Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Marco V till Malmö i mars
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by keddo
Någon som vet vart man kan förköpa ?

Biljetter finns ute i Malmö/Lund och kommer att finnas i de andra städerna från Tisdagen 22/2.

Förköp 200:- i dörren 250:-

Biljetterna hittar du på följande ställen.

MALMÖ
Folk & Rock Tel: 040-78103
Malmö skivhandel Tel: 040122676

LUND
Folk & Rock Tel: 046-133580

HELSINGBORG
Folk & Rock Tel: 042-142520

HALMSTAD
Skivlagret Tel: 035-186030

LINKÖPING
Yngves livs Tel: 013-318888

STOCKHOLM
Café Svaj Tel: 08-6426255

POSTFÖRSKOTT
Maila oss dina kontaktuppgifter, telefon och adress, så hör vi av oss.

Old Post Feb-20-2005 23:43  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

quote:
Originally posted by Laszlo
Vad är det som säger att vi inte kan låna din lya? Vi kan till och med se till och trasha den - free of charge dessutom

Har du ju helt rätt i!

Låt mig tänka på saken och återkomma, ok?

http://www.di.fm

Old Post Feb-21-2005 14:27 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJJazper
tranceaddict

Registered: Nov 2004

I hope the Trance Addict Marco V pre-party will find a nice location so i can be there!!!!

So hope to see you all there!!!!!!!!

Last edited by DJJazper on Feb-21-2005 at 19:21

Old Post Feb-21-2005 18:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJJazper Click here to Send DJJazper a Private Message Visit DJJazper's homepage! Add DJJazper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

hey Jazper, will be great if you join us! we're working on the location for the pre-party

vart har Martin gömt sig nu då? han lyckas då alltid försvinna när han behövs som mest

Old Post Feb-21-2005 23:56  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
EsseT
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2004

Snart är det dags att åter igen besöka Malmö Ace event o marco V haha =) party party party

HOppas det kommer massor av folk som man känner... VIll gärna se ett stort TA gäng =)

Old Post Feb-22-2005 09:26  Sweden
Click Here to See the Profile for EsseT Click here to Send EsseT a Private Message Visit EsseT's homepage! Add EsseT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by CJ InterCity
hey Jazper, will be great if you join us! we're working on the location for the pre-party

vart har Martin gömt sig nu då? han lyckas då alltid försvinna när han behövs som mest

We can always trash your place dude Just show me the way to the turntables

Old Post Feb-22-2005 09:39  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

my place is pretty trashed already

alright, eftersom jag inte lyckas få tag på Martin och tiden går, så undrar jag om någon annan vet var man kan få tag på mixers o sånt? DJ Irish kanske vågar låna ut sin utrustning? jag har ingenting här hemma. Har en polare i Roskilde som kan tänka sig låna ut sina grejer men det blir på tok för dyrt/omständigt att frakta det hit jag har aldrig varit bra på att ordna fester, bara på att trasha dom

nåja, alla lösningar välkomna

Old Post Feb-22-2005 15:57  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by CJ InterCity
my place is pretty trashed already

alright, eftersom jag inte lyckas få tag på Martin och tiden går, så undrar jag om någon annan vet var man kan få tag på mixers o sånt? DJ Irish kanske vågar låna ut sin utrustning? jag har ingenting här hemma. Har en polare i Roskilde som kan tänka sig låna ut sina grejer men det blir på tok för dyrt/omständigt att frakta det hit jag har aldrig varit bra på att ordna fester, bara på att trasha dom

nåja, alla lösningar välkomna

En dag får du allt hålla ut innan Du får tag på mig med mitt schema =)

Angående lokal så blir det lite svårare nu i och med att det är så förbannat kallt fortfarande. I och försig min lägenhet här i Lund är ypperlig (4'a) vid mårtenstorget men problemet är ju att folk har en tendens (troligen) att gnälla över att det måste åka tåg Men i annat fall så vore det ju bara dra ner till tågstationen och ta tåget, 12 minuter senare är vi på tågstationen i malmö och previd ligger ju slakthuset.

Men, säg vad ni tycker så jag vet, funkar det så kan jag börja styra upp lite...

Alltså: Förfest till [email protected] i min lägenhet ett par minuter från Mårtenstorget i Lund.

Old Post Feb-22-2005 21:42  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

tack o lov att du dök upp, jag började bli smått nervös förfest i Lund låter utmärkt. Dom som kommer uppifrån landet kan ställa bilen på Malmö Central alt. Slagthuset och ta tåget till Lund, är ju lätt som en plätt och tar inte mer än 15 minuter

Behöver du stolar o annat så står jag gärna till tjänst

*du har PM*

Old Post Feb-23-2005 03:27  Germany
nils
château flight

Registered: Sep 2001

du det här vill jag inte missa får man komma på för-festen också? fy va kul fy va kul!

Old Post Feb-25-2005 12:18  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

du det här vill jag inte missa får man komma på för-festen också? fy va kul fy va kul!

Old Post Feb-25-2005 12:18  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

ju fler desto bättre såklart

betyder detta att du kommer 6 gånger?

Old Post Feb-25-2005 12:24  Germany

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Marco V till Malmö i mars
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackElectro track from recent Kazell set [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSafri Duo - Played A Live [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:57.

Forum Rules: