Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by SnuggLe
ps. Tijs, kan je in de vette tunes thread kijken, zoek een idee van Greg Benz...en jij bent da 'benzman'
is die net niet ID-d als Funky?
En ik moet weer ff opstarten.. loop nu natuurlijk aantal daagjes achter
May-25-2005 16:05
Djeebie
music addict
Registered: Feb 2002
Mooi dat jullie het zo vet hebben gehad! Leuk om te lezen En wel kut van die vlucht ja, maar het kan altijd erger... Vriend van mij heeft het zaterdag gepresteerd zonder paspoort op Schiphol te verschijnen Extra kosten €135. Dat zal hem leren.
quote:
Originally posted by Remy D
Met die pint in de hand naar die wedstrijd kijken zo voor mij al bijna een geslaags weekend zijn geweest. De pubs rulen daar.
Dat kan ik beamen Was ook echt een superleuke sfeer in die pub tijdens de wedstrijd. Leeds zelf is vrij weinig aan en ik heb geloof ik nog nooit zoveel pubs gezien en bier gedronken als de afgelopen vier dagen
May-25-2005 17:17
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Erg vette reports gasten . Lijkt me erg vet om ook een keer meegemaakt te hebben!
Die track die Onno bedoelt uit de EM zal wel M83 - Teen Angst zijn (met dank aan sndh), als ik die track live zou horen, zou ik spontaan beginnen te janken, te vet
Registered: Mar 2002
Ik mis te veel 'vetste' avonden van het jaar Tof dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad! Krijg ook weer volop zin om Sasha te zien!
Zit net die Teen Angst te luisteren. Té vet!
May-25-2005 18:49
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by TranceFool
Die track die Onno bedoelt uit de EM zal wel M83 - Teen Angst zijn (met dank aan sndh), als ik die track live zou horen, zou ik spontaan beginnen te janken, te vet
hehe dat deden wij ook vet kippenvel toen!
May-26-2005 14:33
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by TranceFool
Emre, waar ben je als ik je nodig heb... Vanavond maar weer cd-rw mee naar de laatste training denk ik!
May-26-2005 17:06
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Ik zou zeggen UP eens wat op Yousendit.com
May-26-2005 17:31
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Op het Global Underground forum (klik) staan een paar fantastische threads over Sasha (@ Fabric)!! Bijvoorbeeld over zijn toiletbezoek, zijn openingsplaat, zijn kapsel, zijn groupies, etc.!!
May-26-2005 23:42
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Tim81
Op het Global Underground forum (klik) staan een paar fantastische threads over Sasha (@ Fabric)!! Bijvoorbeeld over zijn toiletbezoek, zijn openingsplaat, zijn kapsel, zijn groupies, etc.!!
ah kick! zeker even lezen
En iemand de set van Sasha @ Next Level van 20 mei 2005 al ergens tegen gekomen? die wil ik toch ook ERG graag terug horen!
Sasha @ Next Level (20-05-2005) 23:40 - 1:00
01.Freeform Five - Electromagnetic (Tiefschwarz Dub)
02.Playgroup - Behind The Wheel (DJ Kicks Electroclash Vocal Mix)
03.Moby - Lift me up (Mylo mix ?)
04.ID
05.ID
06.ID
07.ID
08.Meat Katie & Elite Force - Fabulous Mint 400 ???
09.Hiem - She's The One (Circles in Time Remix by Matthew Johnson)
10.ID
11.I find myself
12.ID
May-28-2005 21:45
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
haha mooie verhalen in die thread, thanks tim voor het toch uitkijken naar dit soort threads
check hier ook even, heeft een gast met zijn camera wat soundclips opgenomen.. klinkt toch wel leuk allemaal (vooral bij 50 sec)