alright, eftersom jag inte lyckas få tag på Martin och tiden går, så undrar jag om någon annan vet var man kan få tag på mixers o sånt? DJ Irish kanske vågar låna ut sin utrustning? jag har ingenting här hemma. Har en polare i Roskilde som kan tänka sig låna ut sina grejer men det blir på tok för dyrt/omständigt att frakta det hit jag har aldrig varit bra på att ordna fester, bara på att trasha dom
Originally posted by CJ InterCity
my place is pretty trashed already
alright, eftersom jag inte lyckas få tag på Martin och tiden går, så undrar jag om någon annan vet var man kan få tag på mixers o sånt? DJ Irish kanske vågar låna ut sin utrustning? jag har ingenting här hemma. Har en polare i Roskilde som kan tänka sig låna ut sina grejer men det blir på tok för dyrt/omständigt att frakta det hit jag har aldrig varit bra på att ordna fester, bara på att trasha dom
nåja, alla lösningar välkomna
En dag får du allt hålla ut innan Du får tag på mig med mitt schema =)
Angående lokal så blir det lite svårare nu i och med att det är så förbannat kallt fortfarande. I och försig min lägenhet här i Lund är ypperlig (4'a) vid mårtenstorget men problemet är ju att folk har en tendens (troligen) att gnälla över att det måste åka tåg Men i annat fall så vore det ju bara dra ner till tågstationen och ta tåget, 12 minuter senare är vi på tågstationen i malmö och previd ligger ju slakthuset.
Men, säg vad ni tycker så jag vet, funkar det så kan jag börja styra upp lite...
Alltså: Förfest till [email protected] i min lägenhet ett par minuter från Mårtenstorget i Lund.
___________________
Leader of the last line of defence against the complete world domination of shitty hipphopp-fanatics and other rnbfuckups.
Feb-22-2005 21:42
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
Location: Leipzig
tack o lov att du dök upp, jag började bli smått nervös förfest i Lund låter utmärkt. Dom som kommer uppifrån landet kan ställa bilen på Malmö Central alt. Slagthuset och ta tåget till Lund, är ju lätt som en plätt och tar inte mer än 15 minuter
Behöver du stolar o annat så står jag gärna till tjänst