht omdat het anders meteen illegaal was (Ga er ook maar niet vanuit dat dit hetzelfde spul is als uit NZ).
Vrienden van me hebben 't wel geprobeerd en 't is ze goed bevallen. Ik heb 't zelf wel liggen, maar ik heb er nog niks mee gedaan

Over de werkzame stof methylone is al wel wat bekend en da's uiteraard op erowid te vinden

Dit klopt idd als ze neit op de verpakking hadden gezet dat het luchtverfrisser was had het eerst door meerdere testen heen moeten gaan en uiteindelijk had het dan niet verkocht mogen worden en nu dus wel voorlopig....

Old Post Mar-22-2005 11:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for michie Click here to Send michie a Private Message Visit michie's homepage! Add michie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roger
blaat

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by SnuggLe

vond deze reactie:

Jezus GS, dit is wel erg oud nieuws. Al minstens een maand wordt dit onderwerp op partyflock en Fok! uitgebreid bediscussieerd.

. anastomose 22-03-05 @ 00:40

maar er wordt hoe het er staat ook.. wordt echt gesuggereerd dat de mensen bij partyflock allemaal drugshoeren zijn

Old Post Mar-22-2005 11:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Roger Click here to Send Roger a Private Message Visit Roger's homepage! Add Roger to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Snuggle

quote:
Originally posted by Roger
maar er wordt hoe het er staat ook.. wordt echt gesuggereerd dat de mensen bij partyflock allemaal drugshoeren zijn

Pfff wat zeiken jullie nou!

Als er ergens veel mensen zitten die uitgaan is het op Partyflock... en wat word er vaak gedaan tijdens het uitgaan...
Lijkt me dus erg duidelijk en je kan niet verwachten dat de media of wie dan ook die tweedeling tussen uitgaan en drugs ooit weg zal laten.

Old Post Mar-22-2005 13:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by tijs08
Pfff wat zeiken jullie nou!

Als er ergens veel mensen zitten die uitgaan is het op Partyflock... en wat word er vaak gedaan tijdens het uitgaan...
Lijkt me dus erg duidelijk en je kan niet verwachten dat de media of wie dan ook die tweedeling tussen uitgaan en drugs ooit weg zal laten.

Ach ga toch weg. Das hetzelfde als ik een heel stuk over drugs schrijf, en dan daaronder zet: "Ps. Het groepje uit Rotterdam was er ook benieuwd naar".

Er is eigenlijk totaal geen link, en het zet diegene alleen maar in een kwaad daglicht. Natuurlijk zitten er mensen op PF die ook zoiets doen, maar je degradeert er een hele groep mensen mee.

In je laatste zin zeg je het wel: dat de media die tweedeling tussen uitgaan en drugs ook weg zal laten: Nee. Maar ik bedoel dit niet alleen voor Partyflock, maar voor alle housesites. Zo wordt Housemuziek weer verkeerd in beeld gebracht met drugs. En dat moet eens afgelopen zijn.

Old Post Mar-22-2005 13:57 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Zo wordt Housemuziek weer verkeerd in beeld gebracht met drugs. En dat moet eens afgelopen zijn.

True.

maar!

quote:
Er is eigenlijk totaal geen link, en het zet diegene alleen maar in een kwaad daglicht. Natuurlijk zitten er mensen op PF die ook zoiets doen, maar je degradeert er een hele groep mensen mee.

Ik dacht bij het lezen van die link naar PF eigenlijk alleen aan het feit dat er al een discussie op het PF forum gaande was net zoals precies het geval was onder dat artikeltje...

Old Post Mar-22-2005 14:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by tijs08
True.

maar!

Ik dacht bij het lezen van die link naar PF eigenlijk alleen aan het feit dat er al een discussie op het PF forum gaande was net zoals precies het geval was onder dat artikeltje...

Als je het zo bekijkt heb je helemaal gelijk.
Maar ik proef een beetje een negatieve ondertoon daarbij (op geenstijl dus), maar dat kan ik me verbeelden

Old Post Mar-22-2005 14:36 
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

Vanillegeurtje dus.

Bij mij roept de geur van Salmiak ook bepaalde herinneringen op

www.balticbastian.com/

Old Post Mar-22-2005 14:44  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Original
Brothers....& Sisters

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by Phortje
Vrienden van me hebben 't wel geprobeerd en 't is ze goed bevallen. Ik heb 't zelf wel liggen, maar ik heb er nog niks mee gedaan

Ik zou zeggen, gooi em erin en schijf een reportje.

__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________

Old Post Mar-22-2005 20:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Original Click here to Send Original a Private Message Add Original to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

Radio 3FM deejay Giel Beelen slikt Explosion

Radiopresentator Giel Beelen (3FM) heeft donderdagochtend tijdens zijn uitzending het nieuwe drug Explosion geslikt. Na het gebruik van de drug werd Beelen erg opgefokt en had moeite om een gesprek te voeren. Wel ervaarde hij de muziek heviger dan normaal.

Een aantal jaar geleden presenteerde Beelen 's nachts het programma De Dopeshow. Tijdens de uitzendingen van het programma slikte hij alle drugs die er toen op de markt te krijgen waren. Nu Explosion een nieuw en populair drug in het uitgaansleven is geworden, meende Beelen dat hij hiervan ook live in de ether de gevolgen van moest laten horen.
Explosion wordt verkocht in kleine buisjes met daarin een vloeistof die een sterke vanillegeur verspreidt. Aan de vanilleolie die waarschijnlijk in de buisjes zit, is 'methylone' toegevoegd. Dit is een afgeleide van MDMA, het werkzame middel in XTC-pillen. De gebruiker gaat zich hyperactief en euforisch voelen. De na-effecten van Explosion zijn aanzienlijk minder drastisch dan bij XTC. Mede daarom is het goedje nu erg pouplair.

hehe wat een actie! heerlijk!

Sasha!

Old Post Apr-01-2005 11:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

Hij was meteen overal 'big news'! De hele dag op de radio hoorde ik niks anders, RTL Boulevard, PaPaul, etc.

Old Post Apr-01-2005 14:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > PIllen!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackI Need Id Please!!!! [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTalla 2XLC Feat. Ely - "The Air That I Breathe" (Alex M.O.R.P.H. Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:39.

Forum Rules: